Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

Enig i at sosial prat ikke er bare bare for tiden men det er den eneste plassen på kg som jeg trives på så jeg prøver å holde ut, jeg synes der er mange hyggelige som gjør det verdt å være her, @Hoppetaujenta er den viktigste der. Hadde hun ikke vært her lenger så hadde jeg mest sannsynlig ikke fått noe lyst til å være på kg lenger, det var tråden hennes og hvor mye moro og hygge jeg har hatt der som gjorde at jeg til slutt kom tilbake etter et par år :)

Dumt at mange ikke er like aktiv lenger 😕 Begynner nesten å lure på om det er meg og hele det greiene med Anton og alt det tullet som har fått flere til å miste lysten til å henge her o: Det har alltid bare vært ment som tull liksom 😕 

Handler ikke om deg. Du er en av grunnene til å faktisk gidde returnere, Cid! Men jeg kan vise deg et par artige facts når jeg kommer til Ålevik, litt vanskelig å ta på forumet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Agent smith skrev (10 minutter siden):

Jeg går heller, eventuelt jogger 

Jogge gjør jeg jo på jobb, fritid er fritid! 

• Nyttig 1
Skrevet
Agent smith skrev (15 minutter siden):

Da slenger vi deg i tesla og setter et kors på taket

Så kobler vi til strøm og kjører hele greia ned i en innsjø, så blir det fyrverkeri 🥳🎆

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Tror ikke der er pga deg, men har lagt merke til at aktiviteten på sosialprat har gått i bølgedaler all den tiden jeg har vært på Kg.

Har vært god stemning med en mer eller mindre fast gjeng en stund, så har mange sluttet, og etter en stund kommer det en ny gjeng, osv

Ingen igjen her fra den  nydelige 2003-2004 gjengen foreksempel. 

Jeg har kuttet veldig mye ned på pervo praten min i hvert fall for det tror jeg kan ha vært noe som flere ikke likte så godt, vi to gjorde hele sosial prat om rorbua i en periode 🙊

Jeg savner flere fra de første årene mine her, men jeg tenker at folk har sine liv og at noen til slutt velger å prioritere å bruke mer tid på det fremfor å henge på forum, det kan jeg forstå :)

Men jeg synes at sosial prat er langt langt bedre nå enn det var for noen få år siden i hvert fall uff. Det var umulig å trives her det siste året mitt før jeg slettet meg, å ha en bruker som skal være etter deg dag ut og inn tærer på deg og for min del så gikk det til slutt utover humøret mitt utenom forumet med 😕 Men vedkommende er heldigvis borte nå, forhåpentligvis for godt! Jeg får faktisk frysninger av å tenke på det hele, det var en veldig fæl tid for meg på kg :(   

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har kuttet veldig mye ned på pervo praten min i hvert fall for det tror jeg kan ha vært noe som flere ikke likte så godt, vi to gjorde hele sosial prat om rorbua i en periode 🙊

Ikke du som var/er verst på pervo prat da Cid.

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Jogge gjør jeg jo på jobb, fritid er fritid! 

Hvis du måtte veldig på do foreksempel, men doen var 3 km unna, og du fikk tilbud om å bli kjørt dit i en tesla, hadde du takket ja eller løpt?

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg savner flere fra de første årene mine her, men jeg tenker at folk har sine liv og at noen til slutt velger å prioritere å bruke mer tid på det fremfor å henge på forum, det kan jeg forstå :)

Men jeg synes at sosial prat er langt langt bedre nå enn det var for noen få år siden i hvert fall uff. Det var umulig å trives her det siste året mitt før jeg slettet meg, å ha en bruker som skal være etter deg dag ut og inn tærer på deg og for min del så gikk det til slutt utover humøret mitt utenom forumet med 😕 Men vedkommende er heldigvis borte nå, forhåpentligvis for godt! Jeg får faktisk frysninger av å tenke på det hele, det var en veldig fæl tid for meg på kg :(   

Bryr meg ikke så mye om folk ikke liker det, der er den rollen jeg har på forumet.

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Handler ikke om deg. Du er en av grunnene til å faktisk gidde returnere, Cid! Men jeg kan vise deg et par artige facts når jeg kommer til Ålevik, litt vanskelig å ta på forumet.

Snilt sagt av deg og tusen takk :) Jeg tror jeg vet hva du mener forresten, jeg prøver egentlig å ikke irritere meg over noen på kg så om jeg finner noen irriterende så prøver jeg å legge vekk den irritasjonen fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å henge her hvis jeg skal irritere meg :) 

Entern skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke din skyld Cid 😊

:klem2: 

Entern skrev (1 minutt siden):

Så kobler vi til strøm og kjører hele greia ned i en innsjø, så blir det fyrverkeri 🥳🎆

Da blir det liv rai rai?

Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke din skyld Cid 😊

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg vi Entern.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Snilt sagt av deg og tusen takk :) Jeg tror jeg vet hva du mener forresten, jeg prøver egentlig å ikke irritere meg over noen på kg så om jeg finner noen irriterende så prøver jeg å legge vekk den irritasjonen fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å henge her hvis jeg skal irritere meg :) 

Da blir det liv rai rai?

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om folk ikke liker det, der er den rollen jeg har på forumet.

Jepp, skal ikke bry seg med hva tilfeldige idioter bryr seg med 😊🥳👍

"En må værra som'n er når'n itte blei som'n sku" 🤪😆🥳

• Hjerte 1
Skrevet

Da blir det liv rai rai?

Stor fest da ja🥳

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes alt pervo pratet ditt er morsomt jeg 😅 man kan si at du har tatt over min del av pervo praten 😄 

Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

🥳🥳

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Stor fest da ja🥳

Håper bilen var tom da o: 

Skrevet

Stor fest da ja🥳

🥳🥳

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg vi Entern.🥰🥰

:highfive::highfive:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes alt pervo pratet ditt er morsomt jeg 😅 man kan si at du har tatt over min del av pervo praten 😄 

🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet

Da blir det liv rai rai?

Ja, jeg har nok skjønt at du også har fattet det. Vi snakker mer om det siden. Nå har jeg rukket å kjøre barna til skolen, skal pakke meg foran peisen og se om jeg greier finne tilbake varmen igjen. Alltid sagt at etter livet på Rena så takler jeg all kulde i verden, men sattan i gatan så innst forjævlig kaldt det er akkurat nå i år! Og null snø :P

• Hjerte 1
Skrevet

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...