Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Hva med pinsevenn?

Nei

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Ja egentlig

Da ville jeg heller vært nihilist eller noe

Ja, livet kan vel i bunn og grunn virke meningsløs, at ditt og mitt bidrag ikke har noe å si i den store sammenhengen, men jeg mener at alle mennesker har en funksjon. Akkurat som maur i en maurtue, en enkelt maur har lite å si fra eller til, men tilsammen er bidraget stort.

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Ja, livet kan vel i bunn og grunn virke meningsløs, at ditt og mitt bidrag ikke har noe å si i den store sammenhengen, men jeg mener at alle mennesker har en funksjon. Akkurat som maur i en maurtue, en enkelt maur har lite å si fra eller til, men tilsammen er bidraget stort.

Ja enig stort sett 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Heller pinnsvinvenn?

Ja 🦔=🧡

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Sonic 😄

Aldri spilt 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden):

Cassidy Tvillingene har også spurt Cid om det. Men han svarer ikke oss lengre. Så vi lurer på om han har lagt oss til listen over Ignorerte brukere vi??🤔🤔 Han har ikke svart oss på noe på lenge nå, så vi lurer på hvorfor For vi vet ikke om vi har gjort noe galt vi.:skuldre::skuldre:

Vet ikke om noen svarte dere på det der, men han har lukket pm-muligheten sin og har tatt en kontaktpause, akkurat som jeg selv også har det. Ingen er ignorert eller strøket fra noe som helst. Bare litt pause altså. :klem: til alle som vil ha. 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Vet ikke om noen svarte dere på det der, men han har lukket pm-muligheten sin og har tatt en kontaktpause, akkurat som jeg selv også har det. Ingen er ignorert eller strøket fra noe som helst. Bare litt pause altså. :klem: til alle som vil ha. 

Sant :) 

Skrevet
Entern skrev (11 timer siden):

Sov godt😴😴😊😊

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi Entern.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Embla Othea skrev (11 timer siden):

Sov godt ❤️

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi Embla Othea.:bukker::bukker:🥰🥰

Agent smith skrev (5 timer siden):

Episode 301 

Konklusjonen fra @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var klar.

@Embla Othea led av et meget alvorlig farsmelk kompleks. Og riktig medisin er faktisk at hun må få tilgang til farsmelk daglig.

@Ford3000 lider av Finnmark syndromet, det betyr at hun sier fetta sånn cirka i annenhver setning, de finnes ingen kur for det. Men symptomene kan holdes i sjakk med munnbind og gaffateip 

@Agent smith er rett og slett et håpløst tilfelle, mer var det ikke å si om han.

@Frøkenfryden og @AliceNextDoor gikk videre til semifinalen på walkover etter at den sentralpsykriatiske republikk ble tatt for juks

Agent smith skrev (10 timer siden):

Episode 300

Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm.

@Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming.

@AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag.

@Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene

Først inn var @Embla Othea

Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme

Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea

Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden

Neste dame ut var @Ford3000

Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen.

Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min.

@Frøkenfryden noterte flittig.

Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000

Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå.

@TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000.

Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket.

Så var det @AliceNextDoor sin tut

Hun skulle bare ha en pasient denne dagen

Men han var til gjengjeld svært krevende.

Inn kom nemlig @Agent smith

Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han.

Hvorfor har han aldri på seg klær.

@TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler.

Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor

@Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser.

Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke.

Cassidy Tvillingene synes at dette var to skikkelig bra episoder vi.👍👍🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er ikke lei oss vi bare lurte på det, og vi to er så vandt med å ha blitt ignorerte hele livet vårt, at vi lar ikke sånt gå inn på oss lengre. Men det er bra at vi ikke blir ignorerte, for vi to er hyggelige og greie med alle her inne uansett hva vi.🥰🥰

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (47 minutter siden):

Sant :) 

Cassidy Tvillingene digger deg vi Cid.😍😍🤩🤩

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er ikke lei oss vi bare lurte på det, og vi to er så vandt med å ha blitt ignorerte hele livet vårt, at vi lar ikke sånt gå inn på oss lengre. Men det er bra at vi ikke blir ignorerte, for vi to er hyggelige og greie med alle her inne uansett hva vi.🥰🥰

Dere er kjempe snille 💛

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Dere er kjempe snille 💛

Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig snill og grei Embla Othea.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig snill og grei Embla Othea.🥰🥰

❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

❤️

🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

🙂🧡

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Fint sagt ☺️

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Du har et valideringskompleks, klarer ikke å slutte å validere 🤪😆

😂åå livet mitt ass..🤪

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...