Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13621 Skrevet 20. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Regnet ikke med der heller, vi er da dannede mennesker Ja ja. Definitivt 😄
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13622 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (35 minutter siden): Ja. Et par ganger. Sist for rundt 20 år siden 🤣 Ta turen innom på vei til sørlandet neste år
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13623 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ja. Det var sånn. Husker jeg rotet meg bort i dyreparken i Kristiansand en gang jeg var ung Sååå stort Møtte du Julius?
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13624 Skrevet 20. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (55 minutter siden): Håhå, sånn nesten avslørt! Sikkert stengt, siste jeg husker var overskriftene da de hadde leid inn en jente til bukkakefest og fikk litt relevante spørsmål til akkurat det Huff og huff, kan bli for mye glasur på kaka som onkel Kjell pleide å si
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13625 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ta turen innom på vei til sørlandet neste år Kanskje det Må få med noen kids også.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13626 Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Møtte du Julius? Tror det. Før eller etter jeg forsvant 😛
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13627 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Tror det. Før eller etter jeg forsvant 😛 Uff du må ha vært redd
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13628 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Ja. Det var sånn. Husker jeg rotet meg bort i dyreparken i Kristiansand en gang jeg var ung Sååå stort Var det den gangen du rota deg inn blant strutsene?
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13629 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Kanskje det Må få med noen kids også. Kommer en ny berg og dalbane der neste år
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2022 #13630 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Huff og huff, kan bli for mye glasur på kaka som onkel Kjell pleide å si Ja, jeg er jo ikke så begeistret for kaker selv
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13631 Skrevet 20. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er jo ikke så begeistret for kaker selv Jeg liker kaker men vil gjerne ha med min egen glasur
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2022 #13632 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg liker kaker men vil gjerne ha med min egen glasur Knis
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13633 Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Uff du må ha vært redd Tror det. Var så liten og husker jeg fikk en bamse av en dame der 🥳 Gikk jo bra til slutt.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13634 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Var det den gangen du rota deg inn blant strutsene? Nei. Bare mange apekatter 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13635 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Kommer en ny berg og dalbane der neste år Woohoo. Jeg tror jeg er for redd for det nå.
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13636 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Tror det. Var så liten og husker jeg fikk en bamse av en dame der 🥳 Gikk jo bra til slutt. Jeg fikk en Julius bamse av mormor når hun var der en gang når jeg var liten, hadde den i flere år
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13637 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Woohoo. Jeg tror jeg er for redd for det nå. Jeg har ikke likt karuseller siden jeg var 11
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13638 Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg fikk en Julius bamse av mormor når hun var der en gang når jeg var liten, hadde den i flere år Så koselig 😄 Kanskje det var noe sånt jeg fikk også. Apebamse 🤔 Var noe de solgte i parken iallefall
Embla Othea Skrevet 20. november 2022 #13639 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 308 Det skulle åpnes ny fornøyelsespark på Holmlia, det skulle være en slags kopi av tusenfryd. Parken skulle hete @Frøkenfryden og var løst og fast Basert på brukere på et kvinneforum @Adobyen er western sexpressen- en cowboy aktig landsby der man blant annet kan være cowgirl og stallion @Athena Catalina er eventyrstien- her kan man gå på oppdagelsesferd og finne skjulte skatter @Cid monster- for de som liker fart og spenning @Villfisker supersplash- tar man denne må man regne med å bli spruta ned @Entern sverre huskene- fordi han heter Sverre @Kvakkekyllingen er marihøna- her får man prøve den deilige høna til Mari @TheHairyToothfairy bestefars biler- her får man sjansen til å prøve bilene til en litt bestefar aktig type @Embla Othea er tømmerrenna, man må regne med å bli litt våt når Man kjører henne @Frøkenfryden er selv fryds lekeplass- her kan man leke og kose seg med diverse leketøy @Agent smith er Ragnarcock- her møter du verdens ende. @AliceNextDoor finkarusellen- her får man være med på en tur i rolig tempo mens man nyter utsikten @Ciaran og Ciara twin spider- heftig tur med tvillingene. @CAPS LOCK pekk ulf- voksen versjonen av blekkulf @Hoppetaujenta froskehoppet-mini versjonen av space shot 😂😆
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2022 #13640 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 308 Det skulle åpnes ny fornøyelsespark på Holmlia, det skulle være en slags kopi av tusenfryd. Parken skulle hete @Frøkenfryden og var løst og fast Basert på brukere på et kvinneforum @Adobyen er western sexpressen- en cowboy aktig landsby der man blant annet kan være cowgirl og stallion @Athena Catalina er eventyrstien- her kan man gå på oppdagelsesferd og finne skjulte skatter @Cid monster- for de som liker fart og spenning @Villfisker supersplash- tar man denne må man regne med å bli spruta ned @Entern sverre huskene- fordi han heter Sverre @Kvakkekyllingen er marihøna- her får man prøve den deilige høna til Mari @TheHairyToothfairy bestefars biler- her får man sjansen til å prøve bilene til en litt bestefar aktig type @Embla Othea er tømmerrenna, man må regne med å bli litt våt når Man kjører henne @Frøkenfryden er selv fryds lekeplass- her kan man leke og kose seg med diverse leketøy @Agent smith er Ragnarcock- her møter du verdens ende. @AliceNextDoor finkarusellen- her får man være med på en tur i rolig tempo mens man nyter utsikten @Ciaran og Ciara twin spider- heftig tur med tvillingene. @CAPS LOCK pekk ulf- voksen versjonen av blekkulf @Hoppetaujenta froskehoppet-mini versjonen av space shot Cassidy Tvillingene bare digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå