Ford3000 Skrevet 28. november 2022 #14581 Skrevet 28. november 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Forresten beklager @Ford3000 at jeg ikke har hatt deg med i sangene mine, det skal jeg prøve å gjøre noe med Du, jeg tar det ikke så tungt! Hadde blitt mer lei meg om jeg hadde vært oftere innom KG enn det jeg er nå for tiden, og jeg ikke ble inkludert da. Nå er jeg som en fis, raskt innom og lukter litt og plutselig borte igjen 💨 2
Entern Skrevet 28. november 2022 #14582 Skrevet 28. november 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Du, jeg tar det ikke så tungt! Hadde blitt mer lei meg om jeg hadde vært oftere innom KG enn det jeg er nå for tiden, og jeg ikke ble inkludert da. Nå er jeg som en fis, raskt innom og lukter litt og plutselig borte igjen 💨 😊🧡👍 2
Gjest Agent smith Skrevet 28. november 2022 #14583 Skrevet 28. november 2022 Episode 324 Norsk film edition @tånegla tante butikkpose- den litt gretne gamle tanten som tvinger sin pakketeknikk på kunder i butikker. @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen penishodejegerne Damene som gikk over lik for å få dette. @Entern ni underliv- handler om han som fikk koldbrann i pikken og måtte amputere under krigen, men ni ganger vokste det ut en ny @Adobyen s belte- film fra den kalde krigen mellom @Adobyen og et belte som var altfor stramt @Cid max anus- filmen om da han tilbragte hele dagen på do etter å ha spilt noe altfor sterk chili @Embla Othea reisen til pulestjernen Handler om hun som reiste til et magisk sted @Boetica dyden på Oslo S Handler om hun som mistet den nettopp der Olsenbanden og dynamitt @TheHairyToothfairy - hjalp noen venner å sprenge en bank
Entern Skrevet 28. november 2022 #14584 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 324 Norsk film edition @tånegla tante butikkpose- den litt gretne gamle tanten som tvinger sin pakketeknikk på kunder i butikker. @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen penishodejegerne Damene som gikk over lik for å få dette. @Entern ni underliv- handler om han som fikk koldbrann i pikken og måtte amputere under krigen, men ni ganger vokste det ut en ny @Adobyen s belte- film fra den kalde krigen mellom @Adobyen og et belte som var altfor stramt @Cid max anus- filmen om da han tilbragte hele dagen på do etter å ha spilt noe altfor sterk chili @Embla Othea reisen til pulestjernen Handler om hun som reiste til et magisk sted @Boetica dyden på Oslo S Handler om hun som mistet den nettopp der Olsenbanden og dynamitt @TheHairyToothfairy - hjalp noen venner å sprenge en bank Veldig bra 1
TheHairyToothfairy Skrevet 28. november 2022 #14585 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 324 Norsk film edition @tånegla tante butikkpose- den litt gretne gamle tanten som tvinger sin pakketeknikk på kunder i butikker. @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen penishodejegerne Damene som gikk over lik for å få dette. @Entern ni underliv- handler om han som fikk koldbrann i pikken og måtte amputere under krigen, men ni ganger vokste det ut en ny @Adobyen s belte- film fra den kalde krigen mellom @Adobyen og et belte som var altfor stramt @Cid max anus- filmen om da han tilbragte hele dagen på do etter å ha spilt noe altfor sterk chili @Embla Othea reisen til pulestjernen Handler om hun som reiste til et magisk sted @Boetica dyden på Oslo S Handler om hun som mistet den nettopp der Olsenbanden og dynamitt @TheHairyToothfairy - hjalp noen venner å sprenge en bank Vi var ganske skuffet da vi skjønte det var en spermbank. 1
Gjest Boetica Skrevet 28. november 2022 #14586 Skrevet 28. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden): Vi var ganske skuffet da vi skjønte det var en spermbank. Må se mulighetene - videreselge på svartebørsen i små lynlåsposer? 🤑
Gjest Boetica Skrevet 28. november 2022 #14587 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Episode 324 Norsk film edition @tånegla tante butikkpose- den litt gretne gamle tanten som tvinger sin pakketeknikk på kunder i butikker. @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen penishodejegerne Damene som gikk over lik for å få dette. @Entern ni underliv- handler om han som fikk koldbrann i pikken og måtte amputere under krigen, men ni ganger vokste det ut en ny @Adobyen s belte- film fra den kalde krigen mellom @Adobyen og et belte som var altfor stramt @Cid max anus- filmen om da han tilbragte hele dagen på do etter å ha spilt noe altfor sterk chili @Embla Othea reisen til pulestjernen Handler om hun som reiste til et magisk sted @Boetica dyden på Oslo S Handler om hun som mistet den nettopp der Olsenbanden og dynamitt @TheHairyToothfairy - hjalp noen venner å sprenge en bank Kremt 🫣Oslo S var ikke bygget ennå da jeg mistet dyden 🙈
TheHairyToothfairy Skrevet 28. november 2022 #14588 Skrevet 28. november 2022 Boetica skrev (2 minutter siden): Må se mulighetene - videreselge på svartebørsen i små lynlåsposer? 🤑 Da krever jeg et salig smusstillegg 1
Gjest Boetica Skrevet 28. november 2022 #14589 Skrevet 28. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Da krever jeg et salig smusstillegg Du ansetter noe til å gjøre grovarbeidet 😉
TheHairyToothfairy Skrevet 28. november 2022 #14590 Skrevet 28. november 2022 Boetica skrev (Akkurat nå): Du ansetter noe til å gjøre grovarbeidet 😉 Jeg følte for å spørre hva dette arbeidet egentlig går ut på, men klok av skade skal jeg heller la være! 1
Gjest Agent smith Skrevet 28. november 2022 #14591 Skrevet 28. november 2022 Boetica skrev (15 minutter siden): Kremt 🫣Oslo S var ikke bygget ennå da jeg mistet dyden 🙈 😲
Gjest Agent smith Skrevet 28. november 2022 #14592 Skrevet 28. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden): Vi var ganske skuffet da vi skjønte det var en spermbank. Ja var ganske dumt å sprenge spermbanken, da spruta det ut overalt
Gjest Boetica Skrevet 28. november 2022 #14593 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😲 Det var fyrbøteren på damplokomotivet mellom Kristiania og Eidsvoll
Gjest Agent smith Skrevet 28. november 2022 #14594 Skrevet 28. november 2022 Boetica skrev (Akkurat nå): Det var fyrbøteren på damplokomotivet mellom Kristiania og Eidsvoll 😆
Gjest Boetica Skrevet 28. november 2022 #14595 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (12 minutter siden): Ja var ganske dumt å sprenge spermbanken, da spruta det ut overalt
Gjest Adobyen Skrevet 28. november 2022 #14596 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 324 Norsk film edition @tånegla tante butikkpose- den litt gretne gamle tanten som tvinger sin pakketeknikk på kunder i butikker. @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen penishodejegerne Damene som gikk over lik for å få dette. @Entern ni underliv- handler om han som fikk koldbrann i pikken og måtte amputere under krigen, men ni ganger vokste det ut en ny @Adobyen s belte- film fra den kalde krigen mellom @Adobyen og et belte som var altfor stramt @Cid max anus- filmen om da han tilbragte hele dagen på do etter å ha spilt noe altfor sterk chili @Embla Othea reisen til pulestjernen Handler om hun som reiste til et magisk sted @Boetica dyden på Oslo S Handler om hun som mistet den nettopp der Olsenbanden og dynamitt @TheHairyToothfairy - hjalp noen venner å sprenge en bank Å ja, og sånn gikk det.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november 2022 #14597 Skrevet 28. november 2022 Entern skrev (10 timer siden): Episode 323 @Agent smith of an @Agent smith av Iron Maiden Here they stand, @Frøkenfryden All the sons, @Athena Catalina Here await the @Embla Othea The @Entern, the @Maestro, the @Agent smith Here the @Cid from a @Villfisker line Born the @Peanut, the @Kruset, his time Unknowingly @CAPS LOCK and as his life unfolds Slowly unveiling the @Peanut he holds @Agent smith of an @Agent smith @Agent smith of an @Agent smith @Agent smith of an @Agent smith @Agent smith of an @Agent smith (repeat) @Titania watch the progress he makes The @Cid and @Kruset which path will he take @Kvakkekyllingen trying to manipulate The use of @Ichiko before it's too @Trish @Agent smith of @Agent smith x4 (repeat) Today is born @Frøkenfryden Born of woman @Athena Catalina And she in turn @Hoppetaujenta He has the power @CAPS LOCK He has the gift of @Embla Othea He is @Agent smith So it shall be @Kruset So it shall be @Cid Cassidy Tvillingene Digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november 2022 #14598 Skrevet 28. november 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Å ja, og sånn gikk det. ☠️☠️👍👍🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november 2022 #14599 Skrevet 28. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 324 Norsk film edition @tånegla tante butikkpose- den litt gretne gamle tanten som tvinger sin pakketeknikk på kunder i butikker. @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen penishodejegerne Damene som gikk over lik for å få dette. @Entern ni underliv- handler om han som fikk koldbrann i pikken og måtte amputere under krigen, men ni ganger vokste det ut en ny @Adobyen s belte- film fra den kalde krigen mellom @Adobyen og et belte som var altfor stramt @Cid max anus- filmen om da han tilbragte hele dagen på do etter å ha spilt noe altfor sterk chili @Embla Othea reisen til pulestjernen Handler om hun som reiste til et magisk sted @Boetica dyden på Oslo S Handler om hun som mistet den nettopp der Olsenbanden og dynamitt @TheHairyToothfairy - hjalp noen venner å sprenge en bank Cassidy Tvillingene Likte godt denne episoden vi.👍👍🥰🥰 1
Gjest Villfisker Skrevet 28. november 2022 #14600 Skrevet 28. november 2022 Entern skrev (11 timer siden): Episode 323 @Agent smith of an @Agent smith av Iron Maiden Here they stand, @Frøkenfryden All the sons, @Athena Catalina Here await the @Embla Othea The @Entern, the @Maestro, the @Agent smith Here the @Cid from a @Villfisker line Born the @Peanut, the @Kruset, his time Unknowingly @CAPS LOCK and as his life unfolds Slowly unveiling the @Peanut he holds @Agent smith of an @Agent smith @Agent smith of an @Agent smith @Agent smith of an @Agent smith @Agent smith of an @Agent smith (repeat) @Titania watch the progress he makes The @Cid and @Kruset which path will he take @Kvakkekyllingen trying to manipulate The use of @Ichiko before it's too @Trish @Agent smith of @Agent smith x4 (repeat) Today is born @Frøkenfryden Born of woman @Athena Catalina And she in turn @Hoppetaujenta He has the power @CAPS LOCK He has the gift of @Embla Othea He is @Agent smith So it shall be @Kruset So it shall be @Cid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå