Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (16 timer siden):

🥰🥰

🙂🙂🙂

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (20 minutter siden):

🙂🙂🙂

😊😊☺️☺️🥰🥰

• Hjerte 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Episode 299

Konklusjonen fra @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var endelig klar

@Entern er en svært sammensatt mann, han kan være utrolig nørd, men samtidig er han god på fjas og tull, alt dette fant fryden ut mens han sov ut rusen på soffan, han prater nemlig så fælt i søvne

@Kvakkekyllingen er en typisk trønderchick 

Og blir helt tøsetherese  når hun ser menn med bart og skinnvest 

@Peanut blir oppsummert sånn

47858940_images(2).jpeg.dece1a0310de9d8b4cf8f98a1ae0b628.jpeg

Dronningen av emojies

@jukkapalme konklusjonen er at hun er helt nuts 

Den kliniske betegnelsen på hennes tilstand er klin kokosnüsse 

Dommerene var svært imponert over resultatene og de gikk videre til kvartfinalen.

Skjønte det var noe rart med meg ja. Godt å få oppklart 😁

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Jeg skulle ønske at @Agent smith var en manusforfatter, han kunne lagd god tv underholdning 😄

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Cid.👍👍🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

😊😊☺️☺️🥰🥰

:) :)  :) :)  :katt2::katt2: 

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Cid.👍👍🥰🥰

Hva heter musa på bilde ditt @Cid ? :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (10 minutter siden):

Hva heter musa på bilde ditt @Cid ? :) 

Cassidy Tvillingene har også spurt Cid om det. Men han svarer ikke oss lengre. Så vi lurer på om han har lagt oss til listen over Ignorerte brukere vi??🤔🤔 Han har ikke svart oss på noe på lenge nå, så vi lurer på hvorfor For vi vet ikke om vi har gjort noe galt vi.:skuldre::skuldre:

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har også spurt Cid om det. Men han svarer ikke oss lengre. Så vi lurer på om han har lagt oss til listen over Ignorerte brukere vi??🤔🤔 Han har ikke svart oss på noe på lenge nå, så vi lurer på hvorfor For vi vet ikke om vi har gjort noe galt vi.:skuldre::skuldre:

Trur jeg vet det :) Stuart :) nei han svarer ikke meg lengre heller ja det er mulig han har gjort det er leit for han var en trivelig person :( nei han brukte jo mobil da og ikke laptop mulig han bare svarer på enkelte ting :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Trur jeg vet det :) Stuart :) nei han svarer ikke meg lengre heller ja det er mulig han har gjort det er leit for han var en trivelig person :( nei han brukte jo mobil da og ikke laptop mulig han bare svarer på enkelte ting :) 

Cassidy Tvillingene synes også at det er leit og trist hvis Cid har oss på listen over ignorerte brukere.:(:(:tristblå::tristblå: Og vi kan fortelle at musen som Cid har som profilbilde heter Stuart Little vi.🐭🐭:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at det er leit og trist hvis Cid har oss på listen over ignorerte brukere.:(:(:tristblå::tristblå: Og vi kan fortelle at musen som Cid har som profilbilde heter Stuart Little vi.🐭🐭:nikke::nikke:

Ja det er veldig trist får håpe det ikke er det :( Stuart Little ja stemmer det :) ja Cid var trivlig han :) men vi får holde oss til @Enternda han er jo også koselig :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (21 minutter siden):

Ja det er veldig trist får håpe det ikke er det :( Stuart Little ja stemmer det :) ja Cid var trivlig han :) men vi får holde oss til @Enternda han er jo også koselig :) 

Cassidy Tvillingene synes at Entern er en skikkelig koselig og hyggelig kar vi, og vi to så mye på Stuart Little da vi var barn.🥰🥰:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at Entern er en skikkelig koselig og hyggelig kar vi, og vi to så mye på Stuart Little da vi var barn.🥰🥰:nikke::nikke:

Ja Enter,n er koselig han også :) de fleste her er det :) joa har sett Stuart Little jeg også kom bare ikke på navnet :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja Enter,n er koselig han også :) de fleste her er det :) joa har sett Stuart Little jeg også kom bare ikke på navnet :) 

Ja det er han, og Cassidy Tvillingene synes også at Hoppetaujenta er koselig og grei vi.🥰🥰:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Ja det er han, og Cassidy Tvillingene synes også at Hoppetaujenta er koselig og grei vi.🥰🥰:nikke::nikke:

Ja Hoppetaujenta også SVK Enter,n og alle :) :katt2:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja Hoppetaujenta også SVK Enter,n og alle :) :katt2:

Cassidy Tvillingene synes at det er en herlig gjeng her inne vi.🥰🥰😊😊☺️☺️

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er en herlig gjeng her inne vi.🥰🥰😊😊☺️☺️

Det er jeg enig i :)  :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Det er jeg enig i :)  :) 

👍👍😍😍

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

👍👍😍😍

👍👍😍:katt2::katt2:

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Takk så koselig sagt 😊😊😊

Dere er også koselige😊😊😊

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...