Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (30 minutter siden):

Kjempebra😆

Berlinmuren i Lego 😆😆😆

🥰🥰

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trivelig og koselig stemning det var her i kveld da. Klem fra meg også til alle sammen. :klem: 

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene er ikke lei oss vi bare lurte på det, og vi to er så vandt med å ha blitt ignorerte hele livet vårt, at vi lar ikke sånt gå inn på oss lengre. Men det er bra at vi ikke blir ignorerte, for vi to er hyggelige og greie med alle her inne uansett hva vi.🥰🥰

Jeg er 100% enige i at dere er supre medlemmer av gjengen på KG og det står jeg for! :klem: :klem: Liker dere godt jeg!

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Var ikke sånn nei :) nei tror de var litt bekymret for å miste deg :( ja å snu døgnet på rett vei er jo bra det da :) ja vi er aktive om natten også begynner på jobb 07:00 så trenger ikke så mye søvn da jeg sover mye på ettermiddagen :) åjada blir jeg kjørt ut på oppdrag i skogen sover jeg i maskina da også :) 

Skulle likt å se en film med deg i din jobb, for du forteller så jeg blir imponert og får lyst til å ... :klappe: Bravo!!!

• Hjerte 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Veldig trivelig og koselig stemning det var her i kveld da. Klem fra meg også til alle sammen. :klem: 

Jeg er 100% enige i at dere er supre medlemmer av gjengen på KG og det står jeg for! :klem: :klem: Liker dere godt jeg!

Skulle likt å se en film med deg i din jobb, for du forteller så jeg blir imponert og får lyst til å ... :klappe: Bravo!!!

Cassidy Tvillingene liker deg også veldig godt vi, og vi synes at du er veldig grei og snill Hoppetaujenta.🥰🥰

• Hjerte 2
Skrevet

Takker så mye for det. Å være greie med hverandre er det beste vi kan gjøre for å beholde "verdensfreden"
...selv på en liten plass som denne. Syns vi får det bra til jeg. :nikker:

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Så koselig 😊 jeg er også veldig glad i det bildet der😊😊😊

Bare koselig ja er glad i det jeg også :) :)  :) :) :katt2::katt2:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Bare koselig ja er glad i det jeg også :) :)  :) :) :katt2::katt2:

🥰🥰

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Takker så mye for det. Å være greie med hverandre er det beste vi kan gjøre for å beholde "verdensfreden"
...selv på en liten plass som denne. Syns vi får det bra til jeg. :nikker:

Cassidy Tvillingene er så enige med deg i det som du sier der vi.🥰🥰

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

🥰🥰

:katt2::katt2:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Hehe ja det skulle du nok likt og sett hørte  tassing en gang mens jeg lå med beina ut av frontvinduet på maskina og sov deretter kjente jeg noen som dro i beina mine og jeg våknet og så rett i min sjefs øyne (onkelen min) ble litt satt ut :) du får sove litt til før du fortsetter :)  Liker at du også er her  @Hoppetaujenta :) 

• Hjerte 2
Skrevet

Det er bra. Du passer godt her du også og er et fint tilskudd til gjengen. Jeg sier godnatt og trekker meg tilbake. 
Snakkes i morgen, hyggelige mennesker. :farvel:Over og ut herfra. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det er bra. Du passer godt her du også og er et fint tilskudd til gjengen. Jeg sier godnatt og trekker meg tilbake. 
Snakkes i morgen, hyggelige mennesker. :farvel:Over og ut herfra. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt du kjære snille og greie Hoppetaujenta.😴😴💤💤🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (5 timer siden):

Episode 302

Semifinalen i psycho vm

@Frøkenfryden og @AliceNextDoor var klare som to hardkokte egg. Men de følte presset. Heldigvis hadde de assistenten sin @TheHairyToothfairy til å gi dem XL1 og tørke svetten deres.

Første pasient var @Villfisker 

@Frøkenfryden tok seg av han

Han kom sprellende inn

Ser du hva jeg gjøøør fniste han, jeg er en sprellende fiiiisk 

@Frøkenfryden sukket oppgitt og putta en krok i kjeften hans.

Ligg stille sa hun strengt, ellers lagar eg sushi av deg.

@Villfisker sluttet og sprelle etter en stund og ble fraktet ut av @TheHairyToothfairy han ble aldri sett igjen

Neste pasient var @Titania

@AliceNextDoor skulle ta henne i mot

@Titania hadde med seg egen Lego og satte seg ned for å bygge.

@AliceNextDoor hadde satt brillene helt ut på nesetippen og fulgte nøye med på hva hun bygget.

Det viste seg å være en kopi av Berlinmuren i Lego.

Hun ble sendt ut og det var klart for siste pasient.

Så var det klart for siste pasient

Og inn kom the @TheHairyToothfairy

@AliceNextDoor skrek og gråt, jeg klarer ikke han aleine, jeg og @Frøkenfryden må krympe hjernen hans sammen.

Dommerne gikk med på dette, siden det var et svært avansert tilfelle.

@TheHairyToothfairy la seg ned på sofaen og de begynte å grave i hodet hans med mentale verktøy. De skrelte av lag for lag, ja det føltes litt som å skrelle en løk. I overført betydning selvsagt, men likevel...

Til slutt kom de ned til kjernen og kom fra til at han egentlig var svært god på bunnen.

De hevet øyenbrynene så høyt de kunne og nikket og utbrøt hmmmmm i kor.

Etter timen tørket de svetten fra overkroppen alle 3.

@Frøkenfryden var enige om at dette måtte de sove på. Og konklusjonen ville bli klar i morgen tidlig...

I overført betydning men likevel…😂😂😂😂 løk ass. Veldig morsom (og hjertevarm💛) episode😃👍🏻

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet (endret)

Episode 303

Konklusjonen var klar

@Villfisker var en typisk fisk på land som hele tiden lengtet tilbake til havet, dette var så klart en metafor og man kunne nok anta at havet betydde den store verden.

@Titania hadde lenge bygget opp en berlinmur både på innsiden og utsiden,for å forberede seg på vinteren, hun ville rett og slett holde varmen inne, og gikk til krig mot kulden.

Det er det man på fagspråket kaller personlig kald krig.

@TheHairyToothfairy var svært sammensatt

Og måtte beskrives lagvis 

Det var et hardt ytre skall som måtte penetreres først.

Når man først kom gjennom det kunne man begynne å skrelle.

Innenfor det harde ytre var han litt mykere.

Og konklusjonen ble til slutt at han var en eneste stor kosebamse 

@AliceNextDoor og @Frøkenfryden fikk stående applaus av dommerne og gikk rett til finalen

Endret av Agent smith
Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Episode 303

Konklusjonen var klar

@Villfisker var en typisk fisk på land som hele tiden lengtet tilbake til havet, dette var så klart en metafor og man kunne nok anta at havet betydde den store verden.

@Titania hadde lenge bygget opp en berlinmur både på innsiden og utsiden,for å forberede seg på vinteren, hun ville rett og slett holde varmen inne, og gikk til krig mot kulden.

@AliceNextDoor og @Frøkenfryden fikk stående applaus av dommerne og gikk rett til finalen

Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (8 timer siden):

Episode 302

Semifinalen i psycho vm

@Frøkenfryden og @AliceNextDoor var klare som to hardkokte egg. Men de følte presset. Heldigvis hadde de assistenten sin @TheHairyToothfairy til å gi dem XL1 og tørke svetten deres.

Første pasient var @Villfisker 

@Frøkenfryden tok seg av han

Han kom sprellende inn

Ser du hva jeg gjøøør fniste han, jeg er en sprellende fiiiisk 

@Frøkenfryden sukket oppgitt og putta en krok i kjeften hans.

Ligg stille sa hun strengt, ellers lagar eg sushi av deg.

@Villfisker sluttet og sprelle etter en stund og ble fraktet ut av @TheHairyToothfairy han ble aldri sett igjen

Neste pasient var @Titania

@AliceNextDoor skulle ta henne i mot

@Titania hadde med seg egen Lego og satte seg ned for å bygge.

@AliceNextDoor hadde satt brillene helt ut på nesetippen og fulgte nøye med på hva hun bygget.

Det viste seg å være en kopi av Berlinmuren i Lego.

Hun ble sendt ut og det var klart for siste pasient.

Så var det klart for siste pasient

Og inn kom the @TheHairyToothfairy

@AliceNextDoor skrek og gråt, jeg klarer ikke han aleine, jeg og @Frøkenfryden må krympe hjernen hans sammen.

Dommerne gikk med på dette, siden det var et svært avansert tilfelle.

@TheHairyToothfairy la seg ned på sofaen og de begynte å grave i hodet hans med mentale verktøy. De skrelte av lag for lag, ja det føltes litt som å skrelle en løk. I overført betydning selvsagt, men likevel...

Til slutt kom de ned til kjernen og kom fra til at han egentlig var svært god på bunnen.

De hevet øyenbrynene så høyt de kunne og nikket og utbrøt hmmmmm i kor.

Etter timen tørket de svetten fra overkroppen alle 3.

@Frøkenfryden var enige om at dette måtte de sove på. Og konklusjonen ville bli klar i morgen tidlig...

😂😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

😂😅

🤣🤣:fnise::fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Episode 303

Konklusjonen var klar

Litt skeptisk til at jeg skal penetreres...

• Hjerte 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden):

Litt skeptisk til at jeg skal penetreres...

Skjønner det men tenk at du bygger karakter og sånn.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Er dette et råd fra psykologen? 😞 Kan det ikke bli for mye karakter?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (15 minutter siden):

Ja det er bra for karakteren å penetreres 👉👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...