Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13661 Skrevet 21. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Utrolig bra faktisk! 😃😃😃🥳🥳🥳 WOW!! Kvart på missi😂 Sola de derre. Hoppetaujenta du aldri får. Bøyer meg i støvet ass Takk, passet bra i forhold til brukernavn denne
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13662 Skrevet 21. november 2022 (endret) Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith blæ blæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått seg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Endret 21. november 2022 av Agent smith
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13663 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith bæ bæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått deg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Cassidy Tvillingene bare megadigger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1
Entern Skrevet 21. november 2022 #13664 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith bæ bæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått deg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Kjempebra 😀😀😀 1
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2022 #13665 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith bæ bæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått deg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Oioi uventa bonus i kveld.🥳🥳🥳😘😘😘😘 Og så mye nyttig informasjon😃😁😂 men nå må jeg sove… eller få noe i Hakkadalen som du ville sagt😂😯 1
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13666 Skrevet 21. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Oioi uventa bonus i kveld.🥳🥳🥳😘😘😘😘 Og så mye nyttig informasjon😃😁😂 men nå må jeg sove… eller få noe i Hakkadalen som du ville sagt😂😯 😁🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13667 Skrevet 21. november 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Oioi uventa bonus i kveld.🥳🥳🥳😘😘😘😘 Og så mye nyttig informasjon😃😁😂 men nå må jeg sove… eller få noe i Hakkadalen som du ville sagt😂😯 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi Frøkenfryden.😴😴💤💤 1
TheHairyToothfairy Skrevet 21. november 2022 #13668 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (15 minutter siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith blæ blæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått seg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Kan følge på med "når nøttene blir lange" 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13669 Skrevet 21. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Kan følge på med "når nøttene blir lange" 🥥🥥🥜🥜🤣🤣 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. november 2022 #13670 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (46 minutter siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith blæ blæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått seg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn Lurer på hva "og sånn" er 🤔🤣
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13671 Skrevet 21. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Lurer på hva "og sånn" er 🤔🤣 👍👍🤣🤣 1
Gjest Cid Skrevet 21. november 2022 #13672 Skrevet 21. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (55 minutter siden): Kan følge på med "når nøttene blir lange" 3 lange nøtter til Askepott?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13673 Skrevet 21. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 3 lange nøtter til Askepott? 🥜🥜🤣🤣 1
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13674 Skrevet 21. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Kan følge på med "når nøttene blir lange" 😆 det et snart den tiden på året nå
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13675 Skrevet 21. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (43 minutter siden): Lurer på hva "og sånn" er 🤔🤣 😁
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2022 #13676 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 311 Barnesanger for voksne @TheHairyToothfairy nøtteliten- fordi han har små nøtter @Entern blåmann, blåmann, kukken min- den gangen han hadde blåballer @Agent smith blæ blæ lille lem- han var dårlig utstyrt @Ciaran og Ciara du og jeg og vi to- de bodde ikke i en tresko, men i en kjeller @Kvakkekyllingen en sliten kylling- var ofte sliten etter jobb og sånn @CAPS LOCK fy fader jakob- handler om da han sovna fra vekkerklokka fløy en liten @Blå knapp- den gangen hun hoppa gjennom et vindu Hode,skulder,kne og @tånegla- regle der man lærer kroppen å kjenne @Hoppetaujenta sa gåsa- transe sa reven @Frøkenfryden kjerringa fikk staven- handler om hva som skjer hjemme hos henne når lyset er slukket for kvelden @Embla Othea lille kattepussy- hun hadde vært å fått seg farsmelk Mamma @mia83 satt på sklia- mista puppa rett i suppa. Rock and roll @Villfiskerboll- kjøttkaker og fårikål Tante @Boetica for sånn svinger veska og veska svinger sånn 😂😂😂😂 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene bare megadigger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 Enig
Entern Skrevet 21. november 2022 #13677 Skrevet 21. november 2022 Cid skrev (21 minutter siden): 3 lange nøtter til Askepott? 3 sprengfulle nøtter til Askepott 1
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2022 #13678 Skrevet 21. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (46 minutter siden): Lurer på hva "og sånn" er 🤔🤣 🤣🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13679 Skrevet 21. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 3 sprengfulle nøtter til Askepott 3 sprengfulle, lange, blåballe nøtter til askepott
Entern Skrevet 21. november 2022 #13680 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 3 sprengfulle, lange, blåballe nøtter til askepott 3 digre blå nøtter til Askepott 🔵🔵🔵 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå