Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2022 #13641 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (12 timer siden): Episode 308 Det skulle åpnes ny fornøyelsespark på Holmlia, det skulle være en slags kopi av tusenfryd. Parken skulle hete @Frøkenfryden og var løst og fast Basert på brukere på et kvinneforum @Adobyen er western sexpressen- en cowboy aktig landsby der man blant annet kan være cowgirl og stallion @Athena Catalina er eventyrstien- her kan man gå på oppdagelsesferd og finne skjulte skatter @Cid monster- for de som liker fart og spenning @Villfisker supersplash- tar man denne må man regne med å bli spruta ned @Entern sverre huskene- fordi han heter Sverre @Kvakkekyllingen er marihøna- her får man prøve den deilige høna til Mari @TheHairyToothfairy bestefars biler- her får man sjansen til å prøve bilene til en litt bestefar aktig type @Embla Othea er tømmerrenna, man må regne med å bli litt våt når Man kjører henne @Frøkenfryden er selv fryds lekeplass- her kan man leke og kose seg med diverse leketøy @Agent smith er Ragnarcock- her møter du verdens ende. @AliceNextDoor finkarusellen- her får man være med på en tur i rolig tempo mens man nyter utsikten @Ciaran og Ciara twin spider- heftig tur med tvillingene. @CAPS LOCK pekk ulf- voksen versjonen av blekkulf @Hoppetaujenta froskehoppet-mini versjonen av space shot Ja, må jo gjøre det skikkelig. Skal synes at man har hatt det gøy 😁
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13642 Skrevet 21. november 2022 Villfisker skrev (4 minutter siden): Ja, må jo gjøre det skikkelig. Skal synes at man har hatt det gøy 😁 1
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13643 Skrevet 21. november 2022 Villfisker skrev (6 timer siden): Ja, må jo gjøre det skikkelig. Skal synes at man har hatt det gøy 😁 😁
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13644 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): 😁 👍👍 1
Entern Skrevet 21. november 2022 #13645 Skrevet 21. november 2022 Episode 309 @Agent smith av Black Sabbath I am @Agent smith Has he lost his @Cid? Can he see or is he @Cid? Can he @Villfisker @Hoppetaujenta, will he fall? Is he alive or @Cid? Has he thoughts @Frøkenfryden? We'll just @Kvakkekyllingen Why should @Athena Catalina? @CAPS LOCK turned to @Cid @CAPS LOCK the great magnetic @Cid When he @Kvakkekyllingen For the future of @CAPS LOCK Nobody wants @Cid He just stares at @Ichiko Planning his @Entern That he'll soon @Villfisker Now the @Cid is here For @Agent smith to spread fear @Entern from the grave @Cids the people @Ichiko saved Nobody wants him They just @Frøkenfryden @CAPS LOCK helps him Now he has his @Entern Heavy boots of @Cid @Kvakkekyllingen full of dread Running @Frøkenfryden @Agent smith lives again 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13646 Skrevet 21. november 2022 😄 entern from the grave 😄
Ford3000 Skrevet 21. november 2022 #13647 Skrevet 21. november 2022 Dere er så kreative! Morsomme episoder! 2
Entern Skrevet 21. november 2022 #13649 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): 😄 entern from the grave 😄 💀😁 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2022 #13650 Skrevet 21. november 2022 Entern skrev (4 timer siden): Episode 309 @Agent smith av Black Sabbath I am @Agent smith Has he lost his @Cid? Can he see or is he @Cid? Can he @Villfisker @Hoppetaujenta, will he fall? Is he alive or @Cid? Has he thoughts @Frøkenfryden? We'll just @Kvakkekyllingen Why should @Athena Catalina? @CAPS LOCK turned to @Cid @CAPS LOCK the great magnetic @Cid When he @Kvakkekyllingen For the future of @CAPS LOCK Nobody wants @Cid He just stares at @Ichiko Planning his @Entern That he'll soon @Villfisker Now the @Cid is here For @Agent smith to spread fear @Entern from the grave @Cids the people @Ichiko saved Nobody wants him They just @Frøkenfryden @CAPS LOCK helps him Now he has his @Entern Heavy boots of @Cid @Kvakkekyllingen full of dread Running @Frøkenfryden @Agent smith lives again
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #13651 Skrevet 21. november 2022 (endret) Episode 310. @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går av @Sola de derre Jeg traff @Rumle på st.hanshaugen @Sommer2464 hun gråt når hun var full og sang når hun var @Cid Jeg elsket henne høyt, hun elsket meg @Villfisker Høsten kom @tånegla smalt og etterpå ble det stillt Så jeg traff ei @Titania jente en regnfull vår Med bløte @Villfisker og @Peanut hår Hun lovet meg@Blå knapp jeg lovet henne alt @Entern kom og @Blå knapp gikk og etterpå ble det kaldt @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går @Entern som glipper, @Hoppetaujenta du aldri får @Entern som smiler en tidlig vår, @Hoppetaujenta og en liten sliten @AliceNextDoor Ved Frognerparken møttes to @Villfisker kvart på @-Missi- Og hun smilte bak @Adobyentil @Entern var forbi Jeg skrev i @Adobyens morhendugg jeg tror jeg elsker deg Men våren kom og @-Missi- gikk og hun seilte sin vei @Kvakkekyllingen er gul og titter ned på @Ichiko Gud er en fyr det kan være vanskelig å forstå Jeg kikker meg i @Agent smith Årene går, hei jeg heter @Anonymburker jeg er @AliceNextDoor Endret 21. november 2022 av Agent smith
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. november 2022 #13653 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Episode 310. @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går av @Sola de derre Jeg traff @Rumle på st.hanshaugen @Sommer2464 hun gråt når hun var full og sang når hun var @Cid Jeg elsket henne høyt, hun elsket meg @Villfisker Høsten kom @tånegla smalt og etterpå ble det stillt Så jeg traff ei @Titania jente en regnfull vår Med bløte @Villfisker og @Peanut hår Hun lovet meg@Blå knapp jeg lovet henne alt @Entern kom og @Blå knapp gikk og etterpå ble det kaldt @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går @Entern som glipper, @Hoppetaujenta du aldri får @Entern som smiler en tidlig vår, @Hoppetaujenta og en liten sliten @AliceNextDoor Ved Frognerparken møttes to @Villfisker kvart på @-Missi- Og hun smilte bak @Adobyentil @Entern var forbi Jeg skrev i @Adobyens morhendugg jeg tror jeg elsker deg Men våren kom og @-Missi- gikk og hun seilte sin vei @Kvakkekyllingen er gul og titter ned på @Ichiko Gud er en fyr det kan være vanskelig å forstå Jeg kikker meg i @Agent smith Årene går, hei jeg heter @Anonymburker jeg er @AliceNextDoor Morsom 😄😄👍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. november 2022 #13654 Skrevet 21. november 2022 Entern skrev (4 timer siden): Episode 309 @Agent smith av Black Sabbath I am @Agent smith Has he lost his @Cid? Can he see or is he @Cid? Can he @Villfisker @Hoppetaujenta, will he fall? Is he alive or @Cid? Has he thoughts @Frøkenfryden? We'll just @Kvakkekyllingen Why should @Athena Catalina? @CAPS LOCK turned to @Cid @CAPS LOCK the great magnetic @Cid When he @Kvakkekyllingen For the future of @CAPS LOCK Nobody wants @Cid He just stares at @Ichiko Planning his @Entern That he'll soon @Villfisker Now the @Cid is here For @Agent smith to spread fear @Entern from the grave @Cids the people @Ichiko saved Nobody wants him They just @Frøkenfryden @CAPS LOCK helps him Now he has his @Entern Heavy boots of @Cid @Kvakkekyllingen full of dread Running @Frøkenfryden @Agent smith lives again Oioioi 😄😀 Spennende!
Entern Skrevet 21. november 2022 #13655 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 310. @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går av @Sola de derre Jeg traff @Rumle på st.hanshaugen @Sommer2464 hun gråt når hun var full og sang når hun var @Cid Jeg elsket henne høyt, hun elsket meg @Villfisker Høsten kom @tånegla smalt og etterpå ble det stillt Så jeg traff ei @Titania jente en regnfull vår Med bløte @Villfisker og @Peanut hår Hun lovet meg@Blå knapp jeg lovet henne alt @Entern kom og @Blå knapp gikk og etterpå ble det kaldt @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går @Entern som glipper, @Hoppetaujenta du aldri får @Entern som smiler en tidlig vår, @Hoppetaujenta og en liten sliten @AliceNextDoor Ved Frognerparken møttes to @Villfisker kvart på @-Missi- Og hun smilte bak @Adobyentil @Entern var forbi Jeg skrev i @Adobyens morhendugg jeg tror jeg elsker deg Men våren kom og @-Missi- gikk og hun seilte sin vei @Kvakkekyllingen er gul og titter ned på @Ichiko Gud er en fyr det kan være vanskelig å forstå Jeg kikker meg i @Agent smith Årene går, hei jeg heter @Anonymburker jeg er @AliceNextDoor Veldig bra 1
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2022 #13656 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 310. @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går av @Sola de derre Jeg traff @Rumle på st.hanshaugen @Sommer2464 hun gråt når hun var full og sang når hun var @Cid Jeg elsket henne høyt, hun elsket meg @Villfisker Høsten kom @tånegla smalt og etterpå ble det stillt Så jeg traff ei @Titania jente en regnfull vår Med bløte @Villfisker og @Peanut hår Hun lovet meg@Blå knapp jeg lovet henne alt @Entern kom og @Blå knapp gikk og etterpå ble det kaldt @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går @Entern som glipper, @Hoppetaujenta du aldri får @Entern som smiler en tidlig vår, @Hoppetaujenta og en liten sliten @AliceNextDoor Ved Frognerparken møttes to @Villfisker kvart på @-Missi- Og hun smilte bak @Adobyentil @Entern var forbi Jeg skrev i @Adobyens morhendugg jeg tror jeg elsker deg Men våren kom og @-Missi- gikk og hun seilte sin vei @Kvakkekyllingen er gul og titter ned på @Ichiko Gud er en fyr det kan være vanskelig å forstå Jeg kikker meg i @Agent smith Årene går, hei jeg heter @Anonymburker jeg er @AliceNextDoor Haha. Ja, Hoppe er nok opptatt
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2022 #13657 Skrevet 21. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Veldig bra
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2022 #13658 Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 310. @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går av @Sola de derre Jeg traff @Rumle på st.hanshaugen @Sommer2464 hun gråt når hun var full og sang når hun var @Cid Jeg elsket henne høyt, hun elsket meg @Villfisker Høsten kom @tånegla smalt og etterpå ble det stillt Så jeg traff ei @Titania jente en regnfull vår Med bløte @Villfisker og @Peanut hår Hun lovet meg@Blå knapp jeg lovet henne alt @Entern kom og @Blå knapp gikk og etterpå ble det kaldt @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går @Entern som glipper, @Hoppetaujenta du aldri får @Entern som smiler en tidlig vår, @Hoppetaujenta og en liten sliten @AliceNextDoor Ved Frognerparken møttes to @Villfisker kvart på @-Missi- Og hun smilte bak @Adobyentil @Entern var forbi Jeg skrev i @Adobyens morhendugg jeg tror jeg elsker deg Men våren kom og @-Missi- gikk og hun seilte sin vei @Kvakkekyllingen er gul og titter ned på @Ichiko Gud er en fyr det kan være vanskelig å forstå Jeg kikker meg i @Agent smith Årene går, hei jeg heter @Anonymburker jeg er @AliceNextDoor Utrolig bra faktisk! 😃😃😃🥳🥳🥳 WOW!! Kvart på missi😂 Sola de derre. Hoppetaujenta du aldri får. Bøyer meg i støvet ass 2 1
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2022 #13659 Skrevet 21. november 2022 Entern skrev (8 timer siden): Episode 309 @Agent smith av Black Sabbath I am @Agent smith Has he lost his @Cid? Can he see or is he @Cid? Can he @Villfisker @Hoppetaujenta, will he fall? Is he alive or @Cid? Has he thoughts @Frøkenfryden? We'll just @Kvakkekyllingen Why should @Athena Catalina? @CAPS LOCK turned to @Cid @CAPS LOCK the great magnetic @Cid When he @Kvakkekyllingen For the future of @CAPS LOCK Nobody wants @Cid He just stares at @Ichiko Planning his @Entern That he'll soon @Villfisker Now the @Cid is here For @Agent smith to spread fear @Entern from the grave @Cids the people @Ichiko saved Nobody wants him They just @Frøkenfryden @CAPS LOCK helps him Now he has his @Entern Heavy boots of @Cid @Kvakkekyllingen full of dread Running @Frøkenfryden @Agent smith lives again They just Frøkenfryden😂🥳😂 2
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2022 #13660 Skrevet 21. november 2022 Entern skrev (8 timer siden): Episode 309 @Agent smith av Black Sabbath I am @Agent smith Has he lost his @Cid? Can he see or is he @Cid? Can he @Villfisker @Hoppetaujenta, will he fall? Is he alive or @Cid? Has he thoughts @Frøkenfryden? We'll just @Kvakkekyllingen Why should @Athena Catalina? @CAPS LOCK turned to @Cid @CAPS LOCK the great magnetic @Cid When he @Kvakkekyllingen For the future of @CAPS LOCK Nobody wants @Cid He just stares at @Ichiko Planning his @Entern That he'll soon @Villfisker Now the @Cid is here For @Agent smith to spread fear @Entern from the grave @Cids the people @Ichiko saved Nobody wants him They just @Frøkenfryden @CAPS LOCK helps him Now he has his @Entern Heavy boots of @Cid @Kvakkekyllingen full of dread Running @Frøkenfryden @Agent smith lives again Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 310. @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går av @Sola de derre Jeg traff @Rumle på st.hanshaugen @Sommer2464 hun gråt når hun var full og sang når hun var @Cid Jeg elsket henne høyt, hun elsket meg @Villfisker Høsten kom @tånegla smalt og etterpå ble det stillt Så jeg traff ei @Titania jente en regnfull vår Med bløte @Villfisker og @Peanut hår Hun lovet meg@Blå knapp jeg lovet henne alt @Entern kom og @Blå knapp gikk og etterpå ble det kaldt @Entern som kommer og @Hoppetaujenta som går @Entern som glipper, @Hoppetaujenta du aldri får @Entern som smiler en tidlig vår, @Hoppetaujenta og en liten sliten @AliceNextDoor Ved Frognerparken møttes to @Villfisker kvart på @-Missi- Og hun smilte bak @Adobyentil @Entern var forbi Jeg skrev i @Adobyens morhendugg jeg tror jeg elsker deg Men våren kom og @-Missi- gikk og hun seilte sin vei @Kvakkekyllingen er gul og titter ned på @Ichiko Gud er en fyr det kan være vanskelig å forstå Jeg kikker meg i @Agent smith Årene går, hei jeg heter @Anonymburker jeg er @AliceNextDoor Cassidy Tvillingene digger begge disse episodene vi.😍😍🤩🤩 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå