Entern Skrevet 24. november 2022 #14061 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Lana del Rena😃 😆 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 24. november 2022 #14062 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 317 @Villfisker i vællers av @Fjaselina bilopphøggers I mange år har jeg kjint @Kruset og kallet frå høgfjellet Og som den @Villfisker s sønn je er Så har je pakke @-Missi- campen hår eneste helg og reist tell vællers Men her @Entern frædaskvæll så nekte @tånegla mej å reise @Ichiko mer ska je få høre @Boetica lokke på @Dr. A. Kula si. Je skulle dra på @Villfisker tell vællers og hadde @Entern min klar, da så je @tånegla i porten som en @Kvakkekyllingen Barbar Hu reiv opp bakdøra på @Nevian og røske tak i @Adobyen min Og skreik med @Kvakkekyllingenkjeften sin @Villfisker i vællers je trur itte deg @Villfisker i vællers, hår helg @MarianneE uten mej Jeg skal si deg en eneste ting jeg, det er nok noe annet enn @Villfisker du driver med. @Adobyen hadde sett deg på gammel @Entern på Fagernes og du hadde @Kruset deg inn på damene Hu fant en lebestift på @Kruset og en @Maskinfører dobb i @jukkapalme mi Og det var @FrankDrebin oppi sekken Og ting fra løitens @Millimani Hu koble @Entern i frå bil min Og knytte hardt i @Nevian sin Og sa i kveld må du bli @MarianneE og feire @Kvakkekyllingen min @Villfisker i vællers det vart @Ichiko ta @Villfisker i vællers kunne itte @tånegla fordra Den melodien kan jeg ikke, men for en tekst 😍
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #14063 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (10 timer siden): Veldig enig, @Cid er en av de viktigste grunnene til at jeg henger på KG 💙 (og du og) Entern skrev (10 timer siden): Så snilt sagt Jeg er veldig glad i både deg og @Frøkenfryden og @Agent smith Cid skrev (10 timer siden): Du er snill Glad du er på kg hvem ellers skal sende voffe William etter meg når jeg er ulydig 🤣 1
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14064 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (7 timer siden): I motsetning til PervoFryden, hun er hardcore 🖤 Ballbingen og 🍑 var litt utpå.. jeg vet.. 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14065 Skrevet 24. november 2022 Villfisker skrev (43 minutter siden): Den melodien kan jeg ikke, men for en tekst 😍 Det er melodien til speedy Gonzalez. Men vazzelina sangen er morsom, hør på den
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14066 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 317 @Villfisker i vællers av @Fjaselina bilopphøggers I mange år har jeg kjint @Kruset og kallet frå høgfjellet Og som den @Villfisker s sønn je er Så har je pakke @-Missi- campen hår eneste helg og reist tell vællers Men her @Entern frædaskvæll så nekte @tånegla mej å reise @Ichiko mer ska je få høre @Boetica lokke på @Dr. A. Kula si. Je skulle dra på @Villfisker tell vællers og hadde @Entern min klar, da så je @tånegla i porten som en @Kvakkekyllingen Barbar Hu reiv opp bakdøra på @Nevian og røske tak i @Adobyen min Og skreik med @Kvakkekyllingenkjeften sin @Villfisker i vællers je trur itte deg @Villfisker i vællers, hår helg @MarianneE uten mej Jeg skal si deg en eneste ting jeg, det er nok noe annet enn @Villfisker du driver med. @Adobyen hadde sett deg på gammel @Entern på Fagernes og du hadde @Kruset deg inn på damene Hu fant en lebestift på @Kruset og en @Maskinfører dobb i @jukkapalme mi Og det var @FrankDrebin oppi sekken Og ting fra løitens @Millimani Hu koble @Entern i frå bil min Og knytte hardt i @Nevian sin Og sa i kveld må du bli @MarianneE og feire @Kvakkekyllingen min @Villfisker i vællers det vart @Ichiko ta @Villfisker i vællers kunne itte @tånegla fordra Føler nesten teksten alltid må ha vært @Villfisker i Vællers🥳🥳🥳😂😂😂 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #14067 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det er melodien til speedy Gonzalez. Men vazzelina sangen er morsom, hør på den 🤣🤣👍👍🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #14068 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Føler nesten teksten alltid må ha vært @Villfisker i Vællers🥳🥳🥳😂😂😂 🤣🤣👍👍
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14069 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Præhæhæ, blir sånn når man bor noen år på Rena Skal på middag med Renadame mandag.. ble nervøs nå😯 2
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14070 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): 😆🥳 bra ordspill Takker 1
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14071 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (10 timer siden): Så snilt sagt Jeg er veldig glad i både deg og @Frøkenfryden og @Agent smith Åå Du sprer mye glede! 2
Entern Skrevet 24. november 2022 #14072 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ballbingen og 🍑 var litt utpå.. jeg vet.. Set er alltid overraskende når du poster noe drøyt, det gjør virkningen sterkere 😎😊 1
Entern Skrevet 24. november 2022 #14073 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Åå Du sprer mye glede! Tusen takk 😊 du og 1
Entern Skrevet 24. november 2022 #14074 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Det er melodien til speedy Gonzalez. Men vazzelina sangen er morsom, hør på den Ja det er en av deres beste. Originalen er artig men Vazelina versjonen er bedre😁 Og videoen med Hege Schøyen er et must see 🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #14075 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Ja det er en av deres beste. Originalen er artig men Vazelina versjonen er bedre😁 Og videoen med Hege Schøyen er et must see 🤣🤣🤣 👍👍🤣🤣🥰🥰 1
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14076 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (3 timer siden): 😆 😁👍 2
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14077 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Ja det er en av deres beste. Originalen er artig men Vazelina versjonen er bedre😁 Og videoen med Hege Schøyen er et must see 🤣🤣🤣 Jepp Hege er gøyal
Entern Skrevet 24. november 2022 #14078 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Jepp Hege er gøyal Ja likt henne siden jeg var barn 😀 Andre her som husker Bitten? 😆😀 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #14079 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (22 minutter siden): Jepp Hege er gøyal Det synes Cassidy Tvillingene også vi. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2022 #14080 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Skal på middag med Renadame mandag.. ble nervøs nå😯 Renadamene er i grunnen ganske hyggelige. Bare ikke si at du kjenner meg om navnet hennes begynner på R, da er det lurt å ta noen forhåndsregler! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå