TinaEmilie98 Skrevet 23. november 2022 #13881 Skrevet 23. november 2022 Agent smith skrev (12 timer siden): Episode 315 Snart er julen over oss igjen med klang i bjellene, pulenisser og kjerringer på julekvelden. Det var tid for å skrive ønskelister @Hoppetaujenta ønsker seg selvlysende hoppetau @Cid ønsker seg koffert og PS5 @Entern ønsker seg ny seng og whisky @Frøkenfryden ønsker seg smettestol,kvarg og signert truse fra Espen Aas @Athena Catalina ønsker seg tena lady og en katt @Kvakkekyllingen ønsker seg trøndersodd, chicken nuggets og omelett @Peanut ønsker seg nye naboer @jukkapalme ønsker seg palmeolje og kokonüsser @AliceNextDoor ønsker seg en intimkonsert med rammstein @Ciaran og Ciara ønsker seg tvilling sim kort @SVK ønsker seg klær fra dressmann XXXL @TheHairyToothfairy ønsker seg ny bil og tanntråd @Villfisker ønsker seg ny fiskestang og harpun @CAPS LOCK ønsker seg nytt tastatur og Mus (!) @tånegla ønsker seg elektrisk neglklipper og neglelakk @Lacuna ønsker seg vekk @Boetica ønsker seg godtesnoppose med hengelås @Zenobia ønsker seg binære gaver @Sommer2464 ønsker seg en king James bibel og en billett til himmelen @LiseTV ønsker seg ny kjole og Tv @Adobyen ønsker seg cowboyhatt og lasso @Titania ønsker seg ny sjef og el sykkel @MarianneE ønsker seg 5 fine ting @Sola de ønsker at sola snur @TinaEmilie98 ønsker seg peterøes 4 og 5 @Sjokoladepenge ønsker seg sjokolade og penger @Embla Othea ønsker seg gavekort på farsmelk @Maskinfører ønsker seg båndsag, rørtang og vinkelsliper @Kruset ønsker seg kopp og nye sokker @StinkySocks ønsker seg vaskemaskin og omo @Agent smith ønsker seg elektrisk nesehårsfjerner @Gladikaffe ønsker seg øl og te Nei, ikke Petterøes! Men Tiedemanns Rød3 ❤️ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. november 2022 #13882 Skrevet 23. november 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Blir sikkert tesla 😁 👍👍
Gjest Agent smith Skrevet 23. november 2022 #13883 Skrevet 23. november 2022 TinaEmilie98 skrev (13 minutter siden): Nei, ikke Petterøes! Men Tiedemanns Rød3 ❤️ Åå, blander alltid de 2
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2022 #13884 Skrevet 23. november 2022 Agent smith skrev (48 minutter siden): Blir sikkert tesla 😁 Over mitt døde skamferte lik med stive lemmer 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13885 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Over mitt døde skamferte lik med stive lemmer 🤣🤣
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13886 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (13 timer siden): Episode 315 Snart er julen over oss igjen med klang i bjellene, pulenisser og kjerringer på julekvelden. Det var tid for å skrive ønskelister @Hoppetaujenta ønsker seg selvlysende hoppetau @Cid ønsker seg koffert og PS5 @Entern ønsker seg ny seng og whisky @Frøkenfryden ønsker seg smettestol,kvarg og signert truse fra Espen Aas @Athena Catalina ønsker seg tena lady og en katt @Kvakkekyllingen ønsker seg trøndersodd, chicken nuggets og omelett @Peanut ønsker seg nye naboer @jukkapalme ønsker seg palmeolje og kokonüsser @AliceNextDoor ønsker seg en intimkonsert med rammstein @Ciaran og Ciara ønsker seg tvilling sim kort @SVK ønsker seg klær fra dressmann XXXL @TheHairyToothfairy ønsker seg ny bil og tanntråd @Villfisker ønsker seg ny fiskestang og harpun @CAPS LOCK ønsker seg nytt tastatur og Mus (!) @tånegla ønsker seg elektrisk neglklipper og neglelakk @Lacuna ønsker seg vekk @Boetica ønsker seg godtesnoppose med hengelås @Zenobia ønsker seg binære gaver @Sommer2464 ønsker seg en king James bibel og en billett til himmelen @LiseTV ønsker seg ny kjole og Tv @Adobyen ønsker seg cowboyhatt og lasso @Titania ønsker seg ny sjef og el sykkel @MarianneE ønsker seg 5 fine ting @Sola de ønsker at sola snur @TinaEmilie98 ønsker seg peterøes 4 og 5 @Sjokoladepenge ønsker seg sjokolade og penger @Embla Othea ønsker seg gavekort på farsmelk @Maskinfører ønsker seg båndsag, rørtang og vinkelsliper @Kruset ønsker seg kopp og nye sokker @StinkySocks ønsker seg vaskemaskin og omo @Agent smith ønsker seg elektrisk nesehårsfjerner @Gladikaffe ønsker seg øl og te Ja denne var fin akkurat det verktøyet jeg ønsker meg 1 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13887 Skrevet 24. november 2022 Entern skrev (11 timer siden): Episode 316 @Frøkenfryden av Rush Sprawling on the fringes of the @Cid In geometric @Kruset An insulated @Kruset In-between the bright @Cid And the far unlit @Peanut Growing up it all seems so @Kvakkekyllingen Opinions @Kvakkekyllingen The future @Kvakkekyllingen Detached and @Kvakkekyllingen In the mass production @Cid Nowhere is the @Entern Or the @Peanut so alone @Frøkenfryden In the @CAPS LOCK halls In the @CAPS LOCK malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Maskinfører bars In the @Ichiko cars @Zenobia be cast out @LiseTV might help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The restless @StinkySocks Drawn like moths we drift @Embla Othea The timeless old @MarianneE Cruising for @SVK Lit up like @Hoppetaujenta Just to feel @Sjokoladepenge Well, some will sell their @Cids for small @Enterns Or lose @Hoppetaujenta Get caught in @tånegla traps And start to dream of @Peanut To relax their restless @Cid @Ichiko of a memory Of silent @Cids, @Kruset @Cids @Frøkenfryden In @Athena Catalina's halls In @TinaEmilie98's malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Boetica bars In the @Titania cars @Zenobia be cast out @Sola de may help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The @Embla Othea youth Den var fin takk takk for benevning 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13888 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja denne var fin akkurat det verktøyet jeg ønsker meg 👍👍🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13889 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Den var fin takk takk for benevning 👍👍 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13890 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👍👍🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13891 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene duppet av litt i går natt, derfor ble vi borte.🥱🥱 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13892 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👍👍 @Entern hørte oss vi fikk være med @Ciaran og Ciara 😃 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13893 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene duppet av litt i går natt, derfor ble vi borte.🥱🥱 Samme gjorde jeg 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13894 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): @Entern hørte oss vi fikk være med @Ciaran og Ciara 😃 Cassidy Tvillingene er glade for at vi ble hørt og fikk være med vi.👍👍🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13895 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Samme gjorde jeg Cassidy Tvillingene tenkte det vi.🤔🤔👨🦰👩🦰 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13896 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenkte det vi.🤔🤔👨🦰👩🦰 dere gjorde det ja 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november 2022 #13897 Skrevet 24. november 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): dere gjorde det ja Men Cassidy Tvillingene er glade for at plussgradene er komt til Bergen nå, sånn at vi slipper minusgradene for denne gangen her vi. 1
Maskinfører Skrevet 24. november 2022 #13898 Skrevet 24. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene er glade for at plussgradene er komt til Bergen nå, sånn at vi slipper minusgradene for denne gangen her vi. Det forstår jeg 3C og regn her jeg bor snødde litt i går Sjekk denne er det oss vedkommende klager på ? 1
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13899 Skrevet 24. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): ja, kan jo se ut som flaggskipet ikke blit reparert, så jeg ønsker meg ny bil. får se hva forsikringspengene ender opp i. Frister det nesten å melde deg på Farmen for sjansen til å vinne en bil? Agent smith skrev (13 timer siden): Episode 315 Snart er julen over oss igjen med klang i bjellene, pulenisser og kjerringer på julekvelden. Det var tid for å skrive ønskelister @Hoppetaujenta ønsker seg selvlysende hoppetau @Cid ønsker seg koffert og PS5 @Entern ønsker seg ny seng og whisky @Frøkenfryden ønsker seg smettestol,kvarg og signert truse fra Espen Aas @Athena Catalina ønsker seg tena lady og en katt @Kvakkekyllingen ønsker seg trøndersodd, chicken nuggets og omelett @Peanut ønsker seg nye naboer @jukkapalme ønsker seg palmeolje og kokonüsser @AliceNextDoor ønsker seg en intimkonsert med rammstein @Ciaran og Ciara ønsker seg tvilling sim kort @SVK ønsker seg klær fra dressmann XXXL @TheHairyToothfairy ønsker seg ny bil og tanntråd @Villfisker ønsker seg ny fiskestang og harpun @CAPS LOCK ønsker seg nytt tastatur og Mus (!) @tånegla ønsker seg elektrisk neglklipper og neglelakk @Lacuna ønsker seg vekk @Boetica ønsker seg godtesnoppose med hengelås @Zenobia ønsker seg binære gaver @Sommer2464 ønsker seg en king James bibel og en billett til himmelen @LiseTV ønsker seg ny kjole og Tv @Adobyen ønsker seg cowboyhatt og lasso @Titania ønsker seg ny sjef og el sykkel @MarianneE ønsker seg 5 fine ting @Sola de ønsker at sola snur @TinaEmilie98 ønsker seg peterøes 4 og 5 @Sjokoladepenge ønsker seg sjokolade og penger @Embla Othea ønsker seg gavekort på farsmelk @Maskinfører ønsker seg båndsag, rørtang og vinkelsliper @Kruset ønsker seg kopp og nye sokker @StinkySocks ønsker seg vaskemaskin og omo @Agent smith ønsker seg elektrisk nesehårsfjerner @Gladikaffe ønsker seg øl og te Jeg har PS5 så jeg ønsker meg PS6
Gjest Cid Skrevet 24. november 2022 #13900 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Blir sikkert tesla 😁 Teslaract TinaEmilie98 skrev (1 time siden): Nei, ikke Petterøes! Men Tiedemanns Rød3 ❤️ O. Tiedemann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå