TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15301 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): No vart eg måbunden. Sjeldan! 😂 Jeg har den effekten på kvinder. Og noen menn, opera eller ei
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15302 Skrevet 6. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg hadde kjøpt den Du får med Hjelp, det er jukkeferie på kjøpet🤩
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15303 Skrevet 6. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg har den effekten på kvinder. Og noen menn, opera eller ei Det går fort over så har jeg nye kjappe replikker! Ikkje kvil på laubæra!
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15304 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du får med Hjelp, det er jukkeferie på kjøpet🤩 Ser dem før Shaving Ryans Privates
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15305 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det går fort over så har jeg nye kjappe replikker! Ikkje kvil på laubæra! Hæ? Er du nordlending?
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15306 Skrevet 6. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ser dem før Shaving Ryans Privates Og ..for your thighs only😃
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15307 Skrevet 6. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hæ? Er du nordlending? Haha nei, er dei kortvarig målbundne?
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15308 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Enig! Du og jeg vet det ass!! helga natt og julebrunost, vi vet hva som er viktig i livet!! 😃😂🥳 og alkohol Ja, det stemmer 100%! 😎 Du och jag, Fryden 😎 (Hvem er Emil? 🤔) 1
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15309 Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Ja Vi har vel litt ulike meninger om kg men det går greit, kan ikke være enig om alt 😃 Moro her i dag i alle fall! Dere er min oppkvikker mellom utekontor og hjemmekontor😌
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15310 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja, det stemmer 100%! 😎 Du och jag, Fryden 😎 (Hvem er Emil? 🤔) Haha jeg skrev du och jag først men endra..☺️ Bra vi er enige sånn stort sett😉 Emil?🧐
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15311 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og ..for your thighs only😃 Oooh, er det den med Roger Say-No-More?
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15312 Skrevet 6. desember 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Hilsen Fryden orker ikke vokaljokkende syngedamer😁🥳 Ja det er det verste som finnes 🥴 ...unntatt Tarja Turunen da selvsagt Endret 6. desember 2022 av Entern
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15313 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha nei, er dei kortvarig målbundne? Bare når de puster inn
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15314 Skrevet 6. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Oooh, er det den med Roger Say-No-More? 😆😂🤣 Ooog pump fiction! … jeg skulle bare hjem og rigge opp hjemmekontor.. dere ødeleeggeeeer🥹
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #15315 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😆😂🤣 Ooog pump fiction! … jeg skulle bare hjem og rigge opp hjemmekontor.. dere ødeleeggeeeer🥹 🧳
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15316 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha jeg skrev du och jag først men endra..☺️ Bra vi er enige sånn stort sett😉 Emil?🧐 "Du och jag, Alfred" 😊' Ja du er en av de jeg liker aller aller aller best på KG og glad vi stort sett har det hyggelig og gøy sammen her 😊 1
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15317 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😆😂🤣 Ooog pump fiction! … jeg skulle bare hjem og rigge opp hjemmekontor.. dere ødeleeggeeeer🥹 Det er min misjon her i livet. Jeg hadde stille-kveld planer i dag, men jaggu. Så får ikke jeg så får ikke du
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15318 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja det er det verste som finnes 🥴 ...unntatt Tarja Turunen da selvsagt Oi fin! Veldig glad i sangen men ny versjon for meg🙂 usikker på om jeg vil møte henne i mørk bakgate da.. da sender jeg henne til deg😘
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #15319 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (4 minutter siden): "Du och jag, Alfred" 😊' Ja du er en av de jeg liker aller aller aller best på KG og glad vi stort sett har det hyggelig og gøy sammen her 😊 Enig @Frøkenfryden er fantastisk
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15320 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Oi fin! Veldig glad i sangen men ny versjon for meg🙂 usikker på om jeg vil møte henne i mørk bakgate da.. da sender jeg henne til deg😘 Hørte faktisk denne versjonen av sangen først 😅 Synes kanskje originalen er enda finere men denne versjonen er også veldig fin 😊 De første Nightwish platene var veldig fine men de gikk seg helt bort i pompøs metal + musikal musikk opplegget sitt etter hvert dessverre 🥲 De er alvorlig talt et litt sånn guilty pleasure, de hadde jo vært ganske perfekt til å lage musikk til Disney filmer 😅 Man bør jo generelt unngå å møte finner i mørke bakgater 😆 tror ikke hun er veldig skummel 😆 og resten av bandet ser veldig Burton-film ut 😆 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå