Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Ja! Der er jeg jo. Ganske flink om jeg får si det selv. 

Ja helt klart et av høydepunktene

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Dukket nettopp opp en video av deg på festen

Hadde det bare vært så vel. Var nok også en sånn drøm jeg hadde, men aldri hadde tid eller mot nok til å prøve meg 100% på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (7 minutter siden):

@Frøkenfryden i aksjon

😂😂😂😂 I wish!!! 
Klassisk Frydenantrekk også. Genser som dekker bh er for pyser!😂🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (16 minutter siden):

Ja helt klart et av høydepunktene

Herlig 🥳 Skal fortsette og danse inn i natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (32 minutter siden):

Episode 72.

Festen var godt i gang og @TheHairyToothfairy skulle være dj, så da var det av med kamuflasjeutstyret og på med helsetrøya som var dj outfitten  hans.

Han bestemte at alle fikk ha et musikkønske hver.

@Frøkenfryden ønsket seg sean Pauls get busy, og ble plutselig svært opptatt av å shake ananasen sin.

@Entern ønsket seg all that she wants av ace of base,fordi det minnet han om en gang han hadde gitt en kvinne alt hun ønsket seg

@MarianneE ønsket seg anouks i'm nobodys housewife og drømte om bedre tider

@Titania ønsket seg Ahas take on me og håpet at noe ville ta på henne eller ta henne på.

@jukkapalme ønsket seg coconut jambo, og danset så kokkosnøttene ristet

@Kvakkekyllingen ønsket seg chicken dance, og danset som bare hun kan

@AliceNextDoor ønsket seg så klart smokie.....

@Peanut ønsket seg sangen peanutbutter jelly av galantis og håpet å få i seg noens nøtter i løpet av kvelden.

@Sjokoladepenge ønsket seg hot chocolates you sexy thing, og danset til det rant svett sjokolade av henne.

@SVK ønsket seg biggie smalls sky is the limit og danset for seg selv der oppe i skyene

@LitenOgSkvetten ønsket seg nenas 99 red balloons og danset til ballongen hennes sprakk 

@Villfisker ønsket seg Viggo sandviks fisking i vællers og drømte om budeier på Fagernes.

@Vikingmamma ønsket seg vikingarnas kan man älska Non på avstand mens hun holdt avstand til @Cid

@Cid ville bare høre super Mario melodien og drømme seg bort i en digital verden.

@CAPS LOCK ønsket seg haile Steinfelds låt capital letters mens alle damene trykket på de store knappene hans.

Plutselig dukket @Hoppetaujenta opp og danset til van halens jump 

WOW! 
joiner forresten på You sexy thing! Hot chocolate! Digger den👍

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden):

Hadde det bare vært så vel. Var nok også en sånn drøm jeg hadde, men aldri hadde tid eller mot nok til å prøve meg 100% på

Ja men du har jo vært med på ganske mye i livet ditt likevel da🙂

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (6 minutter siden):

Ja men du har jo vært med på ganske mye i livet ditt likevel da🙂

Ja, absolutt. Klar over det og glad for det også. Derfor kan det nok være litt vanskelig å forstå at det jeg egentlig ville gjøre, gitar og musikk, det ble aldri gjort. Ikke i den grad jeg ønsket meg iaffal. Men hey, dette er ikke meg som sutrer, jeg er happy som en blekksprut på tirsdag 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (8 minutter siden):

Videoen av @Cid har også blitt lekket, eller Nathan Barratt som han egentlig heter, @Titania er også med her

Vi er ikke sammen altså hvis du tror det, siden du nevner oss i samme sleng ofte :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 74

Slutten på festen

@Frøkenfryden og @jukkapalme bondet intenst over sin felles kjærlighet til kokosnøtter, og drakk Frydens egenkomponerte kaffe, vodka, sjampanje og kokosmelk drink kjent som «Fryden» av Frydens mummikopper

@Cid og @Titania var litt i sin egen verden og shottet tequila og bamsedrikk mens de spilte Mario Kart, til de ble trøtte og sovnet på @Kvakkekyllingens sofa.

@Kvakkekyllingen på sin side hadde noen avdøde slektninger til overs hun tilberedte til nattmat, så det ble Deep Fried Chicken til alle festdeltakerne. Det likte @TheHairyToothfairy og @Peanut spesielt godt.

@Peanut ble så glad at hun smøg seg innpå @TheHairyToothfairy, hun elsket den amerikanske stilen hans så mye at hun kunne ikke la være selv om hun visste det var feil. @AliceNextDoor og @Panthera Pardus måtte ta med @TheHairyToothfairy på akutten, så kjedelig avslutning for deres del, heldigvis hadde de allerede skiftet til Sexy Nurse Outfit.

@lurven tok over DJ duties og spilte E-Type og Scooter på maks volum til naboene ringte politiet

@Marianne E og @Vikingmamma danset villt til musikken mens de drakk Frydens sjampanje.

@SVK drømte seg helt bort og trodde han var i Disneyland, og at @LitenOgSkvetten var Snøhvit. Han fulgte etter henne rundt på festen og spurte om å få autograf. Hun syntes det var mest sjarmerende og skrev autografen på stortåa hans.

@Villfisker drakk akevitt og jägermeister og fortalte fiskeskrøner til @CAPS LOCK som bare fulgte sånn halvveis med, for det var noe viktig han hadde glemt…

😮

Noen skulle jo kjøre @AttilaTheHun til skolen i morgen. Hun hadde en viktig eksamen og skolebussjåførene var tatt ut i streik!!!

😟

@Entern tok grep. Han tok over DJ duties, og satte på et utvalg av sine favorittband, noe som skremte alle så mye at de ble edru og @lurven var ganske sikker på at han så hinmannen sjøl dukke opp i en sky av røyk, men det var bare @Entern som røyker litt mye, som han gjør når han er stresset. Deretter trakk @Entern seg tilbake, han måtte dusje. Blir innmari svett nedentil av bjørneskinnsundertøy. Dessuten måtte han slipe slagsverdet, ved Crom!

@lurven ryddet etter festen, det tok flere timer…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Kunne dere blandet litt og nevnt meg med andre av og til og ikke samme bruker hver gang? Blir mer interessant slikt, @Vikingmamma og @Titania kjenner jo hverandre på ekte så mer passende å nevne de sammen :) 

Bare ble sånn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (1 minutt siden):

Bare ble sånn :) 

Og når man er sammen over mange episoder blir man jo nærmere hverandre😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...