Frøkenfryden Skrevet 5. desember 2022 #15141 Skrevet 5. desember 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Tror jeg hadde husket det dersom jeg hadde vært på date med deg altså 😉😊 Ja det er definitivt mer enn 1 arkivar i Oslo 😆 Hehe🙂 Skjønner det, bare fjaser altså☺️ 2
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15142 Skrevet 5. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hehe🙂 Skjønner det, bare fjaser altså☺️ Skjønte jeg vel☺️ 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. desember 2022 #15143 Skrevet 5. desember 2022 Entern skrev (51 minutter siden): Temaplate om Elizabeth Bathory 🧛♀️ Var det hun som badet i blod?
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15144 Skrevet 5. desember 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Var det hun som badet i blod? Jepp👍 1
Polly Ester Skrevet 5. desember 2022 #15145 Skrevet 5. desember 2022 Entern skrev (2 timer siden): Hva slags musikk liker du forresten? 😊 Liker masse (syns jeg selv), men det er uhorvelig mye musikk jeg ikke har hørt om engang. Det går i 70-talls (Vinyl står på på radioen i bilen) eller 80-talls (som etter min smak er det beste tiåret innen musikk sammen med 70-tallet). Liker både pop og rock og metall, noe jazz til og med. Liker Kiss og Metallica, Rammstein, Nirvana. Kamelot. Bruce Springsteen. Elvis. DumDum Boys, CC Cowboys og Ragarockers hører også med. Og så er jeg glad i blues og reggae. Country også. (Så lenge det ikke er Bjøro Håland) Du er "sånn derre metall dude" du hvis jeg har forstått det riktig? 2
Gjest Peanut Skrevet 5. desember 2022 #15146 Skrevet 5. desember 2022 Her er også en arkivar men jeg har litt mer i tillegg, er også museolog (museum) og har en halv MA innen arkeologi 😅 Kun en halv fordi da jeg gikk så ble det sagt at fast jobb som arkeolog ikke var mulig. Det var for mange som tok master osv.
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15147 Skrevet 5. desember 2022 Polly Ester skrev (1 time siden): Liker masse (syns jeg selv), men det er uhorvelig mye musikk jeg ikke har hørt om engang. Det går i 70-talls (Vinyl står på på radioen i bilen) eller 80-talls (som etter min smak er det beste tiåret innen musikk sammen med 70-tallet). Liker både pop og rock og metall, noe jazz til og med. Liker Kiss og Metallica, Rammstein, Nirvana. Kamelot. Bruce Springsteen. Elvis. DumDum Boys, CC Cowboys og Ragarockers hører også med. Og så er jeg glad i blues og reggae. Country også. (Så lenge det ikke er Bjøro Håland) Du er "sånn derre metall dude" du hvis jeg har forstått det riktig? Jeg er sånn derre metall dude 😆🤘 Men liker også Springsteen og blues og folk og litt jazz og klassisk 😀 2
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15148 Skrevet 5. desember 2022 Peanut skrev (47 minutter siden): Her er også en arkivar men jeg har litt mer i tillegg, er også museolog (museum) og har en halv MA innen arkeologi 😅 Kun en halv fordi da jeg gikk så ble det sagt at fast jobb som arkeolog ikke var mulig. Det var for mange som tok master osv. Jeg er historiker 😀 1
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #15149 Skrevet 5. desember 2022 Polly Ester skrev (4 timer siden): Tror jeg har en dobbel kassettspiller med CD-spiller på toppen stående i boden etter faren min. Men, har ingen kassetter og heller ingen CD-er så får uansett ikke brukt den. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde en musikk cd Entern skrev (3 timer siden): Ja Ble nesten lei meg da jeg så Iron Maidens første plate på kassett på Platekompaniet Og et par klassiske Bathory skiver på kassett på Neseblod Hvorfor ble du lei deg? Peanut skrev (3 timer siden): Den her står i stue Cd-, kassett- og radiospiller. Er eldgammel, men funker fint fortsatt Sånn fikk jeg for 20 år siden av pappa i bursdagsgave TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Er et par og mange hundre CDer her også, pluss LP. Begynt å kjøpe kassetter igjen også siden klassikeren i garasjen aldri skal ha noe annet enn kassettspiller Nesten som dvd samlingen min 😅
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #15150 Skrevet 5. desember 2022 Polly Ester skrev (1 time siden): Liker masse (syns jeg selv), men det er uhorvelig mye musikk jeg ikke har hørt om engang. Det går i 70-talls (Vinyl står på på radioen i bilen) eller 80-talls (som etter min smak er det beste tiåret innen musikk sammen med 70-tallet). Liker både pop og rock og metall, noe jazz til og med. Liker Kiss og Metallica, Rammstein, Nirvana. Kamelot. Bruce Springsteen. Elvis. DumDum Boys, CC Cowboys og Ragarockers hører også med. Og så er jeg glad i blues og reggae. Country også. (Så lenge det ikke er Bjøro Håland) Du er "sånn derre metall dude" du hvis jeg har forstått det riktig? Liker du Bieber?
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15151 Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde en musikk cd Hvorfor ble du lei deg? Sånn fikk jeg for 20 år siden av pappa i bursdagsgave Nesten som dvd samlingen min 😅 Ble litt lei meg fordi jeg kastet walkmanen min 🥲 1
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2022 #15152 Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde en musikk cd Hvorfor ble du lei deg? Sånn fikk jeg for 20 år siden av pappa i bursdagsgave Nesten som dvd samlingen min 😅 Bluray-samlingen er også ganske svær her 1
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #15153 Skrevet 5. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Bluray-samlingen er også ganske svær her Jeg har sluttet å samle på dvd/blu ray nå da, de fleste ligger inne i boden nå
Embla Othea Skrevet 5. desember 2022 #15154 Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg har sluttet å samle på dvd/blu ray nå da, de fleste ligger inne i boden nå Jeg savner de gamle filmkioskene der man kunne leie filmer. Det gjorde vi hver lørdag og kjøpte snop ❤️ 3
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2022 #15156 Skrevet 5. desember 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 333 Light my @Villfisker av the @AliceNextDoors You know that @Peanut would be untrue You know that i would be a @Lacuna If I was to say to @Gugglo Girl we couldn't get much higher Come on @TheHairyToothfairy Light my @Villfisker Come @Million, baby Light my @Villfisker Try to sett the @Agent smith on fire The time to @jukkapalme is through No time to @AliceNextDoor in the @Rumle Try @norw we can only lose And our @Sjokoladepenge become a funeral pyre So come on @TheHairyToothfairy Light my @Villfisker Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1
Polly Ester Skrevet 5. desember 2022 #15157 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Cid skrev (2 timer siden): Liker du Bieber? Tror jeg tar en Ozzy på den. Og jeg hører Ozzy sin stemme si det inni hodet mitt. Endret 5. desember 2022 av Polly Ester la til noe 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2022 #15158 Skrevet 5. desember 2022 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Tror jeg tar en Ozzy på den. Og jeg hører Ozzy sin stemme si det inni hodet mitt. 👍👍
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #15159 Skrevet 5. desember 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Jeg savner de gamle filmkioskene der man kunne leie filmer. Det gjorde vi hver lørdag og kjøpte snop ❤️ Det var tider ja men nå med strømmetjenester så ville jeg aldri begynt med det igjen, hadde blitt bortkastet penger
Gjest Agent smith Skrevet 5. desember 2022 #15160 Skrevet 5. desember 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Jeg savner de gamle filmkioskene der man kunne leie filmer. Det gjorde vi hver lørdag og kjøpte snop ❤️ 18 år siden sist jeg leide film
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå