Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15201 Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Bra 🥳 Håper @Rosakatt ikke blir sint
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #15202 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Håper @Rosakatt ikke blir sint Hun fikk gjennomgå ser jeg 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15203 Skrevet 6. desember 2022 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Det er sant! Alt bra med deg? Nei😁
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15204 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Nei😁 Oisann 😮 Hva er i veien?
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15205 Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hun fikk gjennomgå ser jeg Tror ikke hun er på sosioprat en gang, men hun kom med en fjasekommentar på noe jeg skrev et annet sted på forumet en gang. Gjør man det risikerer man å havne i såpen😁
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15206 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Oisann 😮 Hva er i veien? Alt er jo ikke bra😆 (Bare fjaser)
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15207 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Alt er jo ikke bra😆 (Bare fjaser) 😅😆
mia83 Skrevet 6. desember 2022 #15208 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (På 3.12.2022 den 17.24): Episode 331 Hvis kg folka var filmkarakterer @Entern James bondage Den litt mindre kjente agenten null null sex @TheHairyToothfairy ethan cunt Missionary impossible @Cid forest hump Likte å gjøre det i skogen @Athena Catalina woman- den litt mystiske kattekvinnen @Frøkenfryden buffy the vampire layer- liker det litt røft, å bli bitt i halsen og sånn @Villfisker Benjamin butt on- handler om en mann som forandret seg mye gjennom livet, men kjærligheten til dameromper hadde han med seg hele livet @Kvakkekyllingen kåtnisse everdeen- the hangover games @Titania scully- the sex files @mia83 Wallace- pump friction @AliceNextDoor in wonderbaum- ny godlukt i bilen ( @Frøkenfryden er medforfatter på denne) 😛 1
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #15209 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Tror ikke hun er på sosioprat en gang, men hun kom med en fjasekommentar på noe jeg skrev et annet sted på forumet en gang. Gjør man det risikerer man å havne i såpen😁 😆 1
Ford3000 Skrevet 6. desember 2022 #15210 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (26 minutter siden): Nei😁 Hmm, håper ting blir bedre med deg da 1
Rosakatt Skrevet 6. desember 2022 #15211 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (53 minutter siden): Tror ikke hun er på sosioprat en gang, men hun kom med en fjasekommentar på noe jeg skrev et annet sted på forumet en gang. Gjør man det risikerer man å havne i såpen😁 Du husker det 😂 Bruker ikke være her nei, men det er en ære å bli nevnt 😄 Veldig nydelig julesang, hadde ikke julestemning tidligere, nå er jeg endelig omstillt for julens ånd 🎅🎄 1
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15212 Skrevet 6. desember 2022 Rosakatt skrev (14 minutter siden): Du husker det 😂 Bruker ikke være her nei, men det er en ære å bli nevnt 😄 Veldig nydelig julesang, hadde ikke julestemning tidligere, nå er jeg endelig omstillt for julens ånd 🎅🎄 @Agent smith er helt genial på å lage morsomme ting og tang 😊 1
TheHairyToothfairy Skrevet 6. desember 2022 #15213 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 335 Tid for nok en julesang Oh helga @Rosakatt Oh helga @Rosakatt og helga stund för @Entern Då @Cid amännskan til @Adobyen steg ned För at @Titania @Enterns brott och @Maskinfører För oss han dødens smärta led Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Och ljuset skimrar över @Cid och hav @CAPS LOCK fall nu @Villfisker och @Titania glatt din frihet Oh helga @Rosakatt du frälsning åt oss gav @TheHairyToothfairy frälsar'n krossat våra @tånegla bojor Vår @Cid är @-Missi- @Frøkenfrydenöppen nu är Uti din @SVK du ser en älskat @Villfisker Och se din @Adobyen skal bli dig så kär Från @Kvakkekyllingen brakte frälsaren oss @Frøkenfryden För oss @Nevian nedsteg i sin @Zenobia grav. Alt for å gjøre den horrible sangen bedre; I am all in
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. desember 2022 #15214 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): @Kvakkekyllingen er hvertfall blue Hæ? Trodde jeg var gul 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. desember 2022 #15215 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 335 Tid for nok en julesang Oh helga @Rosakatt Oh helga @Rosakatt og helga stund för @Entern Då @Cid amännskan til @Adobyen steg ned För at @Titania @Enterns brott och @Maskinfører För oss han dødens smärta led Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Och ljuset skimrar över @Cid och hav @CAPS LOCK fall nu @Villfisker och @Titania glatt din frihet Oh helga @Rosakatt du frälsning åt oss gav @TheHairyToothfairy frälsar'n krossat våra @tånegla bojor Vår @Cid är @-Missi- @Frøkenfrydenöppen nu är Uti din @SVK du ser en älskat @Villfisker Och se din @Adobyen skal bli dig så kär Från @Kvakkekyllingen brakte frälsaren oss @Frøkenfryden För oss @Nevian nedsteg i sin @Zenobia grav. Er jeg mamsen til Fryden? 😀🤩
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2022 #15216 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Dette høres rett og slett veldig førjulskoselig ut, spør du meg. 1
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15217 Skrevet 6. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Hæ? Trodde jeg var gul 😁 Nå er du blå 💙
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15218 Skrevet 6. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Dette høres rett og slett veldig førjulskoselig ut, spør du meg. Ja 🧡
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15219 Skrevet 6. desember 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Hmm, håper ting blir bedre med deg da Blir aldri bra😁 Men hvordan har du det selv da?
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15220 Skrevet 6. desember 2022 Rosakatt skrev (35 minutter siden): Du husker det 😂 Bruker ikke være her nei, men det er en ære å bli nevnt 😄 Veldig nydelig julesang, hadde ikke julestemning tidligere, nå er jeg endelig omstillt for julens ånd 🎅🎄 Ja. Men husker ikke hva du kommenterte på eller hva kommentaren din var. 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå