Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18301 Skrevet 17. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er her jeg. Skal straks legge meg, for jeg har fått frost i kroppen. Jeg liker hitsene. De har mange som er sånn midt på treet også. "Dancing Queen"..... Der var du ja frost ja 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18302 Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Nå er Cassidy Tvillingene våkne vi.🥰🥰 Det er bra
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18303 Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): 🥰🥰♥️♥️ Cassidy Tvillingene setter stor pris på å høre det vi.♥️♥️🥰🥰👂👂👂👂👨🦰👩🦰 ♥️♥️🥰🥰 ❤️❤️🦁 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18304 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra Det synes Cassidy Tvillingene også vi. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18305 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️🦁 ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18306 Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det synes Cassidy Tvillingene også vi. Ja
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18307 Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18308 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene sier det samme vi. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18309 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18310 Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🥰🥰😍😍🤩🤩 🥰🥰😍😍🤩🤩 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18311 Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier det samme vi. Det er bra
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18312 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰😍😍🤩🤩 Cassidy Tvillingene digger deg også vi.😍😍🤩🤩 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18313 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #18314 Skrevet 17. januar 2023 Episode 402 @Peanut og andre nøtter Det var tirsdagkveld klokka 9 og @Frøkenfryden gjorde seg klar til å legge seg, hun hadde tatt på seg mini mus pysjen og var på vei inn i drømmeland. Da dukket det opp en skygge, vil du spise av nøttesekken min sa mannen hennes, nei nei ikkje i kveld kjæra deg, eg har så vondt i nøtta. Da er jeg nødt til å ta en tur på badet sa han. Kos deg sa @Frøkenfryden og hun håpet oppriktig han nøt det. Et helt annet sted var @Agent smithen tur hos legen, nøttene hans hadde svulmer opp og var store som kokosnüsser. Legen satte inn et dren og sa at han var nødt til å tømme de oftere. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen vondt i halsen, kan det være hovne mandler spurte hun, kjyllinga har da itj mandla sa Valdemar. Et ganske annet sted ble @Entern helt nuts. @Adobyen trodde han hadde gått bananas, men så kom han på at dette var en nøtte episode og ikke en frukt episode Langt oppe i nord der ingen nøtter vokser hadde @Ford3000 likevel fått tak i en pose kastanjer, hun studerte de nøye, de ligner jo på min mann sine, hun savnet han, han var nemlig ute i sjarken og hadde vært borte en måned.hun tok nøttene i munnen og tygde de forsiktig... @TheHairyToothfairy hadde også kjøpt nøtter, men han skulle ikke spise de for da ble hodet hans stort som en kokosnøtt og han ville stå I fare for å dø. Han skulle bare se på de fine pistasjenøttene
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18315 Skrevet 17. januar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 402 @Peanut og andre nøtter Det var tirsdagkveld klokka 9 og @Frøkenfryden gjorde seg klar til å legge seg, hun hadde tatt på seg mini mus pysjen og var på vei inn i drømmeland. Da dukket det opp en skygge, vil du spise av nøttesekken min sa mannen hennes, nei nei ikkje i kveld kjæra deg, eg har så vondt i nøtta. Da er jeg nødt til å ta en tur på badet sa han. Kos deg sa @Frøkenfryden og hun håpet oppriktig han nøt det. Et helt annet sted var @Agent smithen tur hos legen, nøttene hans hadde svulmer opp og var store som kokosnüsser. Legen satte inn et dren og sa at han var nødt til å tømme de oftere. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen vondt i halsen, kan det være hovne mandler spurte hun, kjyllinga har da itj mandla sa Valdemar. Et ganske annet sted ble @Entern helt nuts. @Adobyen trodde han hadde gått bananas, men så kom han på at dette var en nøtte episode og ikke en frukt episode Langt oppe i nord der ingen nøtter vokser hadde @Ford3000 likevel fått tak i en pose kastanjer, hun studerte de nøye, de ligner jo på min mann sine, hun savnet han, han var nemlig ute i sjarken og hadde vært borte en måned.hun tok nøttene i munnen og tygde de forsiktig... @TheHairyToothfairy hadde også kjøpt nøtter, men han skulle ikke spise de for da ble hodet hans stort som en kokosnøtt og han ville stå I fare for å dø. Han skulle bare se på de fine pistasjenøttene Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Rosakatt Skrevet 17. januar 2023 #18316 Skrevet 17. januar 2023 Agent smith skrev (26 minutter siden): Episode 402 @Peanut og andre nøtter Det var tirsdagkveld klokka 9 og @Frøkenfryden gjorde seg klar til å legge seg, hun hadde tatt på seg mini mus pysjen og var på vei inn i drømmeland. Da dukket det opp en skygge, vil du spise av nøttesekken min sa mannen hennes, nei nei ikkje i kveld kjæra deg, eg har så vondt i nøtta. Da er jeg nødt til å ta en tur på badet sa han. Kos deg sa @Frøkenfryden og hun håpet oppriktig han nøt det. Et helt annet sted var @Agent smithen tur hos legen, nøttene hans hadde svulmer opp og var store som kokosnüsser. Legen satte inn et dren og sa at han var nødt til å tømme de oftere. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen vondt i halsen, kan det være hovne mandler spurte hun, kjyllinga har da itj mandla sa Valdemar. Et ganske annet sted ble @Entern helt nuts. @Adobyen trodde han hadde gått bananas, men så kom han på at dette var en nøtte episode og ikke en frukt episode Langt oppe i nord der ingen nøtter vokser hadde @Ford3000 likevel fått tak i en pose kastanjer, hun studerte de nøye, de ligner jo på min mann sine, hun savnet han, han var nemlig ute i sjarken og hadde vært borte en måned.hun tok nøttene i munnen og tygde de forsiktig... @TheHairyToothfairy hadde også kjøpt nøtter, men han skulle ikke spise de for da ble hodet hans stort som en kokosnøtt og han ville stå I fare for å dø. Han skulle bare se på de fine pistasjenøttene 😂 Du har veldig god fantasi 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18317 Skrevet 17. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): 😂 Du har veldig god fantasi 1
Gjest Adobyen Skrevet 18. januar 2023 #18318 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (1 time siden): Episode 402 @Peanut og andre nøtter Det var tirsdagkveld klokka 9 og @Frøkenfryden gjorde seg klar til å legge seg, hun hadde tatt på seg mini mus pysjen og var på vei inn i drømmeland. Da dukket det opp en skygge, vil du spise av nøttesekken min sa mannen hennes, nei nei ikkje i kveld kjæra deg, eg har så vondt i nøtta. Da er jeg nødt til å ta en tur på badet sa han. Kos deg sa @Frøkenfryden og hun håpet oppriktig han nøt det. Et helt annet sted var @Agent smithen tur hos legen, nøttene hans hadde svulmer opp og var store som kokosnüsser. Legen satte inn et dren og sa at han var nødt til å tømme de oftere. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen vondt i halsen, kan det være hovne mandler spurte hun, kjyllinga har da itj mandla sa Valdemar. Et ganske annet sted ble @Entern helt nuts. @Adobyen trodde han hadde gått bananas, men så kom han på at dette var en nøtte episode og ikke en frukt episode Langt oppe i nord der ingen nøtter vokser hadde @Ford3000 likevel fått tak i en pose kastanjer, hun studerte de nøye, de ligner jo på min mann sine, hun savnet han, han var nemlig ute i sjarken og hadde vært borte en måned.hun tok nøttene i munnen og tygde de forsiktig... @TheHairyToothfairy hadde også kjøpt nøtter, men han skulle ikke spise de for da ble hodet hans stort som en kokosnøtt og han ville stå I fare for å dø. Han skulle bare se på de fine pistasjenøttene Katta har gått bananas! Helt gal i nøtta. Akkurat i dag har @Rosakattjaktet på en nøtt i flere timer, ikke en av mine private altså, men en valnøtt som hadde falt under sofaen i jula. Dere skulle sett hvordan hun oppførte seg, og jeg tror hun lekte at det var en rotte og «drepte» den flere ganger. Driblet og brukte den som puck, kastet den i været og slo etter den med de små potene. Til slutt ble det visst uavgjort, for hun sovnet på den. Endret 18. januar 2023 av Adobyen
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar 2023 #18319 Skrevet 18. januar 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Katta har gått bananas! Akkurat i dag har @Rosakattjaktet på en nøtt i flere timer, ikke en av mine private altså, men en valnøtt som hadde falt under sofaen i jula. Dere skulle sett hvordan hun oppførte seg, og jeg tror hun lekte at det var en rotte og «drepte» den flere ganger. Driblet og brukte den som puck, kastet den i været og slo etter den med de små potene. Til slutt ble det visst uavgjort, for hun sovnet på den. Ha Ha, Cassidy Tvillingene digget den der vi.🤣🤣😍😍🤩🤩
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2023 #18320 Skrevet 18. januar 2023 Rosakatt skrev (1 time siden): 😂 Du har veldig god fantasi Skulle trodd at jeg og han var brødre slik vi holder på med historiene her 😛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå