TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2022 #15181 Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (3 timer siden): Jeg har sluttet å samle på dvd/blu ray nå da, de fleste ligger inne i boden nå Handler ennå, jeg. Siste var Next of Kin! 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. desember 2022 #15182 Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (53 minutter siden): O.o 😲
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #15183 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (9 timer siden): Ja da var jeg på @Embla Othea sin alder, knapt kjønnsmoden 😆 2
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #15184 Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (9 timer siden): Det var tider ja men nå med strømmetjenester så ville jeg aldri begynt med det igjen, hadde blitt bortkastet penger Sant ☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. desember 2022 #15185 Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): 😆 🤣🤣👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. desember 2022 #15186 Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Sant ☺️ 👍👍 1
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15187 Skrevet 6. desember 2022 Episode 334 @Kvakkekyllingen Blue av Enya @Peanut @Embla Othea So the world goes @Ciaran og Ciara With @Hoppetaujenta @Cid say the sky high above Is @Kvakkekyllingen blue If @Villfisker say all he can If @Villfisker is true Do @FruN believe the sky above Is @Kvakkekyllingen blue? @Agent smith @CAPS LOCK If @Frøkenfryden was turned to @Cid If @Frøkenfryden was new Imagine @Athena Catalina In @Kvakkekyllingen blue @Peanut @Embla Othea @Agent smith @CAPS LOCK @SVK 1
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #15188 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Episode 334 @Kvakkekyllingen Blue av Enya @Peanut @Embla Othea So the world goes @Ciaran og Ciara With @Hoppetaujenta @Cid say the sky high above Is @Kvakkekyllingen blue If @Villfisker say all he can If @Villfisker is true Do @FruN believe the sky above Is @Kvakkekyllingen blue? @Agent smith @CAPS LOCK If @Frøkenfryden was turned to @Cid If @Frøkenfryden was new Imagine @Athena Catalina In @Kvakkekyllingen blue @Peanut @Embla Othea @Agent smith @CAPS LOCK @SVK 🥳 2
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15189 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 334 @Kvakkekyllingen Blue av Enya @Peanut @Embla Othea So the world goes @Ciaran og Ciara With @Hoppetaujenta @Cid say the sky high above Is @Kvakkekyllingen blue If @Villfisker say all he can If @Villfisker is true Do @FruN believe the sky above Is @Kvakkekyllingen blue? @Agent smith @CAPS LOCK If @Frøkenfryden was turned to @Cid If @Frøkenfryden was new Imagine @Athena Catalina In @Kvakkekyllingen blue @Peanut @Embla Othea @Agent smith @CAPS LOCK @SVK 🥳🥳 Lurer på om @Villfisker is true😆
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15190 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): 🥳🥳 Lurer på om @Villfisker is true😆 Det tror jeg og 😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15191 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Det tror jeg og 😊 @Kvakkekyllingen er hvertfall blue
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15192 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): @Kvakkekyllingen er hvertfall blue Ja 💙 1
Ford3000 Skrevet 6. desember 2022 #15193 Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (14 timer siden): O.o Å komme rett i en samtale og lese dette.... jeg har tårer i øynene, av latter. Noen ganger er humoren min syk. Takk 2
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2022 #15194 Skrevet 6. desember 2022 Entern skrev (2 timer siden): Episode 334 @Kvakkekyllingen Blue av Enya @Peanut @Embla Othea So the world goes @Ciaran og Ciara With @Hoppetaujenta @Cid say the sky high above Is @Kvakkekyllingen blue If @Villfisker say all he can If @Villfisker is true Do @FruN believe the sky above Is @Kvakkekyllingen blue? @Agent smith @CAPS LOCK If @Frøkenfryden was turned to @Cid If @Frøkenfryden was new Imagine @Athena Catalina In @Kvakkekyllingen blue @Peanut @Embla Othea @Agent smith @CAPS LOCK @SVK Er eg new? 😚 1 1
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15195 Skrevet 6. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Er eg new? 😚 Ja 😘😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15196 Skrevet 6. desember 2022 Episode 335 Tid for nok en julesang Oh helga @Rosakatt Oh helga @Rosakatt og helga stund för @Entern Då @Cid amännskan til @Adobyen steg ned För at @Titania @Enterns brott och @Maskinfører För oss han dødens smärta led Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Och ljuset skimrar över @Cid och hav @CAPS LOCK fall nu @Villfisker och @Titania glatt din frihet Oh helga @Rosakatt du frälsning åt oss gav @TheHairyToothfairy frälsar'n krossat våra @tånegla bojor Vår @Cid är @-Missi- @Frøkenfrydenöppen nu är Uti din @SVK du ser en älskat @Villfisker Och se din @Adobyen skal bli dig så kär Från @Kvakkekyllingen brakte frälsaren oss @Frøkenfryden För oss @Nevian nedsteg i sin @Zenobia grav.
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #15197 Skrevet 6. desember 2022 Ford3000 skrev (11 minutter siden): Å komme rett i en samtale og lese dette.... jeg har tårer i øynene, av latter. Noen ganger er humoren min syk. Takk Finnes mye verre ting å lese om enn dette 😁
Entern Skrevet 6. desember 2022 #15198 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 335 Tid for nok en julesang Oh helga @Rosakatt Oh helga @Rosakatt og helga stund för @Entern Då @Cid amännskan til @Adobyen steg ned För at @Titania @Enterns brott och @Maskinfører För oss han dødens smärta led Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Och ljuset skimrar över @Cid och hav @CAPS LOCK fall nu @Villfisker och @Titania glatt din frihet Oh helga @Rosakatt du frälsning åt oss gav @TheHairyToothfairy frälsar'n krossat våra @tånegla bojor Vår @Cid är @-Missi- @Frøkenfrydenöppen nu är Uti din @SVK du ser en älskat @Villfisker Och se din @Adobyen skal bli dig så kär Från @Kvakkekyllingen brakte frälsaren oss @Frøkenfryden För oss @Nevian nedsteg i sin @Zenobia grav. Kjempebra 🧡 1
Ford3000 Skrevet 6. desember 2022 #15199 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Finnes mye verre ting å lese om enn dette 😁 Det er sant! Alt bra med deg? 1
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #15200 Skrevet 6. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 335 Tid for nok en julesang Oh helga @Rosakatt Oh helga @Rosakatt og helga stund för @Entern Då @Cid amännskan til @Adobyen steg ned För at @Titania @Enterns brott och @Maskinfører För oss han dødens smärta led Och @Hoppetaujenta s stråle går igjennom @Entern Och ljuset skimrar över @Cid och hav @CAPS LOCK fall nu @Villfisker och @Titania glatt din frihet Oh helga @Rosakatt du frälsning åt oss gav @TheHairyToothfairy frälsar'n krossat våra @tånegla bojor Vår @Cid är @-Missi- @Frøkenfrydenöppen nu är Uti din @SVK du ser en älskat @Villfisker Och se din @Adobyen skal bli dig så kär Från @Kvakkekyllingen brakte frälsaren oss @Frøkenfryden För oss @Nevian nedsteg i sin @Zenobia grav. Bra 🥳 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå