Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #14041 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Tuller bare litt 😁 Hehe
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2022 #14042 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (48 minutter siden): Tror du har andre standarder enn andre, det andre synes er pervo er innenfor normalområdet hos deg 😁 Præhæhæ, blir sånn når man bor noen år på Rena
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14043 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Bare kosepervo❤️🐷 Hihi, sånn søt pervo😁
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14044 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (21 minutter siden): Præhæhæ, blir sånn når man bor noen år på Rena Ja der har du nok sett mye rart😆
Entern Skrevet 24. november 2022 #14045 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hihi, sånn søt pervo😁 En sånn liten søt sofagris 🐖❤️
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2022 #14046 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Ja der har du nok sett mye rart😆 Du hører banjomusikken i det fjerne, på flåklypa-theme. Savner tiden på Rena, men helvete heller om jeg hadde tilbragt mer tid der frivillig
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14047 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Du hører banjomusikken i det fjerne, på flåklypa-theme. Savner tiden på Rena, men helvete heller om jeg hadde tilbragt mer tid der frivillig Nå får du det til å høres ut som en straffekoloni
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2022 #14048 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Nå får du det til å høres ut som en straffekoloni Knegg. Føltes litt sånn om vinteren kanskje en ny såpe om KG på opptak på Rena Leir
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14049 Skrevet 24. november 2022 (endret) Episode 317 @Villfisker i vællers av @Fjaselina bilopphøggers I mange år har jeg kjint @Kruset og kallet frå høgfjellet Og som den @Villfisker s sønn je er Så har je pakke @-Missi- campen hår eneste helg og reist tell vællers Men her @Entern frædaskvæll så nekte @tånegla mej å reise @Ichiko mer ska je få høre @Boetica lokke på @Dr. A. Kula si. Je skulle dra på @Villfisker tell vællers og hadde @Entern min klar, da så je @tånegla i porten som en @Kvakkekyllingen Barbar Hu reiv opp bakdøra på @Nevian og røske tak i @Adobyen min Og skreik med @Kvakkekyllingenkjeften sin @Villfisker i vællers je trur itte deg @Villfisker i vællers, hår helg @MarianneE uten mej Jeg skal si deg en eneste ting jeg, det er nok noe annet enn @Villfisker du driver med. @Adobyen hadde sett deg på gammel @Entern på Fagernes og du hadde @Kruset deg inn på damene Hu fant en lebestift på @Kruset og en @Maskinfører dobb i @jukkapalme mi Og det var @FrankDrebin oppi sekken Og ting fra løitens @Millimani Hu koble @Entern i frå bil min Og knytte hardt i @Nevian sin Og sa i kveld må du bli @MarianneE og feire @Kvakkekyllingen min @Villfisker i vællers det vart @Ichiko ta @Villfisker i vællers kunne itte @tånegla fordra Endret 24. november 2022 av Agent smith
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14050 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Knegg. Føltes litt sånn om vinteren kanskje en ny såpe om KG på opptak på Rena Leir Ja! Men blir Rena straffekolni. Dit kgere blir sendt når de har gjort noe galt
Entern Skrevet 24. november 2022 #14051 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 317 @Villfisker i vællers av @Fjaselina bilopphøggers I mange år har jeg kjint @Kruset og kallet frå høgfjellet Og som den @Villfisker s sønn je er Så har je pakke @-Missi- campen hår eneste helg og reist tell vællers Men her @Entern frædaskvæll så nekte @tånegla mej å reise @Ichiko mer ska je få høre @Boetica lokke på @Dr. A. Kula si. Je skulle dra på @Villfisker tell vællers og hadde @Entern min klar, da så je @tånegla i porten som en @Kvakkekyllingen Barbar Hei reiv opp bakdøra på @Nevian og røske tak i @Adobyen min Og skreik med @Kvakkekyllingenkjeften sin @Villfisker i vællers je trur itte deg @Villfisker i vællers, hår helg @MarianneE uten mej Jeg skal si deg en eneste ting jeg, det er nok noe annet enn @Villfisker du driver med. @Adobyen hadde sett deg på gammel @Entern på Fagernes og du hadde @Kruset deg inn på damene Hu fant en lebestift på @Kruset og en @Maskinfører dobb i @jukkapalme mi Og det var @FrankDrebin oppi sekken Og ting fra løitens @Millimani Hu koble @Entern i frå bil min Og knytte hardt i @Nevian sin Og sa i kveld må du bli @MarianneE og feire @Kvakkekyllingen min @Villfisker i vællers det vart @Ichiko ta @Villfisker i vællers kunne itte @tånegla fordra 😆
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #14052 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 317 @Villfisker i vællers av @Fjaselina bilopphøggers I mange år har jeg kjint @Kruset og kallet frå høgfjellet Og som den @Villfisker s sønn je er Så har je pakke @-Missi- campen hår eneste helg og reist tell vællers Men her @Entern frædaskvæll så nekte @tånegla mej å reise @Ichiko mer ska je få høre @Boetica lokke på @Dr. A. Kula si. Je skulle dra på @Villfisker tell vællers og hadde @Entern min klar, da så je @tånegla i porten som en @Kvakkekyllingen Barbar Hei reiv opp bakdøra på @Nevian og røske tak i @Adobyen min Og skreik med @Kvakkekyllingenkjeften sin @Villfisker i vællers je trur itte deg @Villfisker i vællers, hår helg @MarianneE uten mej Jeg skal si deg en eneste ting jeg, det er nok noe annet enn @Villfisker du driver med. @Adobyen hadde sett deg på gammel @Entern på Fagernes og du hadde @Kruset deg inn på damene Hu fant en lebestift på @Kruset og en @Maskinfører dobb i @jukkapalme mi Og det var @FrankDrebin oppi sekken Og ting fra løitens @Millimani Hu koble @Entern i frå bil min Og knytte hardt i @Nevian sin Og sa i kveld må du bli @MarianneE og feire @Kvakkekyllingen min @Villfisker i vællers det vart @Ichiko ta @Villfisker i vællers kunne itte @tånegla fordra Takk takk den var fin
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. november 2022 #14053 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Episode 317 @Villfisker i vællers av @Fjaselina bilopphøggers I mange år har jeg kjint @Kruset og kallet frå høgfjellet Og som den @Villfisker s sønn je er Så har je pakke @-Missi- campen hår eneste helg og reist tell vællers Men her @Entern frædaskvæll så nekte @tånegla mej å reise @Ichiko mer ska je få høre @Boetica lokke på @Dr. A. Kula si. Je skulle dra på @Villfisker tell vællers og hadde @Entern min klar, da så je @tånegla i porten som en @Kvakkekyllingen Barbar Hei reiv opp bakdøra på @Nevian og røske tak i @Adobyen min Og skreik med @Kvakkekyllingenkjeften sin @Villfisker i vællers je trur itte deg @Villfisker i vællers, hår helg @MarianneE uten mej Jeg skal si deg en eneste ting jeg, det er nok noe annet enn @Villfisker du driver med. @Adobyen hadde sett deg på gammel @Entern på Fagernes og du hadde @Kruset deg inn på damene Hu fant en lebestift på @Kruset og en @Maskinfører dobb i @jukkapalme mi Og det var @FrankDrebin oppi sekken Og ting fra løitens @Millimani Hu koble @Entern i frå bil min Og knytte hardt i @Nevian sin Og sa i kveld må du bli @MarianneE og feire @Kvakkekyllingen min @Villfisker i vællers det vart @Ichiko ta @Villfisker i vællers kunne itte @tånegla fordra Haha. Jeg elsker den 😀
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14054 Skrevet 24. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Haha. Jeg elsker den 😀 🥳🥳
Gjest Boetica Skrevet 24. november 2022 #14055 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Ja! Men blir Rena straffekolni. Dit kgere blir sendt når de har gjort noe galt KG Bootcamp!😂
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14056 Skrevet 24. november 2022 Boetica skrev (Akkurat nå): KG Bootcamp!😂 @Boetica camp
Gjest Boetica Skrevet 24. november 2022 #14057 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): @Boetica camp Du er fenrik, og jeg kan være sidekick
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2022 #14058 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Knegg. Føltes litt sånn om vinteren kanskje en ny såpe om KG på opptak på Rena Leir Lana del Rena😃 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14059 Skrevet 24. november 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Lana del Rena😃 😆🥳 bra ordspill
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #14060 Skrevet 24. november 2022 Boetica skrev (29 minutter siden): Du er fenrik, og jeg kan være sidekick 🥳🥳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå