Entern Skrevet 16. november 2022 #13401 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (34 minutter siden): Det er den rollen du hat fått,noen må gjøre drittjobben Hvis Kalvin hadde rett får noen drittjobben fordi Gud hater dem 😱😱😱
Entern Skrevet 16. november 2022 #13402 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja jeg syns det måtte litt til. Vanskelig å stoppe!!😂 Du har et valideringskompleks, klarer ikke å slutte å validere 🤪😆
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13403 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hvis Kalvin hadde rett får noen drittjobben fordi Gud hater dem 😱😱😱 Tror du på gud?
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13404 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hvis Kalvin hadde rett får noen drittjobben fordi Gud hater dem 😱😱😱 Hvem er kalvin
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13405 Skrevet 16. november 2022 Er det andre her som ofte kommer borti side 2 knappen ved et uhell når de skal inn i denne tråden? Har hendt ofte her siste tiden, jeg og mine digre fingre 🤪
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13406 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Eneste biff jeg har spist i livet mitt er løvbiff, og inntil jeg var sånn i midten av 20 årene så trodde jeg at det var faktisk løve kjøtt Var ikke før jeg begynte å tenke meg om at jeg innså at det heter løvbiff fordi det er en biff som er tynt som et løv 😆 Nå de siste par årene så har jeg knapt spist vanlig kjøtt, nå går det i kylling heller 🍗 Haha, søstra til en kamerat trodde det samme
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13407 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hvem er kalvin Klein?
Entern Skrevet 16. november 2022 #13408 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ååå takk!!💛 snilt av deg Entern🥰 noteres! Jeg takler de ganske bra altså. Men det er jo litt… invaderende.. syns det. Åå så dumt med dine defekter.. eller kanskje ikke, det har vel sine fordeler og bakdeler. Syns jeg da🙂 Når som helst 😁 jeg har mye mer peil på de alternative tingene enn dem som tror på det og det kan brukes til å være kjempeskummel😈😈😈😈😈😈😈 Den verste defekten var bare negativ men ble fikset med en relativt enkel operasjon jeg burde tatt 10 år før, resten er til å leve med 😅
Entern Skrevet 16. november 2022 #13409 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Tror du på gud? Ja
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13410 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Klein? Sikkert
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13411 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja Trodde du at englene fantes også? Agent smith skrev (2 minutter siden): Haha, søstra til en kamerat trodde det samme Jeg ble litt skuffet egentlig, føltes lit eksotisk å spise løve 😅
Entern Skrevet 16. november 2022 #13412 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hvem er kalvin Nederlandsk teolog og reformator på 1500-tallet som syntes Luther var altfor moderat og snill av seg 😣😣😣😣 Kalvin mente alt er bestemt fra starten inkludert hvem som sjal frelses så hvis livet ditt suger er det fordi du er forutbestemt til helvete og Gud hater deg. 🫣Hvis du derimot er vellykket er det fordi du er frelst og Gud elsker deg.🫣 Koselig? 🤪 Det er derfor Tommy i Tommy & Tigern heter Calvin i originalen, han mener all utgangen han gjør er forutbestemt 😆
TheHairyToothfairy Skrevet 16. november 2022 #13413 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Eneste biff jeg har spist i livet mitt er løvbiff, og inntil jeg var sånn i midten av 20 årene så trodde jeg at det var faktisk løve kjøtt Var ikke før jeg begynte å tenke meg om at jeg innså at det heter løvbiff fordi det er en biff som er tynt som et løv 😆 Nå de siste par årene så har jeg knapt spist vanlig kjøtt, nå går det i kylling heller 🍗 Går mye i kylling her også, for tiden. Det og svin, jobber for å komme tilbake i form. Hardt siden det er en del år siden jeg ble skadet og småbarnslivet tok krav på mye tid og sånn
Entern Skrevet 16. november 2022 #13414 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Trodde du at englene fantes også? …la oss ikke synge Ole Ivars sanger akkurat nå plz 😅
Entern Skrevet 16. november 2022 #13415 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Sikkert Kalvin var veldig klein
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13416 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (3 minutter siden): …la oss ikke synge Ole Ivars sanger akkurat nå plz 😅 Vil ikke få @Hoppetaujenta på nakken 🙊
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13417 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Nederlandsk teolog og reformator på 1500-tallet som syntes Luther var altfor moderat og snill av seg 😣😣😣😣 Kalvin mente alt er bestemt fra starten inkludert hvem som sjal frelses så hvis livet ditt suger er det fordi du er forutbestemt til helvete og Gud hater deg. 🫣Hvis du derimot er vellykket er det fordi du er frelst og Gud elsker deg.🫣 Koselig? 🤪 Det er derfor Tommy i Tommy & Tigern heter Calvin i originalen, han mener all utgangen han gjør er forutbestemt 😆 Hvis det er sånn, kan man jo bare drite i alt, da er der jo ingenting som betyr noe uansett
Entern Skrevet 16. november 2022 #13418 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vil ikke få @Hoppetaujenta på nakken 🙊 Jeg trodde englene bare fantes i Himmelen* men det var før jeg møtte @Hoppetaujenta *=vel rent faktisk finnes de et annet sted og
Entern Skrevet 16. november 2022 #13419 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hvis det er sånn, kan man jo bare drite i alt, da er der jo ingenting som betyr noe uansett Ja egentlig Da ville jeg heller vært nihilist eller noe
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13420 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja egentlig Da ville jeg heller vært nihilist eller noe Hva med pinsevenn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå