Entern Skrevet 16. november 2022 #13421 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hva med pinsevenn? Nei 1
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13422 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei Heller pinnsvinvenn?
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13423 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja egentlig Da ville jeg heller vært nihilist eller noe Ja, livet kan vel i bunn og grunn virke meningsløs, at ditt og mitt bidrag ikke har noe å si i den store sammenhengen, men jeg mener at alle mennesker har en funksjon. Akkurat som maur i en maurtue, en enkelt maur har lite å si fra eller til, men tilsammen er bidraget stort.
Entern Skrevet 16. november 2022 #13424 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja, livet kan vel i bunn og grunn virke meningsløs, at ditt og mitt bidrag ikke har noe å si i den store sammenhengen, men jeg mener at alle mennesker har en funksjon. Akkurat som maur i en maurtue, en enkelt maur har lite å si fra eller til, men tilsammen er bidraget stort. Ja enig stort sett 😊 1
Entern Skrevet 16. november 2022 #13425 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Heller pinnsvinvenn? Ja 🦔=🧡 1
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13426 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 🦔=🧡 Sonic 😄
Entern Skrevet 16. november 2022 #13427 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Sonic 😄 Aldri spilt 😅 1
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13428 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Aldri spilt 😅 Men hørt om?
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2022 #13429 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene har også spurt Cid om det. Men han svarer ikke oss lengre. Så vi lurer på om han har lagt oss til listen over Ignorerte brukere vi??🤔🤔 Han har ikke svart oss på noe på lenge nå, så vi lurer på hvorfor For vi vet ikke om vi har gjort noe galt vi. Vet ikke om noen svarte dere på det der, men han har lukket pm-muligheten sin og har tatt en kontaktpause, akkurat som jeg selv også har det. Ingen er ignorert eller strøket fra noe som helst. Bare litt pause altså. til alle som vil ha. 2
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13430 Skrevet 16. november 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Vet ikke om noen svarte dere på det der, men han har lukket pm-muligheten sin og har tatt en kontaktpause, akkurat som jeg selv også har det. Ingen er ignorert eller strøket fra noe som helst. Bare litt pause altså. til alle som vil ha. Sant
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13431 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (11 timer siden): Sov godt😴😴😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi Entern.🙇♂️🙇♀️ Embla Othea skrev (11 timer siden): Sov godt ❤️ Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi Embla Othea.🥰🥰 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 301 Konklusjonen fra @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var klar. @Embla Othea led av et meget alvorlig farsmelk kompleks. Og riktig medisin er faktisk at hun må få tilgang til farsmelk daglig. @Ford3000 lider av Finnmark syndromet, det betyr at hun sier fetta sånn cirka i annenhver setning, de finnes ingen kur for det. Men symptomene kan holdes i sjakk med munnbind og gaffateip @Agent smith er rett og slett et håpløst tilfelle, mer var det ikke å si om han. @Frøkenfryden og @AliceNextDoor gikk videre til semifinalen på walkover etter at den sentralpsykriatiske republikk ble tatt for juks Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 300 Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm. @Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming. @AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag. @Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene Først inn var @Embla Othea Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden Neste dame ut var @Ford3000 Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen. Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min. @Frøkenfryden noterte flittig. Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000 Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå. @TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000. Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket. Så var det @AliceNextDoor sin tut Hun skulle bare ha en pasient denne dagen Men han var til gjengjeld svært krevende. Inn kom nemlig @Agent smith Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han. Hvorfor har han aldri på seg klær. @TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler. Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor @Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser. Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke. Cassidy Tvillingene synes at dette var to skikkelig bra episoder vi.👍👍🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13432 Skrevet 16. november 2022 Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Vet ikke om noen svarte dere på det der, men han har lukket pm-muligheten sin og har tatt en kontaktpause, akkurat som jeg selv også har det. Ingen er ignorert eller strøket fra noe som helst. Bare litt pause altså. til alle som vil ha. Cassidy Tvillingene er ikke lei oss vi bare lurte på det, og vi to er så vandt med å ha blitt ignorerte hele livet vårt, at vi lar ikke sånt gå inn på oss lengre. Men det er bra at vi ikke blir ignorerte, for vi to er hyggelige og greie med alle her inne uansett hva vi.🥰🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13433 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (47 minutter siden): Sant Cassidy Tvillingene digger deg vi Cid.😍😍🤩🤩 1
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13434 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er ikke lei oss vi bare lurte på det, og vi to er så vandt med å ha blitt ignorerte hele livet vårt, at vi lar ikke sånt gå inn på oss lengre. Men det er bra at vi ikke blir ignorerte, for vi to er hyggelige og greie med alle her inne uansett hva vi.🥰🥰 Dere er kjempe snille 💛 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13435 Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Dere er kjempe snille 💛 Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig snill og grei Embla Othea.🥰🥰 1 2
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13436 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig snill og grei Embla Othea.🥰🥰 ❤️ 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13437 Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): ❤️ 🥰🥰 1 1
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13438 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Ja, livet kan vel i bunn og grunn virke meningsløs, at ditt og mitt bidrag ikke har noe å si i den store sammenhengen, men jeg mener at alle mennesker har en funksjon. Akkurat som maur i en maurtue, en enkelt maur har lite å si fra eller til, men tilsammen er bidraget stort. 🙂🧡 1 2
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13439 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Ja, livet kan vel i bunn og grunn virke meningsløs, at ditt og mitt bidrag ikke har noe å si i den store sammenhengen, men jeg mener at alle mennesker har en funksjon. Akkurat som maur i en maurtue, en enkelt maur har lite å si fra eller til, men tilsammen er bidraget stort. Fint sagt ☺️ 2
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13440 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Du har et valideringskompleks, klarer ikke å slutte å validere 🤪😆 😂åå livet mitt ass..🤪 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå