Gjest Agent smith Skrevet 23. november 2022 #13841 Skrevet 23. november 2022 Episode 315 Snart er julen over oss igjen med klang i bjellene, pulenisser og kjerringer på julekvelden. Det var tid for å skrive ønskelister @Hoppetaujenta ønsker seg selvlysende hoppetau @Cid ønsker seg koffert og PS5 @Entern ønsker seg ny seng og whisky @Frøkenfryden ønsker seg smettestol,kvarg og signert truse fra Espen Aas @Athena Catalina ønsker seg tena lady og en katt @Kvakkekyllingen ønsker seg trøndersodd, chicken nuggets og omelett @Peanut ønsker seg nye naboer @jukkapalme ønsker seg palmeolje og kokonüsser @AliceNextDoor ønsker seg en intimkonsert med rammstein @Ciaran og Ciara ønsker seg tvilling sim kort @SVK ønsker seg klær fra dressmann XXXL @TheHairyToothfairy ønsker seg ny bil og tanntråd @Villfisker ønsker seg ny fiskestang og harpun @CAPS LOCK ønsker seg nytt tastatur og Mus (!) @tånegla ønsker seg elektrisk neglklipper og neglelakk @Lacuna ønsker seg vekk @Boetica ønsker seg godtesnoppose med hengelås @Zenobia ønsker seg binære gaver @Sommer2464 ønsker seg en king James bibel og en billett til himmelen @LiseTV ønsker seg ny kjole og Tv @Adobyen ønsker seg cowboyhatt og lasso @Titania ønsker seg ny sjef og el sykkel @MarianneE ønsker seg 5 fine ting @Sola de ønsker at sola snur @TinaEmilie98 ønsker seg peterøes 4 og 5 @Sjokoladepenge ønsker seg sjokolade og penger @Embla Othea ønsker seg gavekort på farsmelk @Maskinfører ønsker seg båndsag, rørtang og vinkelsliper @Kruset ønsker seg kopp og nye sokker @StinkySocks ønsker seg vaskemaskin og omo @Agent smith ønsker seg elektrisk nesehårsfjerner @Gladikaffe ønsker seg øl og te
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2022 #13842 Skrevet 23. november 2022 Åååå...der var det mange gode ønsker og flere jeg kunne ha satt opp på lista mi, men...jeg er fornøyd om jeg får innvilget et solid selvlysende hoppetau og det jeg vil ha skifter farge i takt med mine kjoler...jeg kommer til å bli en underlighet der ute i svarte natta. Ingen vet hva det er som lyser rytmisk der ute på heden og noen er sikre på at det er en svevende ufo. Hurra! 👽 3
Entern Skrevet 23. november 2022 #13843 Skrevet 23. november 2022 Episode 316 @Frøkenfryden av Rush Sprawling on the fringes of the @Cid In geometric @Kruset An insulated @Kruset In-between the bright @Cid And the far unlit @Peanut Growing up it all seems so @Kvakkekyllingen Opinions @Kvakkekyllingen The future @Kvakkekyllingen Detached and @Kvakkekyllingen In the mass production @Cid Nowhere is the @Entern Or the @Peanut so alone @Frøkenfryden In the @CAPS LOCK halls In the @CAPS LOCK malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Maskinfører bars In the @Ichiko cars @Zenobia be cast out @LiseTV might help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The restless @StinkySocks Drawn like moths we drift @Embla Othea The timeless old @MarianneE Cruising for @SVK Lit up like @Hoppetaujenta Just to feel @Sjokoladepenge Well, some will sell their @Cids for small @Enterns Or lose @Hoppetaujenta Get caught in @tånegla traps And start to dream of @Peanut To relax their restless @Cid @Ichiko of a memory Of silent @Cids, @Kruset @Cids @Frøkenfryden In @Athena Catalina's halls In @TinaEmilie98's malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Boetica bars In the @Titania cars @Zenobia be cast out @Sola de may help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The @Embla Othea youth 3 4
Zenobia Skrevet 23. november 2022 #13846 Skrevet 23. november 2022 @Agent smith Jeg tar imot gaver hele året @Entern I all verden Nå ble jeg nysgjerrig på hvilken Rush-sang du er inspirert av 1
Entern Skrevet 23. november 2022 #13847 Skrevet 23. november 2022 Zenobia skrev (Akkurat nå): @Agent smith Jeg tar imot gaver hele året @Entern I all verden Nå ble jeg nysgjerrig på hvilken Rush-sang du er inspirert av Subdivisions 😊 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 23. november 2022 #13848 Skrevet 23. november 2022 Kjenner ikke til noen rush Sanger. Men gøy likevel
Zenobia Skrevet 23. november 2022 #13849 Skrevet 23. november 2022 Entern skrev (52 minutter siden): Subdivisions 😊 Lytter til den nå Prøvde å synge med på din tekst, men måtte gi meg 2
Entern Skrevet 23. november 2022 #13850 Skrevet 23. november 2022 Zenobia skrev (1 minutt siden): Lytter til den nå Prøvde å synge med på din tekst, men måtte gi meg Er veldig glad i den sangen Susanna Wallumrød lagde en veldig fin cover Men originalen må høres først, siden det er forskjellen mellom versjonene som gjør cover versjonen genial, de går opp i en slags høyere enhet sammen Originalen: trist, full av følelser, sangeren har masse medfølelse med dem sangen handler om og identifiserer seg med dem, bakgrunnsmusikken er veldig varm; varm synthrock Coveren: kald, kjølig, sangeren høres følelseskald ut og bryr seg ikke om dem sangen handler om; kjølig elektronika 1
Entern Skrevet 23. november 2022 #13851 Skrevet 23. november 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Kjenner ikke til noen rush Sanger. Men gøy likevel Rush har en del fine sanger, sjefen i bandet er en raring og det er vel mye av fansen også men likevel 😁 1
Entern Skrevet 23. november 2022 #13852 Skrevet 23. november 2022 Peanut skrev (1 time siden): Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Well done you! Takk 1
Gjest Boetica Skrevet 23. november 2022 #13853 Skrevet 23. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 316 @Frøkenfryden av Rush Sprawling on the fringes of the @Cid In geometric @Kruset An insulated @Kruset In-between the bright @Cid And the far unlit @Peanut Growing up it all seems so @Kvakkekyllingen Opinions @Kvakkekyllingen The future @Kvakkekyllingen Detached and @Kvakkekyllingen In the mass production @Cid Nowhere is the @Entern Or the @Peanut so alone @Frøkenfryden In the @CAPS LOCK halls In the @CAPS LOCK malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Maskinfører bars In the @Ichiko cars @Zenobia be cast out @LiseTV might help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The restless @StinkySocks Drawn like moths we drift @Embla Othea The timeless old @MarianneE Cruising for @SVK Lit up like @Hoppetaujenta Just to feel @Sjokoladepenge Well, some will sell their @Cids for small @Enterns Or lose @Hoppetaujenta Get caught in @tånegla traps And start to dream of @Peanut To relax their restless @Cid @Ichiko of a memory Of silent @Cids, @Kruset @Cids @Frøkenfryden In @Athena Catalina's halls In @TinaEmilie98's malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Boetica bars In the @Titania cars @Zenobia be cast out @Sola de may help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The @Embla Othea youth Ny sang for meg 😊
Gjest Boetica Skrevet 23. november 2022 #13854 Skrevet 23. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 315 Snart er julen over oss igjen med klang i bjellene, pulenisser og kjerringer på julekvelden. Det var tid for å skrive ønskelister @Hoppetaujenta ønsker seg selvlysende hoppetau @Cid ønsker seg koffert og PS5 @Entern ønsker seg ny seng og whisky @Frøkenfryden ønsker seg smettestol,kvarg og signert truse fra Espen Aas @Athena Catalina ønsker seg tena lady og en katt @Kvakkekyllingen ønsker seg trøndersodd, chicken nuggets og omelett @Peanut ønsker seg nye naboer @jukkapalme ønsker seg palmeolje og kokonüsser @AliceNextDoor ønsker seg en intimkonsert med rammstein @Ciaran og Ciara ønsker seg tvilling sim kort @SVK ønsker seg klær fra dressmann XXXL @TheHairyToothfairy ønsker seg ny bil og tanntråd @Villfisker ønsker seg ny fiskestang og harpun @CAPS LOCK ønsker seg nytt tastatur og Mus (!) @tånegla ønsker seg elektrisk neglklipper og neglelakk @Lacuna ønsker seg vekk @Boetica ønsker seg godtesnoppose med hengelås @Zenobia ønsker seg binære gaver @Sommer2464 ønsker seg en king James bibel og en billett til himmelen @LiseTV ønsker seg ny kjole og Tv @Adobyen ønsker seg cowboyhatt og lasso @Titania ønsker seg ny sjef og el sykkel @MarianneE ønsker seg 5 fine ting @Sola de ønsker at sola snur @TinaEmilie98 ønsker seg peterøes 4 og 5 @Sjokoladepenge ønsker seg sjokolade og penger @Embla Othea ønsker seg gavekort på farsmelk @Maskinfører ønsker seg båndsag, rørtang og vinkelsliper @Kruset ønsker seg kopp og nye sokker @StinkySocks ønsker seg vaskemaskin og omo @Agent smith ønsker seg elektrisk nesehårsfjerner @Gladikaffe ønsker seg øl og te Mange gode ønsker! Godtesnoppose med hengelås er genialt, og med innsydd mine øker sikkerheten ytterligere 🧨 Hadde glatt tatt signert truse av Espen Aas også, men ikke Tena lady
Entern Skrevet 23. november 2022 #13855 Skrevet 23. november 2022 Boetica skrev (6 minutter siden): Ny sang for meg 😊 Gammel rock/stadionrock/synthrock fra 80-tallet 1
Gjest Boetica Skrevet 23. november 2022 #13856 Skrevet 23. november 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Åååå...der var det mange gode ønsker og flere jeg kunne ha satt opp på lista mi, men...jeg er fornøyd om jeg får innvilget et solid selvlysende hoppetau og det jeg vil ha skifter farge i takt med mine kjoler...jeg kommer til å bli en underlighet der ute i svarte natta. Ingen vet hva det er som lyser rytmisk der ute på heden og noen er sikre på at det er en svevende ufo. Hurra! 👽 Ute på heden 😂 Det er sånn myter oppstår.
Gjest Agent smith Skrevet 23. november 2022 #13857 Skrevet 23. november 2022 Boetica skrev (3 minutter siden): Mange gode ønsker! Godtesnoppose med hengelås er genialt, og med innsydd mine øker sikkerheten ytterligere 🧨 Hadde glatt tatt signert truse av Espen Aas også, men ikke Tena lady 😁😄
Gjest Boetica Skrevet 23. november 2022 #13858 Skrevet 23. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Gammel rock/stadionrock/synthrock fra 80-tallet Ok, trodde jeg var litt orientert om åttitallet. Hadde kind of min glansperiode da
Frøkenfryden Skrevet 23. november 2022 #13859 Skrevet 23. november 2022 Boetica skrev (4 minutter siden): Mange gode ønsker! Godtesnoppose med hengelås er genialt, og med innsydd mine øker sikkerheten ytterligere 🧨 Hadde glatt tatt signert truse av Espen Aas også, men ikke Tena lady Min den trusa!! Preciouuus😜 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. november 2022 #13860 Skrevet 23. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 316 @Frøkenfryden av Rush Sprawling on the fringes of the @Cid In geometric @Kruset An insulated @Kruset In-between the bright @Cid And the far unlit @Peanut Growing up it all seems so @Kvakkekyllingen Opinions @Kvakkekyllingen The future @Kvakkekyllingen Detached and @Kvakkekyllingen In the mass production @Cid Nowhere is the @Entern Or the @Peanut so alone @Frøkenfryden In the @CAPS LOCK halls In the @CAPS LOCK malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Maskinfører bars In the @Ichiko cars @Zenobia be cast out @LiseTV might help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The restless @StinkySocks Drawn like moths we drift @Embla Othea The timeless old @MarianneE Cruising for @SVK Lit up like @Hoppetaujenta Just to feel @Sjokoladepenge Well, some will sell their @Cids for small @Enterns Or lose @Hoppetaujenta Get caught in @tånegla traps And start to dream of @Peanut To relax their restless @Cid @Ichiko of a memory Of silent @Cids, @Kruset @Cids @Frøkenfryden In @Athena Catalina's halls In @TinaEmilie98's malls @Zenobia be cast out @Frøkenfryden In the @Boetica bars In the @Titania cars @Zenobia be cast out @Sola de may help to smooth The @Adobyen truth But @Agent smith have no charms to soothe The @Embla Othea youth 👍😀😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå