Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15081 Skrevet 4. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Lukt åt skogen Rett til forest hump
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15082 Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Typisk deg å presse deg frem tross spiral😂 Hahahaha
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2022 #15083 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Rett til forest hump Naboen til Trump 1
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #15084 Skrevet 4. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (39 minutter siden): Naboen til Trump Forest Gump i 2022
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2022 #15085 Skrevet 4. desember 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Forest Gump i 2022 Heller det ^^ 1
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #15087 Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ler av side 1 her. Søndag…🙂 I tråden her?
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #15088 Skrevet 4. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): I tråden her? Mm 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15089 Skrevet 4. desember 2022 Episode 332 @SVK mennesker av Gry kan ikke jarlum @SVK menneske, jeg sier du @SVK menneske Hvorfor er du så @SVK Ja du @Rumler deg @Peanut sånn som du gjør Fordi du @Maskinfører og du du @Villfisker Hvorfor er du så @SVK hvorfor er du så @SVK Du blir @jukkapalme for hver @Cid som går Og du du @Anonymburker Jeg sier du du @Polly Ester Ser ut som @Adobyen med @Frøkenfryden i munn Er presis som @Millimani jeg @Maskinfører Og dette må jeg @Sjokoladepenge jeg sier ja dette må jeg @MarianneE Og @LiseTV med og @Rumle på Hvor enn jeg @Maskinførermitt reine bein Kom ikke her å fortelle meg at du @MarianneE for at det var godt nei, du @Sjokoladepenge for at @SynneMarie gjorde det Du er @SVK og tør ikke si @Nei. Og @SVK er stemplet fra meg @SVK menneske Jeg sier du @SVK menneske Se på meg det er jeg som har stil og @Polly Ester
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #15090 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 332 @SVK mennesker av Gry kan ikke jarlum @SVK menneske, jeg sier du @SVK menneske Hvorfor er du så @SVK Ja du @Rumler deg @Peanut sånn som du gjør Fordi du @Maskinfører og du du @Villfisker Hvorfor er du så @SVK hvorfor er du så @SVK Du blir @jukkapalme for hver @Cid som går Og du du @Anonymburker Jeg sier du du @Polly Ester Ser ut som @Adobyen med @Frøkenfryden i munn Er presis som @Millimani jeg @Maskinfører Og dette må jeg @Sjokoladepenge jeg sier ja dette må jeg @MarianneE Og @LiseTV med og @Rumle på Hvor enn jeg @Maskinførermitt reine bein Kom ikke her å fortelle meg at du @MarianneE for at det var godt nei, du @Sjokoladepenge for at @SynneMarie gjorde det Du er @SVK og tør ikke si @Nei. Og @SVK er stemplet fra meg @SVK menneske Jeg sier du @SVK menneske Se på meg det er jeg som har stil og @Polly Ester Yaiiii🥳🥳🥳🥳🥳 nye folk og! Moroooo!!! 2
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15091 Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Yaiiii🥳🥳🥳🥳🥳 nye folk og! Moroooo!!! Alle som har vært innom sosioprat risikerer å komme med
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #15092 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Alle som har vært innom sosioprat risikerer å komme med Liker det! 😃👍🏻 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2022 #15093 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (24 minutter siden): Episode 332 @SVK mennesker av Gry kan ikke jarlum @SVK menneske, jeg sier du @SVK menneske Hvorfor er du så @SVK Ja du @Rumler deg @Peanut sånn som du gjør Fordi du @Maskinfører og du du @Villfisker Hvorfor er du så @SVK hvorfor er du så @SVK Du blir @jukkapalme for hver @Cid som går Og du du @Anonymburker Jeg sier du du @Polly Ester Ser ut som @Adobyen med @Frøkenfryden i munn Er presis som @Millimani jeg @Maskinfører Og dette må jeg @Sjokoladepenge jeg sier ja dette må jeg @MarianneE Og @LiseTV med og @Rumle på Hvor enn jeg @Maskinførermitt reine bein Kom ikke her å fortelle meg at du @MarianneE for at det var godt nei, du @Sjokoladepenge for at @SynneMarie gjorde det Du er @SVK og tør ikke si @Nei. Og @SVK er stemplet fra meg @SVK menneske Jeg sier du @SVK menneske Se på meg det er jeg som har stil og @Polly Ester Cassidy Tvillingene Digger denne Episoden vi.😍😍🤩🤩 1
Polly Ester Skrevet 4. desember 2022 #15094 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (26 minutter siden): Episode 332 @SVK mennesker av Gry kan ikke jarlum @SVK menneske, jeg sier du @SVK menneske Hvorfor er du så @SVK Ja du @Rumler deg @Peanut sånn som du gjør Fordi du @Maskinfører og du du @Villfisker Hvorfor er du så @SVK hvorfor er du så @SVK Du blir @jukkapalme for hver @Cid som går Og du du @Anonymburker Jeg sier du du @Polly Ester Ser ut som @Adobyen med @Frøkenfryden i munn Er presis som @Millimani jeg @Maskinfører Og dette må jeg @Sjokoladepenge jeg sier ja dette må jeg @MarianneE Og @LiseTV med og @Rumle på Hvor enn jeg @Maskinførermitt reine bein Kom ikke her å fortelle meg at du @MarianneE for at det var godt nei, du @Sjokoladepenge for at @SynneMarie gjorde det Du er @SVK og tør ikke si @Nei. Og @SVK er stemplet fra meg @SVK menneske Jeg sier du @SVK menneske Se på meg det er jeg som har stil og @Polly Ester Fantastisk! Direkte inne fra Balla Jazzhus? [sitat]Polly Ester ser ut som Adobyen med Frøkenfryden i munn.[/sitat] Prøver å se for meg hvordan @Adobyen ser ut med @Frøkenfryden i munn... lurer på om jeg i det hele tatt bør prøve å la være. 3
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #15095 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (36 minutter siden): Episode 332 @SVK mennesker av Gry kan ikke jarlum @SVK menneske, jeg sier du @SVK menneske Hvorfor er du så @SVK Ja du @Rumler deg @Peanut sånn som du gjør Fordi du @Maskinfører og du du @Villfisker Hvorfor er du så @SVK hvorfor er du så @SVK Du blir @jukkapalme for hver @Cid som går Og du du @Anonymburker Jeg sier du du @Polly Ester Ser ut som @Adobyen med @Frøkenfryden i munn Er presis som @Millimani jeg @Maskinfører Og dette må jeg @Sjokoladepenge jeg sier ja dette må jeg @MarianneE Og @LiseTV med og @Rumle på Hvor enn jeg @Maskinførermitt reine bein Kom ikke her å fortelle meg at du @MarianneE for at det var godt nei, du @Sjokoladepenge for at @SynneMarie gjorde det Du er @SVK og tør ikke si @Nei. Og @SVK er stemplet fra meg @SVK menneske Jeg sier du @SVK menneske Se på meg det er jeg som har stil og @Polly Ester Ja du sa det @Polly Ester.. jeg ble så gira over episoden at jeg glemte spørre hva i huleste jeg og @Adobyen driver med. Men han er flink å lage mat så jeg har sikkert blitt veldig blid og mett og entusiastisk og blitt et @SVKt menneske et sekund der😂😂😂 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15096 Skrevet 4. desember 2022 Polly Ester skrev (11 minutter siden): Fantastisk! Direkte inne fra Balla Jazzhus? [sitat]Polly Ester ser ut som Adobyen med Frøkenfryden i munn.[/sitat] Prøver å se for meg hvordan @Adobyen ser ut med @Frøkenfryden i munn... lurer på om jeg i det hele tatt bør prøve å la være. Er det faktisk noe som heter balla jazzhus😆?
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2022 #15097 Skrevet 4. desember 2022 5 minutter siden, Frøkenfryden said: Ja du sa det @Polly Ester.. jeg ble så gira over episoden at jeg glemte spørre hva i huleste jeg og @Adobyen driver med. Men han er flink å lage mat så jeg har sikkert blitt veldig blid og mett og entusiastisk og blitt et @SVKt menneske et sekund der😂😂😂
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2022 #15098 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Er det faktisk noe som heter balla jazzhus😆? Det kan hete Jalla Basshus også. Just sayin`... 2 1
Polly Ester Skrevet 4. desember 2022 #15099 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Er det faktisk noe som heter balla jazzhus😆? Prima Vera harselerte med den sangen til frøken Jarlum. Da var de direkte inne fra Balla Jazzhus og Kan'ikke skulle synge Svake Menneske. (R.I.P Jahn Teigen) Og det var den versjonen jeg "hørte" da jeg sang sangen din. 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #15100 Skrevet 4. desember 2022 SVK skrev (9 minutter siden): Ååi. Den så jeg på da jeg var liten. Hadde glemt denne. Den var fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå