Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18241 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de er morsomme og kaste fikk ett par sånne på meg i min barndom Haha samme her 😂 Jeg husker at vi hadde vannkrig i hagen på sommeren. Minner 🥰 1
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18243 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er godt mulig Jeg og Anton pleier å «låne» det av og til 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18244 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg og Anton pleier å «låne» det av og til Det er bra 1
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18245 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra Av og til er jeg så slem at jeg klipper det i to 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18246 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Haha samme her 😂 Jeg husker at vi hadde vannkrig i hagen på sommeren. Minner 🥰 Var morsomt det tråkket som faen på en kongle også
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18247 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Av og til er jeg så slem at jeg klipper det i to hehe er jo snill du da
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18248 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Var morsomt det tråkket som faen på en kongle også Hahaha ja 😅 1
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18249 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): hehe er jo snill du da Åneida… Tante Hoppe må holde meg i ørene av og til 😊 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18250 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Åneida… Tante Hoppe må holde meg i ørene av og til 😊 Hun må det ja
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18251 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Hahaha ja 😅 Det er vondt
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18252 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hun må det ja Jepps - jeg må innrømme det 😶 1
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #18253 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er vondt Ja 😅 1
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18254 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jepps - jeg må innrømme det 😶 Det må du
Maskinfører Skrevet 17. januar 2023 #18255 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja 😅
Frøkenfryden Skrevet 17. januar 2023 #18256 Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Episode 401 @Agent smith city av ABBA @Entern night, a new day @Adobyen And the first @Cid start to sing In the pale @Kvakkekyllingen Nothing's @Kvakkekyllingen It's a dream, @Frøkenfryden @Frøkenfryden on @Peanut @Agent smith city @Agent smith city Waiting for @Embla Othea, @Jocelynn in the dark @Agent smith city @Frøkenfryden @Peanut, @Rosakatt in the park @Agent smith city @Fighter83 feel like sleeping @Frøkenfryden for too long @Frøkenfryden slowly creeping Up my spine and growing strong I know what's @Hoppetaujenta Tonight I'm @Embla Othea, aa-ahhh When the @Cid comes with the action I just know it's @Agent smith Can't resist @jukkapalme From that giant @Jocelynn @Maskinfører and lots to give @Ciaran og Ciara Waiting for the @Peanut, @Cid dancing in the dark @Agent smith city @Hoppetaujenta, @Jocelynn in the park @Agent smith city It's @SVK, call it glitter @Agent smith turns me on Some folks only see the litter We don't miss them when they're gone @Cid love the @Hoppetaujenta My kind of @Peanut everywhere When the @Cid comes with the action I just know it's @Agent smith Can't resist the @jukkapalme From that giant @Jocelynn And tomorrow @Frøkenfryden And the first @Cid start to sing In the pale @Cid of the morning Nothing's @Kvakkekyllingen It's a dream, @Kvakkekyllingen @jukkapalme on a beach @Athena Catalina., soul dancing in the dark @Agent smith city Walking in the moonlight, @Athena Catalina. @Agent smith city Waiting for @Maskinfører, @Titania in the dark @Agent smith city Walking in the moonlight, @Fighter83 @Agent smith city @Athena Catalina., soul dancing in the dark @Agent smith city Walking in the moonlight, @Athena Catalina. @Agent smith city (etc) Haha denne var vill og gøy🥳😃🤣 1
Entern Skrevet 17. januar 2023 #18257 Skrevet 17. januar 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Haha denne var vill og gøy🥳😃🤣 Glad du likte den Fryden 😊
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18258 Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Episode 401 @Agent smith city av ABBA @Entern night, a new day @Adobyen And the first @Cid start to sing In the pale @Kvakkekyllingen Nothing's @Kvakkekyllingen It's a dream, @Frøkenfryden @Frøkenfryden on @Peanut @Agent smith city @Agent smith city Waiting for @Embla Othea, @Jocelynn in the dark @Agent smith city @Frøkenfryden @Peanut, @Rosakatt in the park @Agent smith city @Fighter83 feel like sleeping @Frøkenfryden for too long @Frøkenfryden slowly creeping Up my spine and growing strong I know what's @Hoppetaujenta Tonight I'm @Embla Othea, aa-ahhh When the @Cid comes with the action I just know it's @Agent smith Can't resist @jukkapalme From that giant @Jocelynn @Maskinfører and lots to give @Ciaran og Ciara Waiting for the @Peanut, @Cid dancing in the dark @Agent smith city @Hoppetaujenta, @Jocelynn in the park @Agent smith city It's @SVK, call it glitter @Agent smith turns me on Some folks only see the litter We don't miss them when they're gone @Cid love the @Hoppetaujenta My kind of @Peanut everywhere When the @Cid comes with the action I just know it's @Agent smith Can't resist the @jukkapalme From that giant @Jocelynn And tomorrow @Frøkenfryden And the first @Cid start to sing In the pale @Cid of the morning Nothing's @Kvakkekyllingen It's a dream, @Kvakkekyllingen @jukkapalme on a beach @Athena Catalina., soul dancing in the dark @Agent smith city Walking in the moonlight, @Athena Catalina. @Agent smith city Waiting for @Maskinfører, @Titania in the dark @Agent smith city Walking in the moonlight, @Fighter83 @Agent smith city @Athena Catalina., soul dancing in the dark @Agent smith city Walking in the moonlight, @Athena Catalina. @Agent smith city (etc) Cassidy Tvillingene bare digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18259 Skrevet 17. januar 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Det gjør dem 🥰🥰♥️♥️ Embla Othea skrev (2 timer siden): Det tror jeg på 😃 Du gjør en god jobb med konditoriene våre @Ciaran og Ciara 💕 Cassidy Tvillingene setter stor pris på å høre det vi.♥️♥️🥰🥰👂👂👂👂👨🦰👩🦰 Embla Othea skrev (2 timer siden): Embla Othea skrev (2 timer siden): Vi må tåle litt ja 😃 Maskinfører skrev (2 timer siden): Takk takk joda er veldig snill jeg både i og utenfor forumet jeg passer på her om natta vettu Maskinfører skrev (2 timer siden): Litt takhøyde må vi jo ha bare koselig Maskinfører skrev (2 timer siden): Embla Othea skrev (2 timer siden): Og du er en snill natteravner som passer på KG om nettene Embla Othea skrev (2 timer siden): 🧡 Embla Othea skrev (2 timer siden): Fint og fint… Drøyt, vil jeg si 😂 Men tusen takk 😃 Entern skrev (3 timer siden): Maskinfører skrev (3 timer siden): Da er vi 2 Entern skrev (3 timer siden): Enig 😊 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja du skriver jo så mye fint her Maskinfører skrev (3 timer siden): @Embla Othea er en kreativ sjel Maskinfører skrev (4 timer siden): 😀 Maskinfører skrev (4 timer siden): Når det blir fullmåne klør det i tennene mine så vokser det gråe hår ut Maskinfører skrev (4 timer siden): Takk takk for benevning den var fin @Entern Embla Othea skrev (5 timer siden): Enig 😊 ♥️♥️🥰🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #18260 Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Lurer på når @Ciaran og Ciara våkner jeg 😊 Entern skrev (2 timer siden): Utpå kvelden tenker jeg 😊 Gleder meg til de våkner 😀 Embla Othea skrev (2 timer siden): Pleier de ikke å komme i 7-8 tiden? Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja gjør det Maskinfører skrev (2 timer siden): Jeg også nå må dere våkne @Ciaran og Ciara 😀 Entern skrev (1 time siden): Der omkring Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg kommer og splæsjer vann i ansiktet på dem så de våkner litt Nå er Cassidy Tvillingene våkne vi.🥰🥰 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå