Gladikaffe Skrevet 25. november 2022 #14281 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 318 @Agent smith og @TheHairyToothfairy hadde vært på studietur til Nord korea og sibir. Og leiren var endelig klar til å åpne. Her kommer en oversikt over de straffedømte og hva de soner for @Hoppetaujenta for å ha ligget med samlet bein i et forsøk på å bli gravid, men uten å ha sex først. @Cid fordi han var pervo tidligere, og siden det er et diktatur har loven tilbakevirkende kraft @Entern fordi han har med seg kvinnfolk som er under 30 år hjem @Athena Catalina fordi hun er mystisk @Kvakkekyllingen fordi hun har lagt egg uten å være gift. @AliceNextDoor fordi hun stakk fra nabogutten @jukkapalme på grunn av at hun har brukt palmeolje under matlaging @Peanut drepte naboen @Ciaran og Ciara fordi de bråker om natta @SVK fordi han er for snill @Villfisker tjuvfiske @CAPS LOCK skrevet med store bokstaver i alle innleggene sine på Facebook @tånegla kloret mannen sin @Boetica nektet å dele godteposen sin @Dr. A. Kula biti ukjente folk i halsen på åpen gate @Zenobia hacking @Sommer2464 apostlenes ugjerninger @LiseTV ubetalt Tv lisens @Ford3000 traktor puling @Adobyen fanget damer med lasso, ble anmeldt av fru luna @Titania gikk med refleks fra kondomeriet i fullt dagslys @MarianneE for å ha gjort 5 unevnelige ting @Sola de unnlot å bruke solkrem i solarium @TinaEmilie98 røyket på kreftavdelingen @Sjokoladepenge betalt med falske penger i butikken @Embla Othea stjålet farsmelk @Maskinfører kjørt radiobiler på tusenfryd, til tross for at han ikke har førerkort på de @Kruset gått med to ulike sokker @Gladikaffe drukket te @Polly Ester brukt klær av bomull Haha herlig 😆 2
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14282 Skrevet 25. november 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Jaaa får @TheHairyToothfairy Baby you can drive my car?😀 INGEN rører cosmoen min! Far sin bil skal ha far sine hender på rattet ❤️ Bare nevner det sånn aller kjærligst 1
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14283 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (26 minutter siden): Har vi fått et kor også nå? Ja, de skal synge julen inn og greier. Vi kaller det for Kor I Hælvete 2
Frøkenfryden Skrevet 25. november 2022 #14284 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): INGEN rører cosmoen min! Far sin bil skal ha far sine hender på rattet ❤️ Bare nevner det sånn aller kjærligst Jeg vet! Men dette er i din begravelse! Da må damene og bilene move on og sånn 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14285 Skrevet 25. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg vet! Men dette er i din begravelse! Da må damene og bilene move on og sånn Nåneidu, de finner aldri meg og Lola. Vi skal jage de gule stripene lenge etter at rusten har tatt oss 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14286 Skrevet 25. november 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Kan jeg få «love street» ☺️ 👍👍
Maskinfører Skrevet 25. november 2022 #14287 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 318 @Agent smith og @TheHairyToothfairy hadde vært på studietur til Nord korea og sibir. Og leiren var endelig klar til å åpne. Her kommer en oversikt over de straffedømte og hva de soner for @Hoppetaujenta for å ha ligget med samlet bein i et forsøk på å bli gravid, men uten å ha sex først. @Cid fordi han var pervo tidligere, og siden det er et diktatur har loven tilbakevirkende kraft @Entern fordi han har med seg kvinnfolk som er under 30 år hjem @Athena Catalina fordi hun er mystisk @Kvakkekyllingen fordi hun har lagt egg uten å være gift. @AliceNextDoor fordi hun stakk fra nabogutten @jukkapalme på grunn av at hun har brukt palmeolje under matlaging @Peanut drepte naboen @Ciaran og Ciara fordi de bråker om natta @SVK fordi han er for snill @Villfisker tjuvfiske @CAPS LOCK skrevet med store bokstaver i alle innleggene sine på Facebook @tånegla kloret mannen sin @Boetica nektet å dele godteposen sin @Dr. A. Kula biti ukjente folk i halsen på åpen gate @Zenobia hacking @Sommer2464 apostlenes ugjerninger @LiseTV ubetalt Tv lisens @Ford3000 traktor puling @Adobyen fanget damer med lasso, ble anmeldt av fru luna @Titania gikk med refleks fra kondomeriet i fullt dagslys @MarianneE for å ha gjort 5 unevnelige ting @Sola de unnlot å bruke solkrem i solarium @TinaEmilie98 røyket på kreftavdelingen @Sjokoladepenge betalt med falske penger i butikken @Embla Othea stjålet farsmelk @Maskinfører kjørt radiobiler på tusenfryd, til tross for at han ikke har førerkort på de @Kruset gått med to ulike sokker @Gladikaffe drukket te @Polly Ester brukt klær av bomull Den var morsom 🙂 får jeg lov å kjøre dem siden jeg har CE (Vogntog) ? 😀 2
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14288 Skrevet 25. november 2022 Cid skrev (19 minutter siden): De får snart besøk av Cid 😈
Gjest Agent smith Skrevet 25. november 2022 #14289 Skrevet 25. november 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Jaaa får @TheHairyToothfairy Baby you can drive my car?😀 Blir noe bil relatert tror jeg hvertfall
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14290 Skrevet 25. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Den var morsom 🙂 får jeg lov å kjøre dem siden jeg har CE (Vogntog) ? 😀 Cassidy Tvillingene er enige vi.👍👍 2
Gjest Agent smith Skrevet 25. november 2022 #14291 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): Ja, de skal synge julen inn og greier. Vi kaller det for Kor I Hælvete 😲😆
Maskinfører Skrevet 25. november 2022 #14292 Skrevet 25. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er enige vi.👍👍 Det er bra 😀 må jo få lov til det 😀 2
Gjest Agent smith Skrevet 25. november 2022 #14293 Skrevet 25. november 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Den var morsom 🙂 får jeg lov å kjøre dem siden jeg har CE (Vogntog) ? 😀 Nei du trenger RB
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14294 Skrevet 25. november 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 😀 må jo få lov til det 😀 Cassidy Tvillingene gir deg Tommelopp for den vi.👍👍 1
Entern Skrevet 25. november 2022 #14295 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Nei du trenger RB Mens du trenger GT 🤪 1
Entern Skrevet 25. november 2022 #14296 Skrevet 25. november 2022 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Den var morsom 🙂 får jeg lov å kjøre dem siden jeg har CE (Vogntog) ? 😀 God idé😁 2
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14297 Skrevet 25. november 2022 Entern skrev (3 minutter siden): God idé😁 👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14298 Skrevet 25. november 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Mens du trenger GT 🤪 🤣🤣 1
Gjest Agent smith Skrevet 25. november 2022 #14299 Skrevet 25. november 2022 Episode 319. @TheHairyToothfairy gikk nå gjennom eiendelene til fangene og plukket ut det han ville ha. Det skulle være lønnen hans det neste året. Her er en liste over hva han tok med seg @Hoppetaujenta dieseldrevet hoppetau @Cid hybelkaniner og ps6 @Entern 4 pils og 1 pizza @Athena Catalina fikente og et giftig eple @Kvakkekyllingen skinnvest og mokkabønner @AliceNextDoor rammstein album og @Frøkenfryden som hadde gjemt seg blant barbiedukkene hennes, han var usikker på hva han skulle bruke henne til men han la henne i bæremeisen sin @jukkapalme 1 kilo kokosnøtter @Peanut ak47 og beretta. @Ciaran og Ciara bakepulver og dusjsåpe @SVK kano... eller det trodde han men egentlig var det skoen hans @Villfisker harpun, fiskegrateng og fiskeballer @CAPS LOCK tastatur og Mus @tånegla neglelakk og en inngrodd negl @Boetica Sure smokker og vepsebol @Dr. A. Kula blodappelsin og Rhesus + @Zenobia binære koder og hemmeligstemplede dokumenter fra CIA @Sommer2464 bibel og kyskhetsbelte @LiseTV frekke kjoler. @Ford3000 rypekniv, traktortennplugger og reinsdyrkaker @Adobyen Cowgirl utstyr @Titania el sykkel og zeldas sexy adventure til Nintendo switch @MarianneE tannbørste, strikkepinner og vibrator @Sola de solbriller, solo og solhatt @TinaEmilie98 rizla og askebeger @Sjokoladepenge after eight og riegel @Embla Othea palmeolje og vafler @Maskinfører gravemaskin og hoppetusse @Kruset en sokkeskuff og en kaffikopp @Gladikaffe kaffebønner og karsk @Polly Ester hårføner, strippestang og oppvaskbørste
Gjest Agent smith Skrevet 25. november 2022 #14300 Skrevet 25. november 2022 Entern skrev (19 minutter siden): Mens du trenger GT 🤪 Hva betyr det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå