Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13921 Skrevet 24. november 2022 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Ikke alltid jeg er komfortabel med å poste under nick, det har jeg fått opplevd opp gjennom årene her Jo men de skriver jo under Anonym hele tiden mange av disse folka du er jo koselig i motsetning Endret 24. november 2022 av Maskinfører 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13922 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Ikke alltid jeg er komfortabel med å poste under nick, det har jeg fått opplevd opp gjennom årene her Cassidy Tvillingene forstår det, men vi er litt oppgitte over å ha fått så mye dritt fra Anonymbrukere, og vi synes at det er mer ubehagelig å få sånt fra Anonymbruker enn en med Nick-navn vi. 1
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13923 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): De burde tatt seg ett slikt ikke å irritere seg kurs Så de ikke blir som han Karl Reverud?
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13924 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår det, men vi er litt oppgitte over å ha fått så mye dritt fra Anonymbrukere, og vi synes at det er mer ubehagelig å få sånt fra Anonymbruker enn en med Nick-navn vi. Ja de med Nick navn kan jo blokkeres men anonyme kan ikke det da må du blokkere alle Anonyme og da mister vi jo de som er koselig også feks hun anonyme som snakket om pusen min det vil jeg ikke 1 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13925 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så de ikke blir som han Karl Reverud? Yepp 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13926 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Bare å fortsette å ikke bry dere da forum delen er der for dere som liker det så dere gjør ingenting gale bare ikke forvent å se meg der med det første 😅 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi Cid.🥰🥰
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13927 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår det, men vi er litt oppgitte over å ha fått så mye dritt fra Anonymbrukere, og vi synes at det er mer ubehagelig å få sånt fra Anonymbruker enn en med Nick-navn vi. Sånn vil det dessverre alltid være over hele kg så lenge anonymbrukere er tillatt, og ganske mange som poster i telletrådene er vel anonymbrukere selv så om funksjonen ble fjernet der så kunne det gått utover aktivitetsnivået 🧐
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13928 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de med Nick navn kan jo blokkeres men anonyme kan ikke det da må du blokkere alle Anonyme og da mister vi jo de som er koselig også feks hun anonyme som snakket om pusen min det vil jeg ikke Cassidy Tvillingene blokkerer ikke Anonymbrukere, vi bare ignorerer de. Og så Rapporterer vi de hvis de er altfor stygge her inne. 2
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13929 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja de med Nick navn kan jo blokkeres men anonyme kan ikke det da må du blokkere alle Anonyme og da mister vi jo de som er koselig også feks hun anonyme som snakket om pusen min det vil jeg ikke Jeg synes egentlig at det er enklere om det er en ab for da kan jeg bare late som ingenting men om det er noen under nick så vil jeg måtte se den brukeren hver gang vedkommende poster og fra mine første år hvor jeg ikke kom overens med alle så var det virkelig ikke kjekt 😕 Enklere å glemme en tilfeldig ab som var ufin synes jeg
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13930 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Sånn vil det dessverre alltid være over hele kg så lenge anonymbrukere er tillatt, og ganske mange som poster i telletrådene er vel anonymbrukere selv så om funksjonen ble fjernet der så kunne det gått utover aktivitetsnivået 🧐 Cassidy Tvillingene velger bare å ignorere Anonymbrukere vi, og så rapporterer vi de hvis de blir for slemme og hvis de skriver stygge ting til oss. 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13931 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene blokkerer ikke Anonymbrukere, vi bare ignorerer de. Og så Rapporterer vi de hvis de er altfor stygge her inne. Samme her 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13932 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg synes egentlig at det er enklere om det er en ab for da kan jeg bare late som ingenting men om det er noen under nick så vil jeg måtte se den brukeren hver gang vedkommende poster og fra mine første år hvor jeg ikke kom overens med alle så var det virkelig ikke kjekt 😕 Enklere å glemme en tilfeldig ab som var ufin synes jeg Cassidy Tvillingene forstår den, vi har opplevd litt sånt på Disk for noen år siden. Vi tok oss mer nær av det da vi var sånn 15-16 år gamle enn vi gjør nå da.
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13933 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene velger bare å ignorere Anonymbrukere vi, og så rapporterer vi de hvis de blir for slemme og hvis de skriver stygge ting til oss. Jeg var mye utsatt for ufint innlegg av anonymbrukere de første årene mine her, man blir tykkhudet etterhvert og lærer å ignorere ufine innlegg og bare gå videre
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13934 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår den, vi har opplevd litt sånt på Disk for noen år siden. Vi tok oss mer nær av det da vi var sånn 15-16 år gamle enn vi gjør nå da. Jeg synes det er veldig strengt på diskusjon og når jeg var der så var flere ufine. Jeg synes kg er mye bedre
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13935 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Samme her Cassidy Tvillingene lar oss ikke skremme bort av Anonymbrukere vi.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13936 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg var mye utsatt for ufint innlegg av anonymbrukere de første årene mine her, man blir tykkhudet etterhvert og lærer å ignorere ufine innlegg og bare gå videre Cassidy Tvillingene synes at det er bra vi, du er en fin fyr du Cid.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13937 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er veldig strengt på diskusjon og når jeg var der så var flere ufine. Jeg synes kg er mye bedre Cassidy Tvillingene synes at Disk var veldig strengt i 2018 da vi ble medlemmer der, men etter at de oppdaterte forumet sommeren 2019, så er det ikke så strengt der lengre synes vi.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13938 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (16 minutter siden): De burde tatt seg ett slikt ikke å irritere seg kurs 👍👍🤣🤣 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13939 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👍👍🤣🤣 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13940 Skrevet 24. november 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg synes egentlig at det er enklere om det er en ab for da kan jeg bare late som ingenting men om det er noen under nick så vil jeg måtte se den brukeren hver gang vedkommende poster og fra mine første år hvor jeg ikke kom overens med alle så var det virkelig ikke kjekt 😕 Enklere å glemme en tilfeldig ab som var ufin synes jeg Tja mulig det enklere og blokkere nick brukere da enn Anonyme for da mister du jo kontakten med de koselige joa men du vet jo ikke hvem av de som er hvem visste deg i en diskusjon en gang at jeg tok feil av 2 forskjellige Anonyme 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå