Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15101 Skrevet 4. desember 2022 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Prima Vera harselerte med den sangen til frøken Jarlum. Da var de direkte inne fra Balla Jazzhus og Kan'ikke skulle synge Svake Menneske. (R.I.P Jahn Teigen) Og det var den versjonen jeg "hørte" da jeg sang sangen din. 😄 fin versjon
Polly Ester Skrevet 4. desember 2022 #15102 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😄 fin versjon Ja, den er nå bedre enn Jannicke sin. Og så er Prima Vera generelt veldig morsomme i det meste de gjorde. 😁 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15103 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Polly Ester skrev (1 minutt siden): Ja, den er nå bedre enn Jannicke sin. Og så er Prima Vera generelt veldig morsomme i det meste de gjorde. 😁 Jeg liker egentlig beaten i Jannicke sin. Litt sånn reggae aktig. Og prima vera var veldig morsomme. Hadde de på kasett😆 Endret 4. desember 2022 av Agent smith
Polly Ester Skrevet 4. desember 2022 #15104 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jeg liker egentlig beaten i Jannicke sin. Litt sånn reggae aktig. Og prima vera var veldig morsomme. Hadde de på kasett😆 Prima Vera (og Vazelina til en viss grad) har "ødelagt" mange 70-tallslåter for meg har jeg funnet ut de senere årene. Når jeg hører originalene nå så hører jeg jo bare Prima Vera sine versjoner. Og så kassett da... det var lenge siden det. Lurer på om ikke broren min også drev med det ... kassetter... 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15105 Skrevet 4. desember 2022 Polly Ester skrev (1 time siden): Prima Vera (og Vazelina til en viss grad) har "ødelagt" mange 70-tallslåter for meg har jeg funnet ut de senere årene. Når jeg hører originalene nå så hører jeg jo bare Prima Vera sine versjoner. Og så kassett da... det var lenge siden det. Lurer på om ikke broren min også drev med det ... kassetter... Jeg hadde kassettspiller frem til 1992, hvertfall så det er ikke så lenge... eller vent.. det ER lenge siden
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #15106 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jeg hadde kassettspiller frem til 1992, hvertfall så det er ikke så lenge... eller vent.. det ER lenge siden Vi hadde det utover 90 tallet
Gjest Agent smith Skrevet 5. desember 2022 #15107 Skrevet 5. desember 2022 Episode 333 Light my @Villfisker av the @AliceNextDoors You know that @Peanut would be untrue You know that i would be a @Lacuna If I was to say to @Gugglo Girl we couldn't get much higher Come on @TheHairyToothfairy Light my @Villfisker Come @Million, baby Light my @Villfisker Try to sett the @Agent smith on fire The time to @jukkapalme is through No time to @AliceNextDoor in the @Rumle Try @norw we can only lose And our @Sjokoladepenge become a funeral pyre So come on @TheHairyToothfairy Light my @Villfisker
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15108 Skrevet 5. desember 2022 Agent smith skrev (49 minutter siden): Episode 333 Light my @Villfisker av the @AliceNextDoors You know that @Peanut would be untrue You know that i would be a @Lacuna If I was to say to @Gugglo Girl we couldn't get much higher Come on @TheHairyToothfairy Light my @Villfisker Come @Million, baby Light my @Villfisker Try to sett the @Agent smith on fire The time to @jukkapalme is through No time to @AliceNextDoor in the @Rumle Try @norw we can only lose And our @Sjokoladepenge become a funeral pyre So come on @TheHairyToothfairy Light my @Villfisker Kjempebra Var veldig glad i The Doors som fjortis (Ja det stemmer, hører ikke bare metal ) 1
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15109 Skrevet 5. desember 2022 Agent smith skrev (13 timer siden): Jeg hadde kassettspiller frem til 1992, hvertfall så det er ikke så lenge... eller vent.. det ER lenge siden Jeg angrer på at jeg kastet den gamle walkmanen min fra 1987 eller når det var Nå har det jo begynt å bli in med kassetter igjen 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. desember 2022 #15110 Skrevet 5. desember 2022 Entern skrev (37 minutter siden): Jeg angrer på at jeg kastet den gamle walkmanen min fra 1987 eller når det var Nå har det jo begynt å bli in med kassetter igjen Samme her, hadde vært kult å hatt kassetter og kassettspiller nå
Polly Ester Skrevet 5. desember 2022 #15111 Skrevet 5. desember 2022 Tror jeg har en dobbel kassettspiller med CD-spiller på toppen stående i boden etter faren min. Men, har ingen kassetter og heller ingen CD-er så får uansett ikke brukt den. 2
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15112 Skrevet 5. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Samme her, hadde vært kult å hatt kassetter og kassettspiller nå Ja Ble nesten lei meg da jeg så Iron Maidens første plate på kassett på Platekompaniet Og et par klassiske Bathory skiver på kassett på Neseblod 1
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15113 Skrevet 5. desember 2022 Polly Ester skrev (1 time siden): Tror jeg har en dobbel kassettspiller med CD-spiller på toppen stående i boden etter faren min. Men, har ingen kassetter og heller ingen CD-er så får uansett ikke brukt den. Hva slags musikk liker du forresten? 😊 1
Gjest Villfisker Skrevet 5. desember 2022 #15114 Skrevet 5. desember 2022 Ble visst noen dager uten kg nå. Kaldt og godt ute. Ikke mange som er enige med meg i det, men hunden klagde i hvert fall ikke ☺️
Gjest Peanut Skrevet 5. desember 2022 #15115 Skrevet 5. desember 2022 (endret) 1 hour ago, Agent smith said: Samme her, hadde vært kult å hatt kassetter og kassettspiller nå Den her står i stue Cd-, kassett- og radiospiller. Er eldgammel, men funker fint fortsatt Endret 5. desember 2022 av Peanut
Gjest Peanut Skrevet 5. desember 2022 #15116 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Noen av Peanuts 400+ cd’er Har og portabel cd-spiller Endret 5. desember 2022 av Peanut
Frøkenfryden Skrevet 5. desember 2022 #15117 Skrevet 5. desember 2022 Entern skrev (2 timer siden): Kjempebra Var veldig glad i The Doors som fjortis (Ja det stemmer, hører ikke bare metal ) Åå jeg elsket de, hadde sikkert 10 cd’er🥰 1
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2022 #15118 Skrevet 5. desember 2022 Peanut skrev (11 minutter siden): Noen av Peanuts 400+ cd’er Har og portabel cd-spiller Er et par og mange hundre CDer her også, pluss LP. Begynt å kjøpe kassetter igjen også siden klassikeren i garasjen aldri skal ha noe annet enn kassettspiller 1
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15119 Skrevet 5. desember 2022 Peanut skrev (14 minutter siden): Noen av Peanuts 400+ cd’er Har og portabel cd-spiller Vi har ganske lik musikksmak 😊🥰 Har også Old Man's Child, Cradle of Filth og best of Tina Turner + den Mindrot plata 😊
Entern Skrevet 5. desember 2022 #15120 Skrevet 5. desember 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Åå jeg elsket de, hadde sikkert 10 cd’er🥰 Jeg har bare et par stykker da men var veldig glad i førsteplata deres 🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå