Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13721 Skrevet 22. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at du skriver bra vi Villfisker.✍️✍️👍👍 Så bra 😊😊 Får håpe jeg får flere ideer underveis da Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mornmorn! Har du fisket hele natta kanskje? Har nok sovet denne natta Har jukset litt denne uka også. Sardiner i skapet, skulle det bli nødvendig med noe raskt ☺️
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13722 Skrevet 22. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen vi Hoppetaujenta.🥰🥰 Riktig god morgen og snart natt til dere også. Villfisker skrev (5 minutter siden): Har nok sovet denne natta Har jukset litt denne uka også. Sardiner i skapet, skulle det bli nødvendig med noe raskt ☺️ Din hemmelighet er trygg hos meg. Ska`kke si det til noen. 2
Gjest Agent smith Skrevet 22. november 2022 #13723 Skrevet 22. november 2022 Villfisker skrev (32 minutter siden): En dag skulle @Agent smith lære @Cid å spille sjakk. Men for at @Cid skulle huske reglene bedre, måtte @Agent smith bruke et språk @Cid kunne forstå. Enkelt forklart var reglene for første time følgende: Dronningen er bifil (hun kan gå like langt begge veier, og gjør stort sett som hun vil) Kongen er usikker på hva han egentlig er (han tar små skritt, og kommer sjelden langt. Det er dronningen som har buksene på i det forholdet, og trekker i trådene) Løperen er skeiv (den beveger seg alltid skrått, og holder seg kun på en av fargene på brettet) Tårnet er streit (beveger seg rett fram, uansett hvilken retning det skal) Bonden er submissiv (han har mest utholdenhet i starten, men den forsvinner etter første trekk, pga tung fotlenke). @Cid lytter til @Agent smithmed stor interesse for reglene. 🤣 Og hesten er mest streit, men går også litt siden
Entern Skrevet 22. november 2022 #13724 Skrevet 22. november 2022 Villfisker skrev (24 minutter siden): Så bra 😊😊 Får håpe jeg får flere ideer underveis da Har nok sovet denne natta Har jukset litt denne uka også. Sardiner i skapet, skulle det bli nødvendig med noe raskt ☺️ Sardiner 🥰 1
Entern Skrevet 22. november 2022 #13725 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Merkelig, men akkurat sånn så Hoppe også ut etter å ha kommet seg igjennom alle skribleriene her inne. Wow. Godmorgen i tråden hvor alle de fantasifulle menneskene utfolder seg... Ødela vi Tre Nøtter For Askepott for deg for alltid nå? 🥲 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13726 Skrevet 22. november 2022 ...det blir ikke helt det samme nå, nei... 2
Entern Skrevet 22. november 2022 #13727 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...det blir ikke helt det samme nå, nei... Gir litt ekstra krydder og piff når du ser Tre Nøtter Til Askepott kommende julaften da Hoppe 1
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13728 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Riktig god morgen og snart natt til dere også. Din hemmelighet er trygg hos meg. Ska`kke si det til noen. Takk 🥰 Entern skrev (24 minutter siden): Sardiner 🥰 Ja 🥰
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2022 #13729 Skrevet 22. november 2022 Agent smith skrev (28 minutter siden): 🤣 Og hesten er mest streit, men går også litt siden 🤣 Ja, og det er dronningen som trekker i tømmene der også. Hun parer også hesten med esler, når hun trenger flere muldyr til å frakte varer, og drive handel
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13730 Skrevet 22. november 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Gir litt ekstra krydder og piff når du ser Tre Nøtter Til Askepott kommende julaften da Hoppe Gi meg min barndomsopplevelse tilbake! Fnyyys! 2
Embla Othea Skrevet 22. november 2022 #13731 Skrevet 22. november 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith blæ blæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått seg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Lille kattepus stjal melk fra mammaen sin 2
Entern Skrevet 22. november 2022 #13732 Skrevet 22. november 2022 Villfisker skrev (6 minutter siden): Ja 🥰 Liker veldig godt både sardiner og sild 🥰 1
Embla Othea Skrevet 22. november 2022 #13733 Skrevet 22. november 2022 God morgen ❤️ Ha en fin tirsdag alle sammen! 1
Entern Skrevet 22. november 2022 #13734 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Gi meg min barndomsopplevelse tilbake! Fnyyys! Nei, det er nu forbi, det har gått opp i tiden, det hører nu til en svunden tid. 1
Entern Skrevet 22. november 2022 #13735 Skrevet 22. november 2022 Embla Othea skrev (9 minutter siden): God morgen ❤️ Ha en fin tirsdag alle sammen! God morgen Embla ❤️ 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13736 Skrevet 22. november 2022 Entern skrev (22 minutter siden): Nei, det er nu forbi, det har gått opp i tiden, det hører nu til en svunden tid. JEG KREVER Å FÅ ALT SAMMEN TILBAKE! 1 1
Embla Othea Skrevet 22. november 2022 #13737 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): JEG KREVER Å FÅ ALT SAMMEN TILBAKE! Hoppe er sint når hun bruker CAPS LOCK 😁 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13738 Skrevet 22. november 2022 DET KAN JEG LOVE ....ehh...det kan jeg love deg ja. 1
Entern Skrevet 22. november 2022 #13739 Skrevet 22. november 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): JEG KREVER Å FÅ ALT SAMMEN TILBAKE! Nå vil du høre meg og @Agent smith i bakgrunnen når du ser Tre Nøtter For Askepott, sånn Beavis & Butthead style 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #13740 Skrevet 22. november 2022 Jeg tror dessverre at du kan få rett der...og den spesielle latteren deres i bakgrunnen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå