Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13341 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Takk så koselig sagt 😊😊😊 Dere er også koselige😊😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi Entern.🙇♂️🙇♀️ 1
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #13342 Skrevet 16. november 2022 (endret) Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det er veldig trist får håpe det ikke er det Stuart Little ja stemmer det ja Cid var trivlig han men vi får holde oss til @Enternda han er jo også koselig Er ikke noe sånt, er mer at jeg ikke er så aktiv på kg om natta lenger, prøver å snu døgnet og da blir det til slik at dere er aktive mens jeg sover 😅 Endret 16. november 2022 av Cid
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13343 Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er ikke noe sånt, er mer at jeg ikke er noe aktiv på kg om natta lenger, prøver å snu døgnet og da blir det til slik at dere er aktive mens jeg sover 😅 Cassidy Tvillingene er bare glade for at alt er bra mellom deg og oss vi Cid. Og så ønsker vi deg kjempemasse lykke til med å snu døgnrytmen din.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13344 Skrevet 16. november 2022 Nå er Cassidy Tvillingene trøtte vi.🥱🥱 Så nå er det Omvendt Godmorgen for oss.😴😴💤💤 1
Entern Skrevet 16. november 2022 #13345 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene trøtte vi.🥱🥱 Så nå er det Omvendt Godmorgen for oss.😴😴💤💤 Sov godt😴😴😊😊 1
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13346 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene trøtte vi.🥱🥱 Så nå er det Omvendt Godmorgen for oss.😴😴💤💤 Sov godt ❤️ 2
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13347 Skrevet 16. november 2022 Episode 300 Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm. @Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming. @AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag. @Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene Først inn var @Embla Othea Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden Neste dame ut var @Ford3000 Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen. Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min. @Frøkenfryden noterte flittig. Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000 Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå. @TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000. Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket. Så var det @AliceNextDoor sin tut Hun skulle bare ha en pasient denne dagen Men han var til gjengjeld svært krevende. Inn kom nemlig @Agent smith Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han. Hvorfor har han aldri på seg klær. @TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler. Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor @Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser. Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke.
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13348 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 300 Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm. @Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming. @AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag. @Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene Først inn var @Embla Othea Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden Neste dame ut var @Ford3000 Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen. Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min. @Frøkenfryden noterte flittig. Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000 Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå. @TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000. Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket. Så var det @AliceNextDoor sin tut Hun skulle bare ha en pasient denne dagen Men han var til gjengjeld svært krevende. Inn kom nemlig @Agent smith Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han. Hvorfor har han aldri på seg klær. @TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler. Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor @Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser. Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke. Dust 😆 2
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13349 Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (27 minutter siden): Dust 😆 😁
Entern Skrevet 16. november 2022 #13350 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 300 Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm. @Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming. @AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag. @Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene Først inn var @Embla Othea Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden Neste dame ut var @Ford3000 Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen. Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min. @Frøkenfryden noterte flittig. Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000 Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå. @TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000. Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket. Så var det @AliceNextDoor sin tut Hun skulle bare ha en pasient denne dagen Men han var til gjengjeld svært krevende. Inn kom nemlig @Agent smith Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han. Hvorfor har han aldri på seg klær. @TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler. Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor @Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser. Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke. Hahaha😆 1
Gjest Peanut Skrevet 16. november 2022 #13351 Skrevet 16. november 2022 Små fortellinger om dagene ^^,
Entern Skrevet 16. november 2022 #13352 Skrevet 16. november 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Små fortellinger om dagene ^^, Så koselig 🥰 1
Ford3000 Skrevet 16. november 2022 #13353 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 300 Endelig var det klart for kvartfinalen i psykologi vm. @Frøkenfryden hadde som vanlig stått opp tidlig og satt å så på gjøkeredet som oppvarming. @AliceNextDoor hadde sovet dårlig, hun var altfor spent på hvilke raringer de skulle analysere i dag. @Frøkenfryden tok som vanlig i mot de første tilfellene Først inn var @Embla Othea Sett deg i sofaen du lille venen min sa fryden med klukkende stemme Æ gjøkke no førr æ får farsmælk hulket @Embla Othea Ha deg ut, eg orkar ikke skreik @Frøkenfryden Neste dame ut var @Ford3000 Før fryden rakk å si noe hadde hun allerde slengt seg i sofaen. Ka i fettepannekaka gjer æg her, æ har ikke tid tæll det her, æ sku vært heim å stælt bæværn min. @Frøkenfryden noterte flittig. Ka i rypefetta skriv du om mæ utbrøt @Ford3000 Eg har taushetsplikt sa @Frøkenfryden og nå må du gå. @TheHairyToothfairy kom inn i rommet og hjalp til med å kaste ut @Ford3000. Men hun fikk med seg litt XL1 og en penisvarmer han hadde strikket. Så var det @AliceNextDoor sin tut Hun skulle bare ha en pasient denne dagen Men han var til gjengjeld svært krevende. Inn kom nemlig @Agent smith Hölle scheiße ropte hun, jeg orker ikke han. Hvorfor har han aldri på seg klær. @TheHairyToothfairy måtte igjen bistå, og holdt et håndkle foran @Agent smith sine uedle deler. Jeg har uansett sett mer en nok gråt @AliceNextDoor @Frøkenfryden og @AliceNextDoor trakk seg tilbake for å fordøye dagens opplevelser. Mens @TheHairyToothfairy og @Agent smith gikk ut på byen for å drikke. Viktig å stelle bevern rett Du er hysterisk morsom! 2
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13354 Skrevet 16. november 2022 Episode 301 Konklusjonen fra @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var klar. @Embla Othea led av et meget alvorlig farsmelk kompleks. Og riktig medisin er faktisk at hun må få tilgang til farsmelk daglig. @Ford3000 lider av Finnmark syndromet, det betyr at hun sier fetta sånn cirka i annenhver setning, de finnes ingen kur for det. Men symptomene kan holdes i sjakk med munnbind og gaffateip @Agent smith er rett og slett et håpløst tilfelle, mer var det ikke å si om han. @Frøkenfryden og @AliceNextDoor gikk videre til semifinalen på walkover etter at den sentralpsykriatiske republikk ble tatt for juks
Entern Skrevet 16. november 2022 #13355 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): @Ford3000 lider av Finnmark syndromet, det betyr at hun sier fetta sånn cirka i annenhver setning, de finnes ingen kur for det. Men symptomene kan holdes i sjakk med munnbind og gaffateip Så lenge @Ford3000 ikke sier varianter av fetta som spesielt kvalfette og vrengfette i annenhver setning, da trenger hun hjelp😅 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #13356 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så lenge @Ford3000 ikke sier varianter av fetta som spesielt kvalfette og vrengfette i annenhver setning, da trenger hun hjelp😅 Eller laksefette,det er virkelig fælt
Entern Skrevet 16. november 2022 #13357 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Eller laksefette,det er virkelig fælt Ikke verre enn kval og vreng tror jeg. Jeg trodde kval var verst, men en altaværing jeg kjenner mener vreng er verst. 1
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13358 Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Episode 301 Konklusjonen fra @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var klar. @Embla Othea led av et meget alvorlig farsmelk kompleks. Og riktig medisin er faktisk at hun må få tilgang til farsmelk daglig. @Ford3000 lider av Finnmark syndromet, det betyr at hun sier fetta sånn cirka i annenhver setning, de finnes ingen kur for det. Men symptomene kan holdes i sjakk med munnbind og gaffateip @Agent smith er rett og slett et håpløst tilfelle, mer var det ikke å si om han. @Frøkenfryden og @AliceNextDoor gikk videre til semifinalen på walkover etter at den sentralpsykriatiske republikk ble tatt for juks Jeg har mange problemer men farsmelkkompleks er ikke ett av dem 🤨 2
Entern Skrevet 16. november 2022 #13359 Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Jeg har mange problemer men farsmelkkompleks er ikke ett av dem 🤨 I got 99 problems but father's milk ain't one?😎 1
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #13360 Skrevet 16. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): I got 99 problems but father's milk ain't one?😎 Det stemmer 😝 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå