Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13441 Skrevet 16. november 2022 God natt 💛 Håper dere får sove godt når den tid kommer 😴 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13442 Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (3 minutter siden): God natt 💛 Håper dere får sove godt når den tid kommer 😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, og vi to håper at du får sove godt og at du drømmer søtt Embla Othea.😴😴💤💤🥰🥰
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13443 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, og vi to håper at du får sove godt og at du drømmer søtt Embla Othea.😴😴💤💤🥰🥰 ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13444 Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): ❤️ 😊😊☺️☺️🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13445 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (15 timer siden): Er ikke noe sånt, er mer at jeg ikke er så aktiv på kg om natta lenger, prøver å snu døgnet og da blir det til slik at dere er aktive mens jeg sover 😅 Var ikke sånn nei nei tror de var litt bekymret for å miste deg ja å snu døgnet på rett vei er jo bra det da ja vi er aktive om natten også begynner på jobb 07:00 så trenger ikke så mye søvn da jeg sover mye på ettermiddagen åjada blir jeg kjørt ut på oppdrag i skogen sover jeg i maskina da også 1 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13446 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (17 timer siden): Takk så koselig sagt 😊😊😊 Dere er også koselige😊😊😊 Bare koselig takk tilbake @Entern 2
Entern Skrevet 16. november 2022 #13447 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare koselig takk tilbake @Entern 😊😊😊 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13448 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Var ikke sånn nei nei tror de var litt bekymret for å miste deg ja å snu døgnet på rett vei er jo bra det da ja vi er aktive om natten også begynner på jobb 07:00 så trenger ikke så mye søvn da jeg sover mye på ettermiddagen åjada blir jeg kjørt ut på oppdrag i skogen sover jeg i maskina da også 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13449 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (12 minutter siden): 😊😊😊 🥰🥰 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13450 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (20 minutter siden): 😊😊😊 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13451 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Sånn er det 🙂🙂
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13452 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sånn er det 🙂🙂 Det er Cassidy Tvillingene enige i vi.🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13453 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene enige i vi.🥰🥰 Det er bra 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13454 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 👍👍🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13455 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): 👍👍🥰🥰 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13456 Skrevet 16. november 2022 Episode 302 Semifinalen i psycho vm @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var klare som to hardkokte egg. Men de følte presset. Heldigvis hadde de assistenten sin @TheHairyToothfairy til å gi dem XL1 og tørke svetten deres. Første pasient var @Villfisker @Frøkenfryden tok seg av han Han kom sprellende inn Ser du hva jeg gjøøør fniste han, jeg er en sprellende fiiiisk @Frøkenfryden sukket oppgitt og putta en krok i kjeften hans. Ligg stille sa hun strengt, ellers lagar eg sushi av deg. @Villfisker sluttet og sprelle etter en stund og ble fraktet ut av @TheHairyToothfairy han ble aldri sett igjen Neste pasient var @Titania @AliceNextDoor skulle ta henne i mot @Titania hadde med seg egen Lego og satte seg ned for å bygge. @AliceNextDoor hadde satt brillene helt ut på nesetippen og fulgte nøye med på hva hun bygget. Det viste seg å være en kopi av Berlinmuren i Lego. Hun ble sendt ut og det var klart for siste pasient. Så var det klart for siste pasient Og inn kom the @TheHairyToothfairy @AliceNextDoor skrek og gråt, jeg klarer ikke han aleine, jeg og @Frøkenfryden må krympe hjernen hans sammen. Dommerne gikk med på dette, siden det var et svært avansert tilfelle. @TheHairyToothfairy la seg ned på sofaen og de begynte å grave i hodet hans med mentale verktøy. De skrelte av lag for lag, ja det føltes litt som å skrelle en løk. I overført betydning selvsagt, men likevel... Til slutt kom de ned til kjernen og kom fra til at han egentlig var svært god på bunnen. De hevet øyenbrynene så høyt de kunne og nikket og utbrøt hmmmmm i kor. Etter timen tørket de svetten fra overkroppen alle 3. @Frøkenfryden var enige om at dette måtte de sove på. Og konklusjonen ville bli klar i morgen tidlig...
Entern Skrevet 16. november 2022 #13457 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (1 time siden): Så koselig 😊 jeg er også veldig glad i det bildet der😊😊😊 2
Entern Skrevet 16. november 2022 #13458 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (29 minutter siden): Episode 302 Semifinalen i psycho vm @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var klare som to hardkokte egg. Men de følte presset. Heldigvis hadde de assistenten sin @TheHairyToothfairy til å gi dem XL1 og tørke svetten deres. Første pasient var @Villfisker @Frøkenfryden tok seg av han Han kom sprellende inn Ser du hva jeg gjøøør fniste han, jeg er en sprellende fiiiisk @Frøkenfryden sukket oppgitt og putta en krok i kjeften hans. Ligg stille sa hun strengt, ellers lagar eg sushi av deg. @Villfisker sluttet og sprelle etter en stund og ble fraktet ut av @TheHairyToothfairy han ble aldri sett igjen Neste pasient var @Titania @AliceNextDoor skulle ta henne i mot @Titania hadde med seg egen Lego og satte seg ned for å bygge. @AliceNextDoor hadde satt brillene helt ut på nesetippen og fulgte nøye med på hva hun bygget. Det viste seg å være en kopi av Berlinmuren i Lego. Hun ble sendt ut og det var klart for siste pasient. Så var det klart for siste pasient Og inn kom the @TheHairyToothfairy @AliceNextDoor skrek og gråt, jeg klarer ikke han aleine, jeg og @Frøkenfryden må krympe hjernen hans sammen. Dommerne gikk med på dette, siden det var et svært avansert tilfelle. @TheHairyToothfairy la seg ned på sofaen og de begynte å grave i hodet hans med mentale verktøy. De skrelte av lag for lag, ja det føltes litt som å skrelle en løk. I overført betydning selvsagt, men likevel... Til slutt kom de ned til kjernen og kom fra til at han egentlig var svært god på bunnen. De hevet øyenbrynene så høyt de kunne og nikket og utbrøt hmmmmm i kor. Etter timen tørket de svetten fra overkroppen alle 3. @Frøkenfryden var enige om at dette måtte de sove på. Og konklusjonen ville bli klar i morgen tidlig... Kjempebra😆 Berlinmuren i Lego 😆😆😆 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2022 #13459 Skrevet 17. november 2022 Agent smith skrev (59 minutter siden): Episode 302 Semifinalen i psycho vm @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var klare som to hardkokte egg. Men de følte presset. Heldigvis hadde de assistenten sin @TheHairyToothfairy til å gi dem XL1 og tørke svetten deres. Første pasient var @Villfisker @Frøkenfryden tok seg av han Han kom sprellende inn Ser du hva jeg gjøøør fniste han, jeg er en sprellende fiiiisk @Frøkenfryden sukket oppgitt og putta en krok i kjeften hans. Ligg stille sa hun strengt, ellers lagar eg sushi av deg. @Villfisker sluttet og sprelle etter en stund og ble fraktet ut av @TheHairyToothfairy han ble aldri sett igjen Neste pasient var @Titania @AliceNextDoor skulle ta henne i mot @Titania hadde med seg egen Lego og satte seg ned for å bygge. @AliceNextDoor hadde satt brillene helt ut på nesetippen og fulgte nøye med på hva hun bygget. Det viste seg å være en kopi av Berlinmuren i Lego. Hun ble sendt ut og det var klart for siste pasient. Så var det klart for siste pasient Og inn kom the @TheHairyToothfairy @AliceNextDoor skrek og gråt, jeg klarer ikke han aleine, jeg og @Frøkenfryden må krympe hjernen hans sammen. Dommerne gikk med på dette, siden det var et svært avansert tilfelle. @TheHairyToothfairy la seg ned på sofaen og de begynte å grave i hodet hans med mentale verktøy. De skrelte av lag for lag, ja det føltes litt som å skrelle en løk. I overført betydning selvsagt, men likevel... Til slutt kom de ned til kjernen og kom fra til at han egentlig var svært god på bunnen. De hevet øyenbrynene så høyt de kunne og nikket og utbrøt hmmmmm i kor. Etter timen tørket de svetten fra overkroppen alle 3. @Frøkenfryden var enige om at dette måtte de sove på. Og konklusjonen ville bli klar i morgen tidlig... Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2022 #13460 Skrevet 17. november 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Så koselig 😊 jeg er også veldig glad i det bildet der😊😊😊 🥰🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå