Frøkenfryden Skrevet 17. november 2022 #13481 Skrevet 17. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (22 minutter siden): Er dette et råd fra psykologen? 😞 Kan det ikke bli for mye karakter? Nei det er fra fritidsfryden, så det er mest basert på gamle myter men du slipper faktura😃 Hmm.. for mye.. må tygge på den. 1
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2022 #13482 Skrevet 17. november 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Ja det er bra for karakteren å penetreres 👉👌 Sa brura?
Entern Skrevet 17. november 2022 #13483 Skrevet 17. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sa brura? Nemlig 👍
Entern Skrevet 17. november 2022 #13484 Skrevet 17. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei det er fra fritidsfryden, så det er mest basert på gamle myter men du slipper faktura😃 Det viktigste er å slippe faktura.👍 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. november 2022 #13485 Skrevet 17. november 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Nei det er fra fritidsfryden, så det er mest basert på gamle myter men du slipper faktura😃 Hmm.. for mye.. må tygge på den. gamle myter blir fort religion, skeptisk til den asså! noen har jo karakterer nok for flere personligheter, det kan jo bli litt vrient.
Gjest Agent smith Skrevet 17. november 2022 #13486 Skrevet 17. november 2022 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Skjønner det men tenk at du bygger karakter og sånn. 😆
Entern Skrevet 17. november 2022 #13487 Skrevet 17. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (32 minutter siden): gamle myter blir fort religion, skeptisk til den asså! Faktisk motsatt, myter er teologi ingen lenger tror på
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2022 #13488 Skrevet 17. november 2022 Entern skrev (55 minutter siden): Ja det er bra for karakteren å penetreres 👉👌 Næmmen i alle dager da Entern. Tror jeg må gå ut av denne lille syndens pøl, for jeg kjenner meg sart i dag.
Entern Skrevet 17. november 2022 #13489 Skrevet 17. november 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): 😆 Men ingenting er så karakterbyggende som agent smiths økologiske farsmelk.
Entern Skrevet 17. november 2022 #13490 Skrevet 17. november 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Næmmen i alle dager da Entern. Tror jeg må gå ut av denne lille syndens pøl, for jeg kjenner meg sart i dag. Det er @Agent smith sin skyld, han frister meg inn i syndens hule akkurat slik han gjorde med @Cid 1
Entern Skrevet 17. november 2022 #13492 Skrevet 17. november 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. november 2022 #13494 Skrevet 17. november 2022 Entern skrev (29 minutter siden): Men ingenting er så karakterbyggende som agent smiths økologiske farsmelk. 😆
Gjest Agent smith Skrevet 17. november 2022 #13495 Skrevet 17. november 2022 Entern skrev (29 minutter siden): Det er @Agent smith sin skyld, han frister meg inn i syndens hule akkurat slik han gjorde med @Cid Jeg får alltid skylda😭😭
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2022 #13496 Skrevet 17. november 2022 Ja, kan du fatte hvorfor man alltid skal får skylden for det man har gjort? 1
Gjest Villfisker Skrevet 17. november 2022 #13497 Skrevet 17. november 2022 Agent smith skrev (12 timer siden): Episode 302 Semifinalen i psycho vm @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var klare som to hardkokte egg. Men de følte presset. Heldigvis hadde de assistenten sin @TheHairyToothfairy til å gi dem XL1 og tørke svetten deres. Første pasient var @Villfisker @Frøkenfryden tok seg av han Han kom sprellende inn Ser du hva jeg gjøøør fniste han, jeg er en sprellende fiiiisk @Frøkenfryden sukket oppgitt og putta en krok i kjeften hans. Ligg stille sa hun strengt, ellers lagar eg sushi av deg. @Villfisker sluttet og sprelle etter en stund og ble fraktet ut av @TheHairyToothfairy han ble aldri sett igjen Neste pasient var @Titania @AliceNextDoor skulle ta henne i mot @Titania hadde med seg egen Lego og satte seg ned for å bygge. @AliceNextDoor hadde satt brillene helt ut på nesetippen og fulgte nøye med på hva hun bygget. Det viste seg å være en kopi av Berlinmuren i Lego. Hun ble sendt ut og det var klart for siste pasient. Så var det klart for siste pasient Og inn kom the @TheHairyToothfairy @AliceNextDoor skrek og gråt, jeg klarer ikke han aleine, jeg og @Frøkenfryden må krympe hjernen hans sammen. Dommerne gikk med på dette, siden det var et svært avansert tilfelle. @TheHairyToothfairy la seg ned på sofaen og de begynte å grave i hodet hans med mentale verktøy. De skrelte av lag for lag, ja det føltes litt som å skrelle en løk. I overført betydning selvsagt, men likevel... Til slutt kom de ned til kjernen og kom fra til at han egentlig var svært god på bunnen. De hevet øyenbrynene så høyt de kunne og nikket og utbrøt hmmmmm i kor. Etter timen tørket de svetten fra overkroppen alle 3. @Frøkenfryden var enige om at dette måtte de sove på. Og konklusjonen ville bli klar i morgen tidlig... Spreller i en kjeller for tida. Holder meg i form slik. Kommuniserer med tanketelepati i «skrivende stund nå» 🤪
Gjest Villfisker Skrevet 17. november 2022 #13498 Skrevet 17. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 303 Konklusjonen var klar @Villfisker var en typisk fisk på land som hele tiden lengtet tilbake til havet, dette var så klart en metafor og man kunne nok anta at havet betydde den store verden. @Titania hadde lenge bygget opp en berlinmur både på innsiden og utsiden,for å forberede seg på vinteren, hun ville rett og slett holde varmen inne, og gikk til krig mot kulden. Det er det man på fagspråket kaller personlig kald krig. @TheHairyToothfairy var svært sammensatt Og måtte beskrives lagvis Det var et hardt ytre skall som måtte penetreres først. Når man først kom gjennom det kunne man begynne å skrelle. Innenfor det harde ytre var han litt mykere. Og konklusjonen ble til slutt at han var en eneste stor kosebamse @AliceNextDoor og @Frøkenfryden fikk stående applaus av dommerne og gikk rett til finalen 👏👏👏
Entern Skrevet 17. november 2022 #13499 Skrevet 17. november 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Jeg får alltid skylda😭😭 Det er fordi det er din skyld Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ja, kan du fatte hvorfor man alltid skal får skylden for det man har gjort? Ja 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. november 2022 #13500 Skrevet 17. november 2022 Villfisker skrev (2 timer siden): Spreller i en kjeller for tida. Holder meg i form slik. Kommuniserer med tanketelepati i «skrivende stund nå» 🤪 😲
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå