Maskinfører Skrevet 15. november 2022 #13321 Skrevet 15. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (16 timer siden): 🥰🥰 🙂🙂🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2022 #13322 Skrevet 15. november 2022 Maskinfører skrev (20 minutter siden): 🙂🙂🙂 😊😊☺️☺️🥰🥰 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. november 2022 #13323 Skrevet 15. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 299 Konklusjonen fra @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var endelig klar @Entern er en svært sammensatt mann, han kan være utrolig nørd, men samtidig er han god på fjas og tull, alt dette fant fryden ut mens han sov ut rusen på soffan, han prater nemlig så fælt i søvne @Kvakkekyllingen er en typisk trønderchick Og blir helt tøsetherese når hun ser menn med bart og skinnvest @Peanut blir oppsummert sånn Dronningen av emojies @jukkapalme konklusjonen er at hun er helt nuts Den kliniske betegnelsen på hennes tilstand er klin kokosnüsse Dommerene var svært imponert over resultatene og de gikk videre til kvartfinalen. Skjønte det var noe rart med meg ja. Godt å få oppklart 😁
Gjest Cid Skrevet 15. november 2022 #13324 Skrevet 15. november 2022 Jeg skulle ønske at @Agent smith var en manusforfatter, han kunne lagd god tv underholdning 😄
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2022 #13325 Skrevet 15. november 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg skulle ønske at @Agent smith var en manusforfatter, han kunne lagd god tv underholdning 😄 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Cid.👍👍🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13326 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): 😊😊☺️☺️🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13327 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Cid.👍👍🥰🥰 Hva heter musa på bilde ditt @Cid ? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13328 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Hva heter musa på bilde ditt @Cid ? Cassidy Tvillingene har også spurt Cid om det. Men han svarer ikke oss lengre. Så vi lurer på om han har lagt oss til listen over Ignorerte brukere vi??🤔🤔 Han har ikke svart oss på noe på lenge nå, så vi lurer på hvorfor For vi vet ikke om vi har gjort noe galt vi. 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13329 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også spurt Cid om det. Men han svarer ikke oss lengre. Så vi lurer på om han har lagt oss til listen over Ignorerte brukere vi??🤔🤔 Han har ikke svart oss på noe på lenge nå, så vi lurer på hvorfor For vi vet ikke om vi har gjort noe galt vi. Trur jeg vet det Stuart nei han svarer ikke meg lengre heller ja det er mulig han har gjort det er leit for han var en trivelig person nei han brukte jo mobil da og ikke laptop mulig han bare svarer på enkelte ting 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13330 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Trur jeg vet det Stuart nei han svarer ikke meg lengre heller ja det er mulig han har gjort det er leit for han var en trivelig person nei han brukte jo mobil da og ikke laptop mulig han bare svarer på enkelte ting Cassidy Tvillingene synes også at det er leit og trist hvis Cid har oss på listen over ignorerte brukere. Og vi kan fortelle at musen som Cid har som profilbilde heter Stuart Little vi.🐭🐭 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13331 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er leit og trist hvis Cid har oss på listen over ignorerte brukere. Og vi kan fortelle at musen som Cid har som profilbilde heter Stuart Little vi.🐭🐭 Ja det er veldig trist får håpe det ikke er det Stuart Little ja stemmer det ja Cid var trivlig han men vi får holde oss til @Enternda han er jo også koselig 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13332 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja det er veldig trist får håpe det ikke er det Stuart Little ja stemmer det ja Cid var trivlig han men vi får holde oss til @Enternda han er jo også koselig Cassidy Tvillingene synes at Entern er en skikkelig koselig og hyggelig kar vi, og vi to så mye på Stuart Little da vi var barn.🥰🥰 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13333 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Entern er en skikkelig koselig og hyggelig kar vi, og vi to så mye på Stuart Little da vi var barn.🥰🥰 Ja Enter,n er koselig han også de fleste her er det joa har sett Stuart Little jeg også kom bare ikke på navnet 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13334 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Enter,n er koselig han også de fleste her er det joa har sett Stuart Little jeg også kom bare ikke på navnet Ja det er han, og Cassidy Tvillingene synes også at Hoppetaujenta er koselig og grei vi.🥰🥰 1 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13335 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Ja det er han, og Cassidy Tvillingene synes også at Hoppetaujenta er koselig og grei vi.🥰🥰 Ja Hoppetaujenta også SVK Enter,n og alle 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13336 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Hoppetaujenta også SVK Enter,n og alle Cassidy Tvillingene synes at det er en herlig gjeng her inne vi.🥰🥰😊😊☺️☺️ 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13337 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en herlig gjeng her inne vi.🥰🥰😊😊☺️☺️ Det er jeg enig i 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #13338 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er jeg enig i 👍👍😍😍 2
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #13339 Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👍👍😍😍 👍👍😍 2
Entern Skrevet 16. november 2022 #13340 Skrevet 16. november 2022 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det er veldig trist får håpe det ikke er det Stuart Little ja stemmer det ja Cid var trivlig han men vi får holde oss til @Enternda han er jo også koselig Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at Entern er en skikkelig koselig og hyggelig kar vi, og vi to så mye på Stuart Little da vi var barn.🥰🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja Enter,n er koselig han også de fleste her er det joa har sett Stuart Little jeg også kom bare ikke på navnet Takk så koselig sagt 😊😊😊 Dere er også koselige😊😊😊 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå