Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15421 Skrevet 7. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 timer siden): Altså, hvem spiser på badedrakten? 😆 😂 Den er jo på meg.. hvem spiser ikke liksom😎😘😂 1
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15422 Skrevet 7. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (2 timer siden): Trodde den var sånn lunken. Kroppstemperatur Og stram i fileten! … unnskylll .. Franzen koker mat og jeg er sulten og ukritisk😳 Endret 7. desember 2022 av Frøkenfryden 1
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15423 Skrevet 7. desember 2022 Cid skrev (47 minutter siden): Tror meg sosial prat er mye bedre nå enn det var for noen år siden Spesielt når ab var tillatt her, det at du og @Entern ble medlem og at @Agent smith begynte å bli aktiv har gjort sosial prat til enda mer herlig plass 😃 Takk takk gode Cid 2
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. desember 2022 #15424 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Some like it crisp☺️ Absolutt 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. desember 2022 #15425 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Den er jo på meg.. hvem spiser ikke liksom😎😘😂 Haha, sant 😁 Alle vil ha en bit av fryden 🥰
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. desember 2022 #15426 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (59 minutter siden): Episode 338 @CAPS LOCK in the cradle av @TheHairyToothfairy chapin. Men 90 tallsversjonen av ugly kid joe er nok mer kjent My @Cid arrived just the other day He @Rumle to the world in the usual way @Peanut there were planes to catch Bills to pay He learned to @SVK while i was away And he was talking @Ford3000 i knew it And as he grew, he Said im @Titania be like you dad You know im @Titania be like you Ref: @CAPS LOCK in the cradle and the @Villfiskerspoon Little @Boetica blue and the @Nevianin the moon When you coming home @Cid ? I dont know @Kvakkekyllingen @Peanut we will get @Maskinfører then You know we will have a good time @Frøkenfryden Vers 2 My @FruN turned @Entern just the other day He Said thanks for the ball, come @Million lets play Can you teach me to throw? I @Cid not today I got a lot @Ichiko He @Cid thats okay And he Walked away, @Peanut his smile never dimmed and he Said, im @Titania be like him. Vers 3 Well he @Rumle from the college just the other day, so much like a @Nevian i just had to say, im @Cid of you.can you sit for a @Villfisker He shook and @Adobyen Said with a smile What i would @TheHairyToothfairy like is to borrow the car Keys See you @Maskinfører can i have them please Vers 4 I have long since retired and my @SVK has moved away, i called him @Kate Upton just the other day I @Cid i would like to see you if you dont mind. He Said i would love to dad if I can find the time You see my new job is a hassle and the @Cids have the flu @Peanut it was sure nice talking to you dad. And as i hang @Kate Upton the phone, it occured to @Rumle, he had @Adobyen just like me, my boy was just like me. Hurra 🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2022 #15427 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 337 @Frøkenfrydens badedrakter Spesialepisode om frydens badedrakter med design Basert på brukerne på et kvinneforum @Hoppetaujenta litt løs badedrakt som gir rom for at kroppsdeler kan hoppe fritt omkring @Cid koffertmønstret med åpning for 69 @Entern stort sett veldig bra, men kan gi høyt blodtrykk noen ganger. @Athena Catalina litt mystisk og vanskelig å ta både av og på. @Kvakkekyllingen Gul badedrakt med Kyllingsmak @Peanut den minste badedrakten hun har @AliceNextDoor naboen sin, flere nr for stor @jukkapalme med ekstra plass til kokosnüssene @Ciaran og Ciara badedrakt med plass til 2 @SVK den største hun har @TheHairyToothfairy hårete badedrakt med vannavvisende hår, gir ekstra isolasjon @Villfisker har en litt spesiell utforming som gjør at den tiltrekker seg fisk @CAPS LOCK står med store bokstaver LIGG UNNA VANNHULLET MITT på denne @tånegla rekker helt ned til tærne @Boeticamed lomme for godtesnop @Zenobia binær badedrakt @LiseTV badekjole @Adobyen cowgirl badedrakt @Titania laget av Lego @Sola de den har solskjerming @TinaEmilie98 har vanntett lomme med plass til rullings @Embla Othea med egen beholder til farsmelk og sugerør @Polly Ester laget av polyester så klart Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Agent smith Skrevet 7. desember 2022 #15428 Skrevet 7. desember 2022 Ford3000 skrev (2 timer siden): Hvis du uansett skal fjase etter eller istedenfor joggetur får du hive deg til Syns du er god! Klarte å tvinge meg ut, kanskje jeg lager den i morgen
Gjest Agent smith Skrevet 7. desember 2022 #15429 Skrevet 7. desember 2022 CAPS LOCK skrev (2 timer siden): BESTEMOREN MIN SA AT MAN FORBRENNER FLERE KALORIER AV Å SITTE OG FJASE PÅ KG ENN AV Å JOGGE 😆
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2022 #15430 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😆 🤣🤣
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15431 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Klarte å tvinge meg ut, kanskje jeg lager den i morgen Flinkis! Lag når du orker🙂👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2022 #15432 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Flinkis! Lag når du orker🙂👍 👍👍
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #15433 Skrevet 8. desember 2022 Episode 338 Den norske versjonen av cats in the cradle @Cid e @Cide ranke av ufin Kalvik Vers 1 Mitt barn kom til @Adobyen på en klinikk, det var en liten @Rosakatt vi fikk. Men jeg @Villfisker mye rakk ikke hjem og da han lærte å gå var jeg @Kvakkekyllingen Og sist jeg kom hjem kunne han @Gladikaffe med meg Han sa far jeg vil bli som deg far, jeg vil bli sim deg Ref Aldri @Cide ranke og @hjärterdam aldri Mike rev og bæ bæ og lille @Nevian Når kommer du hjem far, jeg vet ikke men, da skal vi få det fint @Adobyensønn, da skal vi gå det fint @Adobyen Vers 2 I forrige uke fylte han @Titania , han sa takk for ballen kom så leker vi. Kan du lære meg å sparke, jeg sa ikke nå, jeg har for mye å @Rumle å tenke på. Men han var like @Cid da han gikk sin vei. Og han sa far jeg vil bli som deg far, jeg vil bli som deg. Vers 3 Han kom fra forelesning i går kveld, jeg @Boetica nå hvordan gåre sett deg ned og fortell Jeg er så stolt av deg , kom å sett deg @tånegla Men han @Kruset på hodet, smilte og sa jeg skal en tur på @Ichiko og trenger en bil. Kan jeg låne din far vær så snill. Vers 4 Jeg er forlengst pensjonert og @Million sønn er gift Jeg ringte i går å sa hei, takk for @Cid Det er @Frøkenfryden jeg ser deg, kan vi treffes en dag. Desverre far det er bare mas og jag Jeg har for mye å gjøre i @Adobyen min Men det var fint å høre @Kvakkekyllingen din far. Og da jeg la på @Kruset skjønte jeg at han var blitt slik som meg Min sønn var slik som meg
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. desember 2022 #15434 Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Episode 338 Den norske versjonen av cats in the cradle @Cid e @Cide ranke av ufin Kalvik Vers 1 Mitt barn kom til @Adobyen på en klinikk, det var en liten @Rosakatt vi fikk. Men jeg @Villfisker mye rakk ikke hjem og da han lærte å gå var jeg @Kvakkekyllingen Og sist jeg kom hjem kunne han @Gladikaffe med meg Han sa far jeg vil bli som deg far, jeg vil bli sim deg Ref Aldri @Cide ranke og @hjärterdam aldri Mike rev og bæ bæ og lille @Nevian Når kommer du hjem far, jeg vet ikke men, da skal vi få det fint @Adobyensønn, da skal vi gå det fint @Adobyen Vers 2 I forrige uke fylte han @Titania , han sa takk for ballen kom så leker vi. Kan du lære meg å sparke, jeg sa ikke nå, jeg har for mye å @Rumle å tenke på. Men han var like @Cid da han gikk sin vei. Og han sa far jeg vil bli som deg far, jeg vil bli som deg. Vers 3 Han kom fra forelesning i går kveld, jeg @Boetica nå hvordan gåre sett deg ned og fortell Jeg er så stolt av deg , kom å sett deg @tånegla Men han @Kruset på hodet, smilte og sa jeg skal en tur på @Ichiko og trenger en bil. Kan jeg låne din far vær så snill. Vers 4 Jeg er forlengst pensjonert og @Million sønn er gift Jeg ringte i går å sa hei, takk for @Cid Det er @Frøkenfryden jeg ser deg, kan vi treffes en dag. Desverre far det er bare mas og jag Jeg har for mye å gjøre i @Adobyen min Men det var fint å høre @Kvakkekyllingen din far. Og da jeg la på @Kruset skjønte jeg at han var blitt slik som meg Min sønn var slik som meg Liker! 👍😀
Entern Skrevet 8. desember 2022 #15435 Skrevet 8. desember 2022 (endret) Episode 339 All along the @Agent smith av Bob Dylan There must be some @Frøkenfryden Said @Agent smith to the @Cid There's too much @Villfisker I can't get no @Peanut @Frøkenfryden drink my wine @CAPS LOCK dig my earth None of @Kvakkekyllingen Know what @Hoppetaujenta No reason to @Embla Othea The @Cid he kindly spoke There are many here @Agent smith Who feel that @Ciaran og Ciara But you and I, @Athena Catalina We've been @CAPS LOCK And this is not our @Cid So let's not @Frøkenfryden @Maskinfører is getting late All along the @Agent smith @Peanut kept the view While all the @Hoppetaujenta @Embla Othea too Outside, @Frøkenfryden @Adobyen did growl @Villfisker was approaching @Adobyen began to howl Endret 8. desember 2022 av Entern 1 2
Embla Othea Skrevet 8. desember 2022 #15436 Skrevet 8. desember 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Episode 339 All along the @Agent smith av Bob Dylan There must be some @Frøkenfryden Said @Agent smith to the @Cid There's too much @Villfisker I can't get no @Peanut @Frøkenfryden drink my wine @CAPS LOCK dig my earth None of @Kvakkekyllingen Know what @Hoppetaujenta No reason to @Embla Othea The @Cid he kindly spoke There are many here @Agent smith Who feel that @Ciaran og Ciara But you and I, @Athena Catalina We've been @CAPS LOCK And this is not our @Cid So let's not @Frøkenfryden @Maskinfører is getting late All along the @Agent smith @Peanut kept the view While all the @Hoppetaujenta @Embla Othea too Outside, @Frøkenfryden @Adobyen did growl @Villfisker was approaching @Adobyen began to howl 🥳 2
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. desember 2022 #15437 Skrevet 8. desember 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 339 All along the @Agent smith av Bob Dylan There must be some @Frøkenfryden Said @Agent smith to the @Cid There's too much @Villfisker I can't get no @Peanut @Frøkenfryden drink my wine @CAPS LOCK dig my earth None of @Kvakkekyllingen Know what @Hoppetaujenta No reason to @Embla Othea The @Cid he kindly spoke There are many here @Agent smith Who feel that @Ciaran og Ciara But you and I, @Athena Catalina We've been @CAPS LOCK And this is not our @Cid So let's not @Frøkenfryden @Maskinfører is getting late All along the @Agent smith @Peanut kept the view While all the @Hoppetaujenta @Embla Othea too Outside, @Frøkenfryden @Adobyen did growl @Villfisker was approaching @Adobyen began to howl Ikke dum 😀 Du er kreativ 👍😁
Entern Skrevet 8. desember 2022 #15438 Skrevet 8. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ikke dum 😀 Du er kreativ 👍😁 Takk 😊 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. desember 2022 #15439 Skrevet 8. desember 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Takk 😊 😀 Er så morsomt å se alle de morsomme episodene som dukker opp 😂
Entern Skrevet 8. desember 2022 #15440 Skrevet 8. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😀 Er så morsomt å se alle de morsomme episodene som dukker opp 😂 Ja 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå