Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #15481 Skrevet 8. desember 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Men det er du🥳 🥳
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2022 #15482 Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Men friends er ikke aktiv🙂 Du er Ross
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #15483 Skrevet 8. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Du er Ross Du er günther
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2022 #15484 Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Du er günther Som er grunder
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #15485 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Men friends er ikke aktiv🙂 Sant! Her er alt gjennomtenkt! Ikke bare fjas! 🥳😁 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2022 #15486 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Sant! Her er alt gjennomtenkt! Ikke bare fjas! 🥳😁 👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15487 Skrevet 9. desember 2022 Episode 341 Diktepisode @Hoppetaujenta hadde nettopp blitt henta, og det var så klart @Entern som var den kjekke hentern Plutselig kom @Maskinfører og sa Jeg kjører. De skulle en tur til @Frøkenfryden men hun hadde ikke tid for hun dreiv å mista dyden Da dro de istedet til @Athena Catalina som bodde i Kina Et helt annet sted hadde @Kvakkekyllingen vært å levert noe gammelt skrap på søppelfyllingen Der gjemte det seg en fyr som het det @TheHairyToothfairy han gikk rundt der og prøvde å være scary Dette fikk @Peanut til å se både svart og rødt I mellomtiden var @jukkapalme i kirken og sang på en salme Der var også @MarianneE , ikke for å synge bare for å se Utenfor står @Villfisker å hvisker Han visker til @CAPS LOCK , hørte ikke helt hva han sa men det var noe om en sokk Kan det ha vært sokketråden til @Kruset Nei sa @Cid det var om en truse @Ciaran og Ciara hadde byttet navn til Klaus og klara I mellomtiden hadde @Embla Othea en date med Billy.. på ikea
Embla Othea Skrevet 9. desember 2022 #15488 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 341 Diktepisode @Hoppetaujenta hadde nettopp blitt henta, og det var så klart @Entern som var den kjekke hentern Plutselig kom @Maskinfører og sa Jeg kjører. De skulle en tur til @Frøkenfryden men hun hadde ikke tid for hun dreiv å mista dyden Da dro de istedet til @Athena Catalina som bodde i Kina Et helt annet sted hadde @Kvakkekyllingen vært å levert noe gammelt skrap på søppelfyllingen Der gjemte det seg en fyr som het det @TheHairyToothfairy han gikk rundt der og prøvde å være scary Dette fikk @Peanut til å se både svart og rødt I mellomtiden var @jukkapalme i kirken og sang på en salme Der var også @MarianneE , ikke for å synge bare for å se Utenfor står @Villfisker å hvisker Han visker til @CAPS LOCK , hørte ikke helt hva han sa men det var noe om en sokk Kan det ha vært sokketråden til @Kruset Nei sa @Cid det var om en truse @Ciaran og Ciara hadde byttet navn til Klaus og klara I mellomtiden hadde @Embla Othea en date med Billy.. på ikea Endelig en episode hvor jeg ikke blir seksualisert 😁 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15489 Skrevet 9. desember 2022 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Endelig en episode hvor jeg ikke blir seksualisert 😁 Jo du lå med Billy,i bokhyllen på ikea 😁
Entern Skrevet 9. desember 2022 #15490 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Episode 341 Diktepisode @Hoppetaujenta hadde nettopp blitt henta, og det var så klart @Entern som var den kjekke hentern Plutselig kom @Maskinfører og sa Jeg kjører. De skulle en tur til @Frøkenfryden men hun hadde ikke tid for hun dreiv å mista dyden Da dro de istedet til @Athena Catalina som bodde i Kina Et helt annet sted hadde @Kvakkekyllingen vært å levert noe gammelt skrap på søppelfyllingen Der gjemte det seg en fyr som het det @TheHairyToothfairy han gikk rundt der og prøvde å være scary Dette fikk @Peanut til å se både svart og rødt I mellomtiden var @jukkapalme i kirken og sang på en salme Der var også @MarianneE , ikke for å synge bare for å se Utenfor står @Villfisker å hvisker Han visker til @CAPS LOCK , hørte ikke helt hva han sa men det var noe om en sokk Kan det ha vært sokketråden til @Kruset Nei sa @Cid det var om en truse @Ciaran og Ciara hadde byttet navn til Klaus og klara I mellomtiden hadde @Embla Othea en date med Billy.. på ikea Veldig fin episode 😊 1
Embla Othea Skrevet 9. desember 2022 #15491 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (12 minutter siden): Jo du lå med Billy,i bokhyllen på ikea 😁 Du ass 😂 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #15492 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (31 minutter siden): Episode 341 Diktepisode @Hoppetaujenta hadde nettopp blitt henta, og det var så klart @Entern som var den kjekke hentern Plutselig kom @Maskinfører og sa Jeg kjører. De skulle en tur til @Frøkenfryden men hun hadde ikke tid for hun dreiv å mista dyden Da dro de istedet til @Athena Catalina som bodde i Kina Et helt annet sted hadde @Kvakkekyllingen vært å levert noe gammelt skrap på søppelfyllingen Der gjemte det seg en fyr som het det @TheHairyToothfairy han gikk rundt der og prøvde å være scary Dette fikk @Peanut til å se både svart og rødt I mellomtiden var @jukkapalme i kirken og sang på en salme Der var også @MarianneE , ikke for å synge bare for å se Utenfor står @Villfisker å hvisker Han visker til @CAPS LOCK , hørte ikke helt hva han sa men det var noe om en sokk Kan det ha vært sokketråden til @Kruset Nei sa @Cid det var om en truse @Ciaran og Ciara hadde byttet navn til Klaus og klara I mellomtiden hadde @Embla Othea en date med Billy.. på ikea Haha dyd-mistingen min er en langvarig prosess🥹 2
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #15493 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (42 minutter siden): Episode 341 Diktepisode @Hoppetaujenta hadde nettopp blitt henta, og det var så klart @Entern som var den kjekke hentern Plutselig kom @Maskinfører og sa Jeg kjører. De skulle en tur til @Frøkenfryden men hun hadde ikke tid for hun dreiv å mista dyden Da dro de istedet til @Athena Catalina som bodde i Kina Et helt annet sted hadde @Kvakkekyllingen vært å levert noe gammelt skrap på søppelfyllingen Der gjemte det seg en fyr som het det @TheHairyToothfairy han gikk rundt der og prøvde å være scary Dette fikk @Peanut til å se både svart og rødt I mellomtiden var @jukkapalme i kirken og sang på en salme Der var også @MarianneE , ikke for å synge bare for å se Utenfor står @Villfisker å hvisker Han visker til @CAPS LOCK , hørte ikke helt hva han sa men det var noe om en sokk Kan det ha vært sokketråden til @Kruset Nei sa @Cid det var om en truse @Ciaran og Ciara hadde byttet navn til Klaus og klara I mellomtiden hadde @Embla Othea en date med Billy.. på ikea Lurer på hva jeg leverte 🤔 Egg gått ut på dato sikkert 😁
Entern Skrevet 9. desember 2022 #15494 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Haha dyd-mistingen min er en langvarig prosess🥹 Ja 😆 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #15495 Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Lurer på hva jeg leverte 🤔 Egg gått ut på dato sikkert 😁 De er alltid like gode da! Jeg kan ruge lenge på mine🤣 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #15496 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): De er alltid like gode da! Jeg kan ruge lenge på mine🤣 Sant! 😂 Da var det nok noe annet jeg leverte 😁
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15497 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha dyd-mistingen min er en langvarig prosess🥹 Ikke rart du har dårlig tid
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15498 Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Lurer på hva jeg leverte 🤔 Egg gått ut på dato sikkert 😁 Det var for det meste harsk karsk
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #15499 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): De er alltid like gode da! Jeg kan ruge lenge på mine🤣 Nå ser jeg for meg at du faktisk sitter å ruger på eggene dine
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #15500 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Nå ser jeg for meg at du faktisk sitter å ruger på eggene dine Sånn? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå