TheHairyToothfairy Skrevet 16. november 2022 #13361 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Episode 300 Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm. @Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming. @AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag. @Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene Først inn var @Embla Othea Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden Neste dame ut var @Ford3000 Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen. Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min. @Frøkenfryden noterte flittig. Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000 Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå. @TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000. Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket. Så var det @AliceNextDoor sin tut Hun skulle bare ha en pasient denne dagen Men han var til gjengjeld svært krevende. Inn kom nemlig @Agent smith Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han. Hvorfor har han aldri på seg klær. @TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler. Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor @Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser. Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke. Hvorfor må jeg alltid bære ut de nakne, og hvorfor må jeg alltid ut på byen og drikke med de jeg bærer ut nakne? Er dette god HMS? Jeg krever svar fra hodekrymperne våre, ellers skal jeg ha lønnsøkning og gratisbilletter på veddeløpsbanen
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13362 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (1 time siden): I got 99 problems but father's milk ain't one?😎 Det var det jeg skulle skrive joooo. 1
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13363 Skrevet 16. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (45 minutter siden): Hvorfor må jeg alltid bære ut de nakne, og hvorfor må jeg alltid ut på byen og drikke med de jeg bærer ut nakne? Er dette god HMS? Jeg krever svar fra hodekrymperne våre, ellers skal jeg ha lønnsøkning og gratisbilletter på veddeløpsbanen Vi har ulike kall i livet. Slik er det 1
Entern Skrevet 16. november 2022 #13364 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det var det jeg skulle skrive joooo. 😛
Entern Skrevet 16. november 2022 #13365 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vi har ulike kall i livet. Slik er det Kanskje det skyldes karma fra tidligere liv?🤔
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13366 Skrevet 16. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Hvorfor må jeg alltid bære ut de nakne, og hvorfor må jeg alltid ut på byen og drikke med de jeg bærer ut nakne? Er dette god HMS? Jeg krever svar fra hodekrymperne våre, ellers skal jeg ha lønnsøkning og gratisbilletter på veddeløpsbanen Det er den rollen du hat fått,noen må gjøre drittjobben
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13367 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Kanskje det skyldes karma fra tidligere liv?🤔 Straffes for noe man ikke vet at man har gjort i et annet liv? 🤨
Entern Skrevet 16. november 2022 #13368 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Straffes for noe man ikke vet at man har gjort i et annet liv? 🤨 Jepp 😊👍
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13369 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp 😊👍 Lurer på hva jeg gjorde i tidligere liv
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13370 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Det er den rollen du hat fått,noen må gjøre drittjobben Man kan dog spørre seg om å analysere hjernene eller bære legemet er den verste jobben… 😉
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13371 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Man kan dog spørre seg om å analysere hjernene eller bære legemet er den verste jobben… 😉 I mitt tilfelle er begge deler like ille
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13372 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Jepp 😊👍 Ja, det er så sjarmererende det der … arrrghh. Klikker når folk på gata mener jeg har vært kjiping i tidligere liv, hvorfor skulle jeg ellers fødes med genfeil. Tilfeldig mutasjon liksom?😒
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13373 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): I mitt tilfelle er begge deler like ille 😯
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13374 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja, det er så sjarmererende det der … arrrghh. Klikker når folk på gata mener jeg har vært kjiping i tidligere liv, hvorfor skulle jeg ellers fødes med genfeil. Tilfeldig mutasjon liksom?😒 Seriøst er det folk som sier det?!
TheHairyToothfairy Skrevet 16. november 2022 #13375 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vi har ulike kall i livet. Slik er det Ja jo men altså ååeh
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13376 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Seriøst er det folk som sier det?! Hahaja, innimellom er de greie og vil heale meg da.😂
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #13377 Skrevet 16. november 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ja jo men altså ååeh Less talk more work! Det bygger karakter Endret 16. november 2022 av Frøkenfryden
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13378 Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hahaja, innimellom er de greie og vil heale meg da.😂 Så gale 😡
TheHairyToothfairy Skrevet 16. november 2022 #13379 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Det er den rollen du hat fått,noen må gjøre drittjobben Da trøster jeg meg med at jeg tross alt har verdens beste jobb, ikke alle som har en jobb engang ❤️ Og jeg fikk nettopp belønning og heder for å være best i min *skryyyyyte*
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13380 Skrevet 16. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Da trøster jeg meg med at jeg tross alt har verdens beste jobb, ikke alle som har en jobb engang ❤️ Og jeg fikk nettopp belønning og heder for å være best i min *skryyyyyte* Gratulerer 😃🥳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå