Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15401 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Liten som en peanut. Bedre å bade uten enn med en som er for liten Jepp da spradebader man uten spor av nøtter😁
Gjest Agent smith Skrevet 7. desember 2022 #15402 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Jepp da spradebader man uten spor av nøtter😁 🤣 Mulig det er litt spor av nøttesekken til mannen fra dagen før vel
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15403 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 🤣 Mulig det er litt spor av nøttesekken til mannen fra dagen før vel
Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #15404 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (46 minutter siden): 🤣 Mulig det er litt spor av nøttesekken til mannen fra dagen før vel To nøtter til askepott
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15405 Skrevet 7. desember 2022 Cid skrev (4 minutter siden): To nøtter til askepott 🤣🤣🤣
Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #15406 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣 Slikkepott
CAPS LOCK Skrevet 7. desember 2022 #15407 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): @CAPS LOCK står med store bokstaver LIGG UNNA VANNHULLET MITT på denne 1
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15408 Skrevet 7. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 6.12.2022 den 16.21): Nah. Stemningen nå er bare teit. For første gang tilbringer jeg mer tid i PM og leser i andre deler av forumet enn sosialt. Men hey, la oss ikke sutre! Eg kom hit i mars og veit ikkje bedre🥹 1
Gjest Agent smith Skrevet 7. desember 2022 #15409 Skrevet 7. desember 2022 Episode 338 @CAPS LOCK in the cradle av @TheHairyToothfairy chapin. Men 90 tallsversjonen av ugly kid joe er nok mer kjent My @Cid arrived just the other day He @Rumle to the world in the usual way @Peanut there were planes to catch Bills to pay He learned to @SVK while i was away And he was talking @Ford3000 i knew it And as he grew, he Said im @Titania be like you dad You know im @Titania be like you Ref: @CAPS LOCK in the cradle and the @Villfiskerspoon Little @Boetica blue and the @Nevianin the moon When you coming home @Cid ? I dont know @Kvakkekyllingen @Peanut we will get @Maskinfører then You know we will have a good time @Frøkenfryden Vers 2 My @FruN turned @Entern just the other day He Said thanks for the ball, come @Million lets play Can you teach me to throw? I @Cid not today I got a lot @Ichiko He @Cid thats okay And he Walked away, @Peanut his smile never dimmed and he Said, im @Titania be like him. Vers 3 Well he @Rumle from the college just the other day, so much like a @Nevian i just had to say, im @Cid of you.can you sit for a @Villfisker He shook and @Adobyen Said with a smile What i would @TheHairyToothfairy like is to borrow the car Keys See you @Maskinfører can i have them please Vers 4 I have long since retired and my @SVK has moved away, i called him @Kate Upton just the other day I @Cid i would like to see you if you dont mind. He Said i would love to dad if I can find the time You see my new job is a hassle and the @Cids have the flu @Peanut it was sure nice talking to you dad. And as i hang @Kate Upton the phone, it occured to @Rumle, he had @Adobyen just like me, my boy was just like me.
CAPS LOCK Skrevet 7. desember 2022 #15410 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): @CAPS LOCK in the cradle av @TheHairyToothfairy chapin. Men 90 tallsversjonen av ugly kid joe er nok mer kjent DET KAN IKKE VÆRE MYE 1
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15411 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 338 @CAPS LOCK in the cradle av @TheHairyToothfairy chapin. Men 90 tallsversjonen av ugly kid joe er nok mer kjent My @Cid arrived just the other day He @Rumle to the world in the usual way @Peanut there were planes to catch Bills to pay He learned to @SVK while i was away And he was talking @Ford3000 i knew it And as he grew, he Said im @Titania be like you dad You know im @Titania be like you Ref: @CAPS LOCK in the cradle and the @Villfiskerspoon Little @Boetica blue and the @Nevianin the moon When you coming home @Cid ? I dont know @Kvakkekyllingen @Peanut we will get @Maskinfører then You know we will have a good time @Frøkenfryden Vers 2 My @FruN turned @Entern just the other day He Said thanks for the ball, come @Million lets play Can you teach me to throw? I @Cid not today I got a lot @Ichiko He @Cid thats okay And he Walked away, @Peanut his smile never dimmed and he Said, im @Titania be like him. Vers 3 Well he @Rumle from the college just the other day, so much like a @Nevian i just had to say, im @Cid of you.can you sit for a @Villfisker He shook and @Adobyen Said with a smile What i would @TheHairyToothfairy like is to borrow the car Keys See you @Maskinfører can i have them please Vers 4 I have long since retired and my @SVK has moved away, i called him @Kate Upton just the other day I @Cid i would like to see you if you dont mind. He Said i would love to dad if I can find the time You see my new job is a hassle and the @Cids have the flu @Peanut it was sure nice talking to you dad. And as i hang @Kate Upton the phone, it occured to @Rumle, he had @Adobyen just like me, my boy was just like me. 🥳🥳🥳 2 på ein dag!🧡 1
Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #15412 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eg kom hit i mars og veit ikkje bedre🥹 Tror meg sosial prat er mye bedre nå enn det var for noen år siden Spesielt når ab var tillatt her, det at du og @Entern ble medlem og at @Agent smith begynte å bli aktiv har gjort sosial prat til enda mer herlig plass 😃
Ford3000 Skrevet 7. desember 2022 #15413 Skrevet 7. desember 2022 Takk @Agent smith, nå har jeg den melodien på hodet 2
Gjest Agent smith Skrevet 7. desember 2022 #15414 Skrevet 7. desember 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Takk @Agent smith, nå har jeg den melodien på hodet 🥳🥳 Lurer litt på å lage en episode med finn kalviks norske versjon
Gjest Agent smith Skrevet 7. desember 2022 #15415 Skrevet 7. desember 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): 🥳🥳🥳 2 på ein dag!🧡 Skal egentlig ut å jogge, men driver å utsetter, og sitter her og fjaser i stedet
Ford3000 Skrevet 7. desember 2022 #15416 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): 🥳🥳 Lurer litt på å lage en episode med finn kalviks norske versjon Hvis du uansett skal fjase etter eller istedenfor joggetur får du hive deg til Syns du er god!
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15417 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Skal egentlig ut å jogge, men driver å utsetter, og sitter her og fjaser i stedet feel you. Klarte ikke trene inne selv, måtte bare ligge og hvile heller🙂 du stikker nok ut da tipper jeg👍
CAPS LOCK Skrevet 7. desember 2022 #15418 Skrevet 7. desember 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Skal egentlig ut å jogge, men driver å utsetter, og sitter her og fjaser i stedet BESTEMOREN MIN SA AT MAN FORBRENNER FLERE KALORIER AV Å SITTE OG FJASE PÅ KG ENN AV Å JOGGE
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #15419 Skrevet 7. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jepp! Ikke rå! 😂 Some like it crisp☺️ 1
Entern Skrevet 7. desember 2022 #15420 Skrevet 7. desember 2022 Cid skrev (36 minutter siden): Tror meg sosial prat er mye bedre nå enn det var for noen år siden Spesielt når ab var tillatt her, det at du og @Entern ble medlem og at @Agent smith begynte å bli aktiv har gjort sosial prat til enda mer herlig plass 😃 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå