Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14501 Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (2 timer siden): Oi o: Hvor fant du en frivillig? Frivillig? Nei nei
Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14502 Skrevet 26. november 2022 Polly Ester skrev (2 timer siden): En sånn irriterende lillebror eller en lillebror som ser opp til den smarte og kloke storesøsteren? Litt av begge deler
Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14503 Skrevet 26. november 2022 Episode 321 Selv om de ikke skulle vandre til den andre siden før om minst 100 år hadde brukerne likevel valgt Sanger de ville skulle spilles i sin begravelse @Hoppetaujenta coolio- C U when you get there @Cid Pearl jam- alive @Athena Catalina Depeche mode- enjoy the silence @Entern christina Aguilera- genie in a bottle @Frøkenfryden destinys child- survivor @Kvakkekyllingen Faithless- insomnia @Peanut real 2 real- i like to move it @AliceNextDoor ace of base- dont turn around @jukkapalme Bee gees- stayin alive @SVK eruption- one way ticket @TheHairyToothfairy gloria gaynor- i will survive @Villfisker GNR- Knocking on heavens door @Agent smith maria mckee- show me heaven @CAPS LOCK opus- live is life @Boetica Queen the show must go o @Zenobia Europe- the final countdown @Ford3000 evanessence- bring me to life @Adobyen coffin dance @Titania cutting crew- i just died in your arms tonight
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november 2022 #14504 Skrevet 26. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 321 Selv om de ikke skulle vandre til den andre siden før om minst 100 år hadde brukerne likevel valgt Sanger de ville skulle spilles i sin begravelse @Hoppetaujenta coolio- C U when you get there @Cid Pearl jam- alive @Athena Catalina Depeche mode- enjoy the silence @Entern christina Aguilera- genie in a bottle @Frøkenfryden destinys child- survivor @Kvakkekyllingen Faithless- insomnia @Peanut real 2 real- i like to move it @AliceNextDoor ace of base- dont turn around @jukkapalme Bee gees- stayin alive @SVK eruption- one way ticket @TheHairyToothfairy gloria gaynor- i will survive @Villfisker GNR- Knocking on heavens door @Agent smith maria mckee- show me heaven @CAPS LOCK opus- live is life @Boetica Queen the show must go o @Zenobia Europe- the final countdown @Ford3000 evanessence- bring me to life @Adobyen coffin dance @Titania cutting crew- i just died in your arms tonight Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Cid Skrevet 26. november 2022 #14505 Skrevet 26. november 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Episode 321 Selv om de ikke skulle vandre til den andre siden før om minst 100 år hadde brukerne likevel valgt Sanger de ville skulle spilles i sin begravelse @Hoppetaujenta coolio- C U when you get there @Cid Pearl jam- alive @Athena Catalina Depeche mode- enjoy the silence @Entern christina Aguilera- genie in a bottle @Frøkenfryden destinys child- survivor @Kvakkekyllingen Faithless- insomnia @Peanut real 2 real- i like to move it @AliceNextDoor ace of base- dont turn around @jukkapalme Bee gees- stayin alive @SVK eruption- one way ticket @TheHairyToothfairy gloria gaynor- i will survive @Villfisker GNR- Knocking on heavens door @Agent smith maria mckee- show me heaven @CAPS LOCK opus- live is life @Boetica Queen the show must go o @Zenobia Europe- the final countdown @Ford3000 evanessence- bring me to life @Adobyen coffin dance @Titania cutting crew- i just died in your arms tonight Aldri hørt om 🤪
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2022 #14506 Skrevet 27. november 2022 Agent smith skrev (49 minutter siden): Episode 321 Selv om de ikke skulle vandre til den andre siden før om minst 100 år hadde brukerne likevel valgt Sanger de ville skulle spilles i sin begravelse @Hoppetaujenta coolio- C U when you get there @Cid Pearl jam- alive @Athena Catalina Depeche mode- enjoy the silence @Entern christina Aguilera- genie in a bottle @Frøkenfryden destinys child- survivor @Kvakkekyllingen Faithless- insomnia @Peanut real 2 real- i like to move it @AliceNextDoor ace of base- dont turn around @jukkapalme Bee gees- stayin alive @SVK eruption- one way ticket @TheHairyToothfairy gloria gaynor- i will survive @Villfisker GNR- Knocking on heavens door @Agent smith maria mckee- show me heaven @CAPS LOCK opus- live is life @Boetica Queen the show must go o @Zenobia Europe- the final countdown @Ford3000 evanessence- bring me to life @Adobyen coffin dance @Titania cutting crew- i just died in your arms tonight Helt rett, jeg kan ganske enkelt ikke dø! I will survive! 1 1
Maskinfører Skrevet 27. november 2022 #14507 Skrevet 27. november 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 320 Det var tid for straffeutmåling, det var som vanlig ingen rettsak siden de levde i et diktatur. Men @Agent smith er anklager og dommer og @TheHairyToothfairy er bøddel. @Hoppetaujenta ble dømt til å ligge med beina samlet 19 timer pr dag, i 69 år. @Cid ble dømt til å være pervo. @Entern ble dømt til å høre på coco jumbo og nicki minaj på repeat @Athena Catalina ble dømt til å gå med Real Madrid fangedrakt. @Kvakkekyllingen Fikk privilegier, hun fikk et stort område å boltre seg på, hun skulle være sånn frittgående høne. @AliceNextDoor ble satt inn på en brakke med naboer på alle kanter, det var sjenerte naboer som tittet på henne istedet for å ta kontakt, de tittet på en sånn creepy måte. @jukkapalme ble dømt til å tappe og bære palmeolje til brakka der @Agent smith bodde, han likte nemlig å bade i det @Peanut ble dømt til å spise peanøtter til tross for at hun var allergisk @Ciaran og Ciara ble holdt adskilt @SVK ble dømt til å vaske dassene med tannbørste @Villfisker fikk i oppgave å bygge en fiskedam @CAPS LOCK ble dømt til å skrive med små bokstaver så lenge han var leieren @tånegla ble dømt til å gå barbeint hele året @Boetica ble dømt til tvangsarbeid på godterifabrikken som lå i utkanten av leieren @Dr. A. Kula ble dømt til å få en trepåle gjennom hjertet @Zenobia ble dømt til et analogt liv i leieren @Sommer2464 ble dømt til tvangsarbeid i klokketårnet @LiseTV ble dømt til å gå med bukser @Ford3000 ble dømt til å flå bever @Adobyen ble dømt til galgen @Titania tvangsarbeid ved steinbruddet @MarianneE kjøkkentjeneste som besto av lange harde dager med baker av muffin og skitten oppvask @Sola de ble dømt til å bli solbrent @TinaEmilie98 ble dømt til å rulle sigarer, men fikk ikke røyke de selv @Sjokoladepenge tvangsarbeid på sjokoladefabrikken @Embla Othea ble dømt til lange dager i fjøset der hun måtte melke gamle griser for farsmelk @Maskinfører tvangsarbeid som maskinreperatør @Kruset tvangsarbeid på kjøkkenet, 18 timer daglig med vasking av kaffekopper @Gladikaffe tvangsarbeid på kaffeplantasjen @Polly Ester må sitte å spinne naken, dette er noe hun ikke kunne, men de regner med at hun lærer det etterhvert @TheHairyToothfairy gjorde seg klar til å utføre straffen. Da pep det fra en mini Mus i bæremeiselen hans: Ikkje glem meg Fy farin utbrøt tannfeen. Jeg glemte @Frøkenfryden....... Den var jo fin da liker tvangsarbeid med det jeg liker 🙂 2
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2022 #14508 Skrevet 27. november 2022 Maskinfører skrev (1 time siden): Den var jo fin da liker tvangsarbeid med det jeg liker 🙂 Cassidy Tvillingene digger episodene som Agent smith skriver her inne vi.😍😍🤩🤩✍️✍️ 1
Maskinfører Skrevet 27. november 2022 #14509 Skrevet 27. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger episodene som Agent smith skriver her inne vi.😍😍🤩🤩✍️✍️ Samma her 🙂🙂🙂🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2022 #14510 Skrevet 27. november 2022 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Samma her 🙂🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene venter på neste episode vi.😊😊☺️☺️ 1
Maskinfører Skrevet 27. november 2022 #14511 Skrevet 27. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene venter på neste episode vi.😊😊☺️☺️ Jeg også 🙂🙂🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2022 #14512 Skrevet 27. november 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg også 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene gleder oss vi.🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 27. november 2022 #14513 Skrevet 27. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gleder oss vi.🥰🥰 Samma her 🙂🙂🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2022 #14514 Skrevet 27. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Samma her 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene er skikkelig spente på om vi kommer til å være med i neste episode.
Ford3000 Skrevet 27. november 2022 #14515 Skrevet 27. november 2022 Jeg er faktisk rørt over at @Agent smith hiver meg inn på disse morsomme episodene, til tross for mitt fravær den siste tiden. Det å bli inkludert selv om man ikke er så på for tiden, den følelsen, jeg blir rørt og glad. Høres helt teit ut kanskje, men det er sant. Wow. Agenten er nok like snill og god i virkeligheten som her på KG Ha en fin søndag alle sammen! 🤗 2
Gjest Cid Skrevet 27. november 2022 #14516 Skrevet 27. november 2022 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Jeg er faktisk rørt over at @Agent smith hiver meg inn på disse morsomme episodene, til tross for mitt fravær den siste tiden. Det å bli inkludert selv om man ikke er så på for tiden, den følelsen, jeg blir rørt og glad. Høres helt teit ut kanskje, men det er sant. Wow. Agenten er nok like snill og god i virkeligheten som her på KG Ha en fin søndag alle sammen! 🤗 Vi liker deg 😄
Ford3000 Skrevet 27. november 2022 #14517 Skrevet 27. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Vi liker deg 😄 Og jeg liker alle dere Bare har ikke vært her innom så mye den siste tiden og da glemmes man fort, så ble så overrasket at jeg blir inkludert likevel 1
Gjest Cid Skrevet 27. november 2022 #14518 Skrevet 27. november 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Og jeg liker alle dere Bare har ikke vært her innom så mye den siste tiden og da glemmes man fort, så ble så overrasket at jeg blir inkludert likevel Så lenge du ikke forsvinner i flere år så glemmer vi deg aldri
Ford3000 Skrevet 27. november 2022 #14519 Skrevet 27. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så lenge du ikke forsvinner i flere år så glemmer vi deg aldri Har ikke tenkt til det Ikke uten å si fra først iaf 1 1
Entern Skrevet 27. november 2022 #14520 Skrevet 27. november 2022 Ford3000 skrev (16 minutter siden): Og jeg liker alle dere Bare har ikke vært her innom så mye den siste tiden og da glemmes man fort, så ble så overrasket at jeg blir inkludert likevel Glemmer da ikke deg 😊👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå