Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13781 Skrevet 22. november 2022 Av alt det jeg skrev over der, så var det bare det ENE ordet der som Cid oppfattet..... 😆
Entern Skrevet 22. november 2022 #13782 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): *snøft* 😝 🤪
Entern Skrevet 22. november 2022 #13783 Skrevet 22. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): 🍑 👈🏻 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Av alt det jeg skrev over der, så var det bare det ENE ordet der som Cid oppfattet..... 😆 🤪😆
Entern Skrevet 22. november 2022 #13785 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Typpisk; Ciddegutten vår! Kødde@Cidden 1
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13788 Skrevet 22. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Høres ut som villsjakk Blir fort det når @Cid spiller ja. I hvert fall nå 🤣
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13789 Skrevet 22. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Stairway to @Entern av Led Zeppelin There's a @Cid who's sure All that glitters @Ichiko And @Cid's buying a stairway to @Entern When @Cid gets there @Ichiko If the stores are @Agent smith With a word @Cid can get what @Cid came for Ooh ooh ooh ooh ooh And @Cid's buying a stairway to @Entern There's a @Cid on the wall but @Cid wants to be sure 'Cause you know, sometimes words @Frøkenfryden In a tree by @Ichiko There's @Daryl Dixon who sings Sometimes @Frøkenfrydens are misgiven Ooh, it makes me @CAPS LOCK Ooh, it makes me @CAPS LOCK There's a feeling I @Cid When I look to @Agent smith And my spirit is @Athena Catalina In my thoughts I have @Cid @Kvakkekyllingen through the trees And the voices of @Ciaran og Ciara Ooh, it makes me @CAPS LOCK It really makes me @CAPS LOCK And it's whispered that @Cid If we all sing the @Cid Then @Maskinfører will lead us to @Ichiko And a new @Cid will dawn For those who @CAPS LOCK And the forests will @Hoppetaujenta Oh woah woah woah, oh If there's @SVK in your hedgerow, don't be alarmed now It's just a spring clean for @Embla Othea Yes there's two paths you @Villfisker but @Frøkenfryden And there's still time to change the road @Villfisker And it makes me @CAPS LOCK Oh woah Your @Cid's humming and it @Ichiko In case you @Ichiko @Peanut's calling you to join her @Titania, can you hear the wind blow? And did you know Your stairway lies in the @Villfisker wind And as @Villfisker down the winding road Our @CAPS LOCK taller than our @Cid There walks a @Cid we all know Who shines @Peanut and wants to show How @tånegla still turns to gold And if you @Entern very hard @Peanut will come to you at last When @MarianneE and @Cid are all, yeah To be a rock and not to roll And @Cid's buying the stairway to @Entern, yeah
Entern Skrevet 22. november 2022 #13790 Skrevet 22. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Takk☺️
Gjest Agent smith Skrevet 22. november 2022 #13791 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hvis en drar slikkepotten litt over i norsk felegnukkemusikk, så spiller vi en pikkeslått likegodt. ...åååååå, suuudelaaaade-luuuude-lei, sann! 🎻 😲😲😲😲😲
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13793 Skrevet 22. november 2022 Ny sjakkspesial. @Agent smithog @Cid bestemte seg for å ta en Pizza eller to på Egon. Der skulle de øve mer på sjakk, og kose seg. Det skulle de kanskje ikke ha gjort? @Agent smith bestilte for begge i forveien, siden @Cid ble noe forsinket. Dermed satt @Agent smith med en kaffekopp, mens han ventet. Kaffen satte han nesten i halsen, da han så @Cid komme inn på Egon ca et kvarter senere. @Agent smith: «Hva er det du har på deg?» @Cid: «Det sa første taxisjøfren også. Han nektet å kjøre meg, så jeg måtte bestille en annen. Jeg tenkte jeg skulle leve meg litt mer inn i spillet, så jeg kledde meg for anledningen. Første sjåføren snudde bilen, gikk ut, bøyde seg flere ganger mot fronten mens han vrælte og gråt noe hysterisk på arabisk» @Agent smith: «sikkert mot Mekka da» 😎 @Cid så ut som en bruleskdanser med stayups og hæler. I ansiktet hadde han også påmalt en svart skjønnhetsflekk. @Agent smithMåtte gi @Cidfrakken sin, for at de ikke skulle tiltrekke seg mer oppmerksomhet. Videre måtte han forklare @Cidat det var fint at han engasjerte seg, men at dette var i overkant. Så det bare med pizzaen denne gangen.
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13794 Skrevet 22. november 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Takk☺️ 😊😊
Gjest Agent smith Skrevet 22. november 2022 #13795 Skrevet 22. november 2022 Villfisker skrev (3 minutter siden): Ny sjakkspesial. @Agent smithog @Cid bestemte seg for å ta en Pizza eller to på Egon. Der skulle de øve mer på sjakk, og kose seg. Det skulle de kanskje ikke ha gjort? @Agent smith bestilte for begge i forveien, siden @Cid ble noe forsinket. Dermed satt @Agent smith med en kaffekopp, mens han ventet. Kaffen satte han nesten i halsen, da han så @Cid komme inn på Egon ca et kvarter senere. @Agent smith: «Hva er det du har på deg?» @Cid: «Det sa første taxisjøfren også. Han nektet å kjøre meg, så jeg måtte bestille en annen. Jeg tenkte jeg skulle leve meg litt mer inn i spillet, så jeg kledde meg for anledningen. Første sjåføren snudde bilen, gikk ut, bøyde seg flere ganger mot fronten mens han vrælte og gråt noe hysterisk på arabisk» @Agent smith: «sikkert mot Mekka da» 😎 @Cid så ut som en bruleskdanser med stayups og hæler. I ansiktet hadde han også påmalt en svart skjønnhetsflekk. @Agent smithMåtte gi @Cidfrakken sin, for at de ikke skulle tiltrekke seg mer oppmerksomhet. Videre måtte han forklare @Cidat det var fint at han engasjerte seg, men at dette var i overkant. Så det bare med pizzaen denne gangen. 😄 nå fikk jeg bilder i hodet
Entern Skrevet 22. november 2022 #13796 Skrevet 22. november 2022 Villfisker skrev (3 minutter siden): @Cid så ut som en bruleskdanser med stayups og hæler. I ansiktet hadde han også påmalt en svart skjønnhetsflekk. @Agent smithMåtte gi @Cidfrakken sin, for at de ikke skulle tiltrekke seg mer oppmerksomhet. Videre måtte han forklare @Cidat det var fint at han engasjerte seg, men at dette var i overkant. Så det bare med pizzaen denne gangen. 😆😆😆🤪😆😆😆
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13797 Skrevet 22. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😄 nå fikk jeg bilder i hodet 😄 Da er det i hvert fall gøy. Entern skrev (Akkurat nå): 😆😆😆🤪😆😆😆 😆😆😆😆😆😆 Ikke sett kaffen i halsen du også nå
TheHairyToothfairy Skrevet 22. november 2022 #13798 Skrevet 22. november 2022 Cid skrev (4 timer siden): 3 liter bensin til Eksospott Mmmmbensin
TheHairyToothfairy Skrevet 22. november 2022 #13799 Skrevet 22. november 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 312 Twist in my @TheHairyToothfairy av @Titania tikka ramm All @Cids children need traveling shoes Drive your problems from @jukkapalme All @Cid people read @Cid books Now your conscience is clear I hear you talk girl Now your conscience is clear In the morning @Adobyen wipe my Brown Wipe the Miles away I like to think i can be so @Cid And @Nevian do what you say I will @Nevian hear you, and @Neviando what you say Look my eyes are just @Ichikograms Look your love have @Daryl Dixon @Cid from my hands you know you will @Nevian be More than twist in my @TheHairyToothfairy We've just poked a little empty @Peanut For the @FruN that people had at night Late at night dont need @TheHairyToothfairy The @Cid smile and pause for free I dont care @Adobyen their different thoughts Different thoughts are @Cid for @-Missi- @Kate Upton in arms and chaste and whole All @Cids children took their toll @CAPS LOCK of tea,takes time to think yeah Time to risk a life, a life Sweet and handsome Soft and @TheHairyToothfairy You @Peanut out til you see the Light Half the @MarianneE read the papers Read them @Cid and well @PITTY people, nervous people People have got to sell News you have got to sell Tanita... unnskyld, Titania... er go'knall
Frøkenfryden Skrevet 22. november 2022 #13800 Skrevet 22. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): 😲😲😲😲😲 Er borte 1 dag litt og @Hoppetaujentasier pikk?! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå