Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Ser ikke noe av det der, kjenner flere som har vært med på paradise og eotb, men faen heller, skal jeg se masse dimlinger som snakker tull eller forhelliger seg selv så går jeg jo bare et kvarter eller fem på kg. Blir fort litt mye bare her, dog.

Jeg synes det ser så pinlig ut å skulle drikke og ha sex på tv 🙊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det ser så pinlig ut å skulle drikke og ha sex på tv 🙊

Det er temmelig vulgært ja. Nå blander jeg meg ikke opp i hva andre glaner på på tv, men jeg selv har ikke tålmodighet til sånt. Knapt tålmodighet til alle jallaprofiler på kg, heller. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Det er temmelig vulgært ja. Nå blander jeg meg ikke opp i hva andre glaner på på tv, men jeg selv har ikke tålmodighet til sånt. Knapt tålmodighet til alle jallaprofiler på kg, heller. 

Eneste av reality som jeg har fulgt med på de siste årene er farmen men til og med det merker jeg at jeg er lei av, føles som at jeg ser på det samme opp igjen hvert år 🤪

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Eneste av reality som jeg har fulgt med på de siste årene er farmen men til og med det merker jeg at jeg er lei av, føles som at jeg ser på det samme opp igjen hvert år 🤪

Der treffer du spikeren på hodet. De melker og melker folk på akkurat de samme hendelsene og konstruerte konfliktene for hver eneste sesong. Igjen, akkurat som kg. Sett alt dramaet før, lissom! Samme metodene, samme ordene og ofte samme brukerene.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Der treffer du spikeren på hodet. De melker og melker folk på akkurat de samme hendelsene og konstruerte konfliktene for hver eneste sesong. Igjen, akkurat som kg. Sett alt dramaet før, lissom! Samme metodene, samme ordene og ofte samme brukerene.

Enig med deg der, vandrer jeg utenfor sosial prat så er det ikke mye som er annerledes fra når jeg først ble medlem tilbake i 2014 :P (minus alt det med korona)

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Enig med deg der, vandrer jeg utenfor sosial prat så er det ikke mye som er annerledes fra når jeg først ble medlem tilbake i 2014 :P (minus alt det med korona)

Sosial prat er faen meg verst for tiden. Sjeldent jeg har blokkert så mange brukere som jeg har nettopp pga sosial prat. Det er en grunn til at jeg en periode vurderte kutte hele greia, og som du sikkert har lagt merke til så er det flere som allerede har gjort det. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sosial prat verst🤣🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Kan jeg tenke meg ja 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Sosial prat verst🤣🤣🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen vi Entern.😊😊☺️☺️🥰🥰

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen vi Entern.😊😊☺️☺️🥰🥰

God morgen gode tvillinger😀😀😊😊

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

God morgen gode tvillinger😀😀😊😊

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi.:bukker::bukker:🥰🥰

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden):

Over mitt døde skamferte lik med stive lemmer

Da slenger vi deg i tesla og setter et kors på taket

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

🤣🤣👍👍

Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Dytter heller V90en!

• Nyttig 1
Skrevet

Sosial prat er faen meg verst for tiden. Sjeldent jeg har blokkert så mange brukere som jeg har nettopp pga sosial prat. Det er en grunn til at jeg en periode vurderte kutte hele greia, og som du sikkert har lagt merke til så er det flere som allerede har gjort det. 

Enig i at sosial prat ikke er bare bare for tiden men det er den eneste plassen på kg som jeg trives på så jeg prøver å holde ut, jeg synes der er mange hyggelige som gjør det verdt å være her, @Hoppetaujenta er den viktigste der. Hadde hun ikke vært her lenger så hadde jeg mest sannsynlig ikke fått noe lyst til å være på kg lenger, det var tråden hennes og hvor mye moro og hygge jeg har hatt der som gjorde at jeg til slutt kom tilbake etter et par år :)

Dumt at mange ikke er like aktiv lenger 😕 Begynner nesten å lure på om det er meg og hele det greiene med Anton og alt det tullet som har fått flere til å miste lysten til å henge her o: Det har alltid bare vært ment som tull liksom 😕 

Gjest Agent smith
Skrevet

Dytter heller V90en!

Jeg går heller, eventuelt jogger 

Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Kan jeg tenke meg ja 😅

Den første diskusjonen jeg deltok i var i en nav tråd 😝

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Enig i at sosial prat ikke er bare bare for tiden men det er den eneste plassen på kg som jeg trives på så jeg prøver å holde ut, jeg synes der er mange hyggelige som gjør det verdt å være her, @Hoppetaujenta er den viktigste der. Hadde hun ikke vært her lenger så hadde jeg mest sannsynlig ikke fått noe lyst til å være på kg lenger, det var tråden hennes og hvor mye moro og hygge jeg har hatt der som gjorde at jeg til slutt kom tilbake etter et par år :)

Dumt at mange ikke er like aktiv lenger 😕 Begynner nesten å lure på om det er meg og hele det greiene med Anton og alt det tullet som har fått flere til å miste lysten til å henge her o: Det har alltid bare vært ment som tull liksom 😕 

Tror ikke der er pga deg, men har lagt merke til at aktiviteten på sosialprat har gått i bølgedaler all den tiden jeg har vært på Kg.

Har vært god stemning med en mer eller mindre fast gjeng en stund, så har mange sluttet, og etter en stund kommer det en ny gjeng, osv

Ingen igjen her fra den  nydelige 2003-2004 gjengen foreksempel. 

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

:klem3::klem3:

Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke din skyld Cid 😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...