Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #15541 Skrevet 9. desember 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Deg selv? 😄 Hvis det er alternativet er nok jeg trossalt bedre @TheHairyToothfairy😂 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2022 #15542 Skrevet 9. desember 2022 Cid skrev (41 minutter siden): Deg selv? 😄 Det er så kjedelig og stødig. Må leve litt farlig her og der! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2022 #15543 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Hvis det er alternativet er nok jeg trossalt bedre @TheHairyToothfairy😂 PFFFFFFFFT! 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15544 Skrevet 9. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Den der jæhar jeg spilt på utallige små samfunnshus på vestlandet. Men da i Cash' sitt oppsett Fin sang med alvorlig tema
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2022 #15545 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Fin sang med alvorlig tema Absolutt. Burde nok spilt mer sånt 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15546 Skrevet 9. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Absolutt. Burde nok spilt mer sånt Jepp, fin melodi også
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #15547 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (15 timer siden): Episode 341 Diktepisode @Hoppetaujenta hadde nettopp blitt henta, og det var så klart @Entern som var den kjekke hentern Plutselig kom @Maskinfører og sa Jeg kjører. De skulle en tur til @Frøkenfryden men hun hadde ikke tid for hun dreiv å mista dyden Da dro de istedet til @Athena Catalina som bodde i Kina Et helt annet sted hadde @Kvakkekyllingen vært å levert noe gammelt skrap på søppelfyllingen Der gjemte det seg en fyr som het det @TheHairyToothfairy han gikk rundt der og prøvde å være scary Dette fikk @Peanut til å se både svart og rødt I mellomtiden var @jukkapalme i kirken og sang på en salme Der var også @MarianneE , ikke for å synge bare for å se Utenfor står @Villfisker å hvisker Han visker til @CAPS LOCK , hørte ikke helt hva han sa men det var noe om en sokk Kan det ha vært sokketråden til @Kruset Nei sa @Cid det var om en truse @Ciaran og Ciara hadde byttet navn til Klaus og klara I mellomtiden hadde @Embla Othea en date med Billy.. på ikea Den var fin takk takk 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2022 #15548 Skrevet 9. desember 2022 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Den var fin takk takk Cassidy Tvillingene synes også at den var fin vi. 2
Entern Skrevet 9. desember 2022 #15549 Skrevet 9. desember 2022 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Den var fin takk takk Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at den var fin vi. Jeg likte den også 😊 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2022 #15550 Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg likte den også 😊 👍👍🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #15551 Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (På 8.12.2022 den 10.18): Episode 339 All along the @Agent smith av Bob Dylan There must be some @Frøkenfryden Said @Agent smith to the @Cid There's too much @Villfisker I can't get no @Peanut @Frøkenfryden drink my wine @CAPS LOCK dig my earth None of @Kvakkekyllingen Know what @Hoppetaujenta No reason to @Embla Othea The @Cid he kindly spoke There are many here @Agent smith Who feel that @Ciaran og Ciara But you and I, @Athena Catalina We've been @CAPS LOCK And this is not our @Cid So let's not @Frøkenfryden @Maskinfører is getting late All along the @Agent smith @Peanut kept the view While all the @Hoppetaujenta @Embla Othea too Outside, @Frøkenfryden @Adobyen did growl @Villfisker was approaching @Adobyen began to howl Den var veldig fin takk takk for benevning 2
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #15552 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (På 7.12.2022 den 18.12): Episode 338 @CAPS LOCK in the cradle av @TheHairyToothfairy chapin. Men 90 tallsversjonen av ugly kid joe er nok mer kjent My @Cid arrived just the other day He @Rumle to the world in the usual way @Peanut there were planes to catch Bills to pay He learned to @SVK while i was away And he was talking @Ford3000 i knew it And as he grew, he Said im @Titania be like you dad You know im @Titania be like you Ref: @CAPS LOCK in the cradle and the @Villfiskerspoon Little @Boetica blue and the @Nevianin the moon When you coming home @Cid ? I dont know @Kvakkekyllingen @Peanut we will get @Maskinfører then You know we will have a good time @Frøkenfryden Vers 2 My @FruN turned @Entern just the other day He Said thanks for the ball, come @Million lets play Can you teach me to throw? I @Cid not today I got a lot @Ichiko He @Cid thats okay And he Walked away, @Peanut his smile never dimmed and he Said, im @Titania be like him. Vers 3 Well he @Rumle from the college just the other day, so much like a @Nevian i just had to say, im @Cid of you.can you sit for a @Villfisker He shook and @Adobyen Said with a smile What i would @TheHairyToothfairy like is to borrow the car Keys See you @Maskinfører can i have them please Vers 4 I have long since retired and my @SVK has moved away, i called him @Kate Upton just the other day I @Cid i would like to see you if you dont mind. He Said i would love to dad if I can find the time You see my new job is a hassle and the @Cids have the flu @Peanut it was sure nice talking to you dad. And as i hang @Kate Upton the phone, it occured to @Rumle, he had @Adobyen just like me, my boy was just like me. Denne var jo fin takk takk 2
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #15553 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (På 6.12.2022 den 12.23): Episode 335 Tid for nok en julesang Oh helga @Rosakatt Oh helga @Rosakatt og helga stund för @Entern Då @Cid amännskan til @Adobyen steg ned För at @Titania @Enterns brott och @Maskinfører För oss han dødens smärta led Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Och ljuset skimrar över @Cid och hav @CAPS LOCK fall nu @Villfisker och @Titania glatt din frihet Oh helga @Rosakatt du frälsning åt oss gav @TheHairyToothfairy frälsar'n krossat våra @tånegla bojor Vår @Cid är @-Missi- @Frøkenfrydenöppen nu är Uti din @SVK du ser en älskat @Villfisker Och se din @Adobyen skal bli dig så kär Från @Kvakkekyllingen brakte frälsaren oss @Frøkenfryden För oss @Nevian nedsteg i sin @Zenobia grav. Den var også fin takk takk 2
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #15554 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (På 4.12.2022 den 20.54): Episode 332 @SVK mennesker av Gry kan ikke jarlum @SVK menneske, jeg sier du @SVK menneske Hvorfor er du så @SVK Ja du @Rumler deg @Peanut sånn som du gjør Fordi du @Maskinfører og du du @Villfisker Hvorfor er du så @SVK hvorfor er du så @SVK Du blir @jukkapalme for hver @Cid som går Og du du @Anonymburker Jeg sier du du @Polly Ester Ser ut som @Adobyen med @Frøkenfryden i munn Er presis som @Millimani jeg @Maskinfører Og dette må jeg @Sjokoladepenge jeg sier ja dette må jeg @MarianneE Og @LiseTV med og @Rumle på Hvor enn jeg @Maskinførermitt reine bein Kom ikke her å fortelle meg at du @MarianneE for at det var godt nei, du @Sjokoladepenge for at @SynneMarie gjorde det Du er @SVK og tør ikke si @Nei. Og @SVK er stemplet fra meg @SVK menneske Jeg sier du @SVK menneske Se på meg det er jeg som har stil og @Polly Ester Denne var også fin 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2022 #15555 Skrevet 9. desember 2022 Cassidy Tvillingene Digger alle episodene til @Agent smith Her i KG såpeopera vi.😍😍🤩🤩
Entern Skrevet 9. desember 2022 #15556 Skrevet 9. desember 2022 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Den var veldig fin takk takk for benevning Vær så god 😊 2
Maskinfører Skrevet 10. desember 2022 #15557 Skrevet 10. desember 2022 Entern skrev (50 minutter siden): Vær så god 😊 Takk igjen du er flink 2
Maskinfører Skrevet 10. desember 2022 #15558 Skrevet 10. desember 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes også at den var fin vi. Veldig fin 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2022 #15559 Skrevet 10. desember 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk igjen du er flink 👍👍🥰🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2022 #15560 Skrevet 10. desember 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Veldig fin Det synes Cassidy Tvillingene også vi. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå