Entern Skrevet 26. november 2022 #14441 Skrevet 26. november 2022 Boetica skrev (5 minutter siden): Nei jeg er en gammel røy 😈 Slett ikke, trodde du var mye yngre 😊😊😊 1
Gjest Cid Skrevet 26. november 2022 #14442 Skrevet 26. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Er det så ille da? Sikkert for de som ikke liker Coldplay 😅 Blir som å tvinge meg til å høre på noen form for metal musikk 😲
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november 2022 #14443 Skrevet 26. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 320 Det var tid for straffeutmåling, det var som vanlig ingen rettsak siden de levde i et diktatur. Men @Agent smith er anklager og dommer og @TheHairyToothfairy er bøddel. @Hoppetaujenta ble dømt til å ligge med beina samlet 19 timer pr dag, i 69 år. @Cid ble dømt til å være pervo. @Entern ble dømt til å høre på coco jumbo og nicki minaj på repeat @Athena Catalina ble dømt til å gå med Real Madrid fangedrakt. @Kvakkekyllingen Fikk privilegier, hun fikk et stort område å boltre seg på, hun skulle være sånn frittgående høne. @AliceNextDoor ble satt inn på en brakke med naboer på alle kanter, det var sjenerte naboer som tittet på henne istedet for å ta kontakt, de tittet på en sånn creepy måte. @jukkapalme ble dømt til å tappe og bære palmeolje til brakka der @Agent smith bodde, han likte nemlig å bade i det @Peanut ble dømt til å spise peanøtter til tross for at hun var allergisk @Ciaran og Ciara ble holdt adskilt @SVK ble dømt til å vaske dassene med tannbørste @Villfisker fikk i oppgave å bygge en fiskedam @CAPS LOCK ble dømt til å skrive med små bokstaver så lenge han var leieren @tånegla ble dømt til å gå barbeint hele året @Boetica ble dømt til tvangsarbeid på godterifabrikken som lå i utkanten av leieren @Dr. A. Kula ble dømt til å få en trepåle gjennom hjertet @Zenobia ble dømt til et analogt liv i leieren @Sommer2464 ble dømt til tvangsarbeid i klokketårnet @LiseTV ble dømt til å gå med bukser @Ford3000 ble dømt til å flå bever @Adobyen ble dømt til galgen @Titania tvangsarbeid ved steinbruddet @MarianneE kjøkkentjeneste som besto av lange harde dager med baker av muffin og skitten oppvask @Sola de ble dømt til å bli solbrent @TinaEmilie98 ble dømt til å rulle sigarer, men fikk ikke røyke de selv @Sjokoladepenge tvangsarbeid på sjokoladefabrikken @Embla Othea ble dømt til lange dager i fjøset der hun måtte melke gamle griser for farsmelk @Maskinfører tvangsarbeid som maskinreperatør @Kruset tvangsarbeid på kjøkkenet, 18 timer daglig med vasking av kaffekopper @Gladikaffe tvangsarbeid på kaffeplantasjen @Polly Ester må sitte å spinne naken, dette er noe hun ikke kunne, men de regner med at hun lærer det etterhvert @TheHairyToothfairy gjorde seg klar til å utføre straffen. Da pep det fra en mini Mus i bæremeiselen hans: Ikkje glem meg Fy farin utbrøt tannfeen. Jeg glemte @Frøkenfryden....... Cassidy Tvillingene bare Megadigger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november 2022 #14444 Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er sykt hva folk selger og kjøper på nettet 🤪 husker under pandemien når folk begynte å selge opptak av fising 😝
TheHairyToothfairy Skrevet 26. november 2022 #14445 Skrevet 26. november 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Jeg er nå den nye diktatoren. Og har sluppet ut alle fangene. Men du og @TheHairyToothfairyer dømt til å tilbringe resten av livet deres lenket sammen i hulen der hvor Fenris ulven, er. Akkurat som å være gift, det 1
Gjest Cid Skrevet 26. november 2022 #14446 Skrevet 26. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): It’s not the fart the kills you
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november 2022 #14447 Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (5 minutter siden): It’s not the fart the kills you Cassidy Tvillingene Knows Vi.👍👍🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14448 Skrevet 26. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): Jeg vet. Jeg skal slippe den løs snart. Lover. 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14449 Skrevet 26. november 2022 Athena Catalina skrev (13 minutter siden): Jeg er nå den nye diktatoren. Og har sluppet ut alle fangene. Men du og @TheHairyToothfairyer dømt til å tilbringe resten av livet deres lenket sammen i hulen der hvor Fenris ulven, er. Vi drepte fenrisulven, han er ingen match for oss
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november 2022 #14450 Skrevet 26. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Vi drepte fenrisulven, han er ingen match for oss 👍👍
Gjest Athena Catalina Skrevet 26. november 2022 #14451 Skrevet 26. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Akkurat som å være gift, det Jepp, du og @Agent smith har blitt tvangsgiftet med hverandre.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november 2022 #14452 Skrevet 26. november 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Jepp, du og @Agent smith har blitt tvangsgiftet med hverandre. 🤣🤣
Gjest Cid Skrevet 26. november 2022 #14453 Skrevet 26. november 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Jepp, du og @Agent smith har blitt tvangsgiftet med hverandre. Her er de på bryllupsdagen
TheHairyToothfairy Skrevet 26. november 2022 #14454 Skrevet 26. november 2022 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte! 1
Zenobia Skrevet 26. november 2022 #14455 Skrevet 26. november 2022 Agent smith skrev (33 minutter siden): Trukke no på at hun finnes Spoiler BØØØ!!!!!! Plombene i behold, håper jeg? 2
Gjest Boetica Skrevet 26. november 2022 #14456 Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (18 minutter siden): It’s not the fart the kills you Å ikke si det, noen ganger er det noen som slipper løs zyklon B på bussen. Da er jeg døden nær.
Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14457 Skrevet 26. november 2022 Entern skrev (23 minutter siden): Er det så ille da? Det er fin musikk. Men litt depressiv
Gjest Agent smith Skrevet 26. november 2022 #14458 Skrevet 26. november 2022 Athena Catalina skrev (10 minutter siden): Jepp, du og @Agent smith har blitt tvangsgiftet med hverandre. Da blir det ikke noe klining men vi kan dele på husarbeidet
Entern Skrevet 26. november 2022 #14459 Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Sikkert for de som ikke liker Coldplay 😅 Blir som å tvinge meg til å høre på noen form for metal musikk 😲 Du tvinges herved til å høre på metal 😈 1
Entern Skrevet 26. november 2022 #14460 Skrevet 26. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Da blir det ikke noe klining men vi kan dele på husarbeidet Dere blir som Atle og Bård i Uti Vår Hage episoden «Søta Bror Søta Syster» 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå