Frøkenfryden Skrevet 20. november 2022 #13601 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Episode 308 Det skulle åpnes ny fornøyelsespark på Holmlia, det skulle være en slags kopi av tusenfryd. Parken skulle hete @Frøkenfryden og var løst og fast Basert på brukere på et kvinneforum @Adobyen er western sexpressen- en cowboy aktig landsby der man blant annet kan være cowgirl og stallion @Athena Catalina er eventyrstien- her kan man gå på oppdagelsesferd og finne skjulte skatter @Cid monster- for de som liker fart og spenning @Villfisker supersplash- tar man denne må man regne med å bli spruta ned @Entern sverre huskene- fordi han heter Sverre @Kvakkekyllingen er marihøna- her får man prøve den deilige høna til Mari @TheHairyToothfairy bestefars biler- her får man sjansen til å prøve bilene til en litt bestefar aktig type @Embla Othea er tømmerrenna, man må regne med å bli litt våt når Man kjører henne @Frøkenfryden er selv fryds lekeplass- her kan man leke og kose seg med diverse leketøy @Agent smith er Ragnarcock- her møter du verdens ende. @AliceNextDoor finkarusellen- her får man være med på en tur i rolig tempo mens man nyter utsikten @Ciaran og Ciara twin spider- heftig tur med tvillingene. @CAPS LOCK pekk ulf- voksen versjonen av blekkulf @Hoppetaujenta froskehoppet-mini versjonen av space shot Det er fornøylsesparken sin!🥳🤣 Gir nok høyere lyd enn Tusenfryd😜
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13602 Skrevet 20. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Det er fornøylsesparken sin!🥳🤣 Gir nok høyere lyd enn Tusenfryd😜 Vil tro det😁😆
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2022 #13603 Skrevet 20. november 2022 Bestefar liker cubic inches og hestekrefter!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13604 Skrevet 20. november 2022 Moro! Lenge siden jeg har vært i fornøyelsespark nå.
Gjest Agent smith Skrevet 20. november 2022 #13605 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (31 minutter siden): Moro! Lenge siden jeg har vært i fornøyelsespark nå. Finnes det noen i nærheten av der du bor?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13606 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Finnes det noen i nærheten av der du bor? Nei. Nærmeste er vel Namsskogan familiepark. Men det er mer dyr der enn aktiviteter. Men fint der 👍
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2022 #13607 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Nei. Nærmeste er vel Namsskogan familiepark. Men det er mer dyr der enn aktiviteter. Men fint der 👍 Ikke glem Club4
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13608 Skrevet 20. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Ikke glem Club4 Trodde den var stengt? 🤔 Ikke at jeg hadde tenkt på den uansett men 🤣
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13609 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Moro! Lenge siden jeg har vært i fornøyelsespark nå. Vært på Tusenfryd før?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2022 #13610 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Trodde den var stengt? 🤔 Ikke at jeg hadde tenkt på den uansett men 🤣 Håhå, sånn nesten avslørt! Sikkert stengt, siste jeg husker var overskriftene da de hadde leid inn en jente til bukkakefest og fikk litt relevante spørsmål til akkurat det
Frøkenfryden Skrevet 20. november 2022 #13611 Skrevet 20. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Finnes det noen i nærheten av der du bor? Valdemar!😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13612 Skrevet 20. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Håhå, sånn nesten avslørt! Sikkert stengt, siste jeg husker var overskriftene da de hadde leid inn en jente til bukkakefest og fikk litt relevante spørsmål til akkurat det Det var noe styr for mange år siden ja. Det husker jeg. Var masse oppstyr en periode. Jeg vanket ikke der uansett 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13613 Skrevet 20. november 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Valdemar!😁 Han er definisjonen på fornøyelse 🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13614 Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (55 minutter siden): Vært på Tusenfryd før? Ja. Et par ganger. Sist for rundt 20 år siden 🤣
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13615 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja. Et par ganger. Sist for rundt 20 år siden 🤣 Jeg var der for første gang når jeg var 7 år, hele plassen virket så enorm men når jeg kom ditt 15 år senere så virket hele plassen ganske liten
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13616 Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg var der for første gang når jeg var 7 år, hele plassen virket så enorm men når jeg kom ditt 15 år senere så virket hele plassen ganske liten Var på tur med korpset en gang. Var kanskje 8-9 år første gang. Var stort ja. Men gjorde ikke så mye da. Var mer spennende andre gangen da jeg var 14. Gøy!
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #13617 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Var på tur med korpset en gang. Var kanskje 8-9 år første gang. Var stort ja. Men gjorde ikke så mye da. Var mer spennende andre gangen da jeg var 14. Gøy! Rart hvordan verden ser så mye større ut når man er liten
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2022 #13618 Skrevet 20. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (28 minutter siden): Det var noe styr for mange år siden ja. Det husker jeg. Var masse oppstyr en periode. Jeg vanket ikke der uansett 😄 Regnet ikke med der heller, vi er da dannede mennesker
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2022 #13619 Skrevet 20. november 2022 (endret) Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 308 Det skulle åpnes ny fornøyelsespark på Holmlia, det skulle være en slags kopi av tusenfryd. Parken skulle hete @Frøkenfryden og var løst og fast Basert på brukere på et kvinneforum @Adobyen er western sexpressen- en cowboy aktig landsby der man blant annet kan være cowgirl og stallion @Athena Catalina er eventyrstien- her kan man gå på oppdagelsesferd og finne skjulte skatter @Cid monster- for de som liker fart og spenning @Villfisker supersplash- tar man denne må man regne med å bli spruta ned @Entern sverre huskene- fordi han heter Sverre @Kvakkekyllingen er marihøna- her får man prøve den deilige høna til Mari @TheHairyToothfairy bestefars biler- her får man sjansen til å prøve bilene til en litt bestefar aktig type @Embla Othea er tømmerrenna, man må regne med å bli litt våt når Man kjører henne @Frøkenfryden er selv fryds lekeplass- her kan man leke og kose seg med diverse leketøy @Agent smith er Ragnarcock- her møter du verdens ende. @AliceNextDoor finkarusellen- her får man være med på en tur i rolig tempo mens man nyter utsikten @Ciaran og Ciara twin spider- heftig tur med tvillingene. @CAPS LOCK pekk ulf- voksen versjonen av blekkulf @Hoppetaujenta froskehoppet-mini versjonen av space shot Jeg gjemmer meg under hatten og litt. Prøver å konsentrere meg om å dele ut ertesuppe til de fattige og lettkledde damene, men resultatet er at alle går rundt og Why me?? Endret 20. november 2022 av Adobyen
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. november 2022 #13620 Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Rart hvordan verden ser så mye større ut når man er liten Ja. Det var sånn. Husker jeg rotet meg bort i dyreparken i Kristiansand en gang jeg var ung Sååå stort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå