Gjest Agent smith Skrevet 9. november 2022 #13041 Skrevet 9. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Hun var altfor overdrevet og overkul og ødela troverdigheten til serien, når serien handlet om allminnelige folk utsatt for ekstreme situasjoner var den mye bedre, Michonne og andre kvasi Frank Miller aktige greier ødela serien Nja, synes hun passet bra inn jeg da, var litt annerledes enn de andre
Gjest Cid Skrevet 9. november 2022 #13042 Skrevet 9. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Hun var altfor overdrevet og overkul og ødela troverdigheten til serien, når serien handlet om allminnelige folk utsatt for ekstreme situasjoner var den mye bedre, Michonne og andre kvasi Frank Miller aktige greier ødela serien Frank Miller?
Gjest Cid Skrevet 9. november 2022 #13043 Skrevet 9. november 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Nja, synes hun passet bra inn jeg da, var litt annerledes enn de andre Enig
Entern Skrevet 9. november 2022 #13044 Skrevet 9. november 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Jeg vet veldig lite om Sputnik, følger ikke med på 1
Entern Skrevet 9. november 2022 #13045 Skrevet 9. november 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Frank Miller? Mannen bak ymse tegneserier som The Dark Knight Returns, 300 og Sin City. 1
Gjest Cid Skrevet 9. november 2022 #13046 Skrevet 9. november 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Entern skrev (2 minutter siden): Mannen bak ymse tegneserier som The Dark Knight Returns, 300 og Sin City. Jeg har ikke noe forhold til noen av de mennene 😛
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #13047 Skrevet 9. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 288 @Ichiko @Ichiko av @Daryl Dixon Cups My @Zenobia and your @tånegla Were sitting by the @Rumle My @Boetica told your @Titania Im gonna set your @Cid on fire Talkin bout hey now Hey now @Ichiko @Ichiko un day @jukkapalme na né @jukkapalme na né Look at my king all dressed in @Cid @Ichiko @Ichiko un day I @Boetica Five dollars he 'll kill ya @Cid @jukkapalme na né My flag boy and your flag boy @Kvakkekyllingen by the fire My flag boy told your flag boy Im gonna set your flag on fire See that guy all dressed in @Kvakkekyllingen @Ichiko @Ichiko un day He is not an @Entern he is a loving @Maskinfører @jukkapalme na né Den var jo bra da 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. november 2022 #13048 Skrevet 9. november 2022 Episode 289 Vengaboys edition @Kvakkekyllingen groom groom groom groom- gleder seg til neste år, da kan hun endelig ta med brudgommen på rommet @Entern pupp and down- han liker seg både oppe og nede. @Titania we are going to fredriksta- gleder seg til ferietur på Hvaler @Frøkenfryden shalalala (in the morning) Sto opp Grytidlig for å synge @TheHairyToothfairy uncle john from Harstad- ikke like eksotisk som Jamaica men nesten
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2022 #13049 Skrevet 9. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (21 timer siden): Cassidy Tvillingene kjøper alltid Olivenolje på glassflasker vi.🫒🫒🛢️🛢️🍾🍾 Det gjør jeg også Alltid best det.
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2022 #13050 Skrevet 9. november 2022 Agent smith skrev (21 timer siden): Hva er etnisk vegetarianer? Er det en som vare spiser grønnsaker fra et spesielt land Sikkert en skrivefeil. Noen kaller seg etisk vegetarianer. Altså hevder de at de er det av etiske grunner. Men etnisk var en fantastisk skrivefeil da 😂😂
Gjest Cid Skrevet 9. november 2022 #13051 Skrevet 9. november 2022 Villfisker skrev (3 minutter siden): Sikkert en skrivefeil. Noen kaller seg etisk vegetarianer. Altså hevder de at de er det av etiske grunner. Men etnisk var en fantastisk skrivefeil da 😂😂 Kanskje det ja, han sa Ethical vegan
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2022 #13052 Skrevet 9. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kanskje det ja, han sa Ethical vegan Aha. Men det blir noe helt annet. Vegetarianere og veganere er ikke det samme vegetarianere kan fremdeles spise ting fra dyr, bare ikke kjøtt. Melk og egg f.eks, men ikke kyllingen og kua. Veganere spiser bare fra planter.
Gjest Cid Skrevet 9. november 2022 #13053 Skrevet 9. november 2022 Villfisker skrev (4 minutter siden): Aha. Men det blir noe helt annet. Vegetarianere og veganere er ikke det samme vegetarianere kan fremdeles spise ting fra dyr, bare ikke kjøtt. Melk og egg f.eks, men ikke kyllingen og kua. Veganere spiser bare fra planter. Ah ja, jeg som tenkte feil 😅
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2022 #13054 Skrevet 9. november 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Ah ja, jeg som tenkte feil 😅 Ikke så rart det. Er jo en jungel av begreper og livsstiler der ute. 😅 Selv tenker jeg det enkle er det beste. Ingen mat er forbudt. Prøve å ha en ballanse, og samtidig luke ut det man ikke liker. Litt usunt er lov, men ikke hver dag. Hva som passer er veldig individuelt, og det må man finne ut selv.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. november 2022 #13055 Skrevet 9. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 289 Vengaboys edition @Kvakkekyllingen groom groom groom groom- gleder seg til neste år, da kan hun endelig ta med brudgommen på rommet @Entern pupp and down- han liker seg både oppe og nede. @Titania we are going to fredriksta- gleder seg til ferietur på Hvaler @Frøkenfryden shalalala (in the morning) Sto opp Grytidlig for å synge @TheHairyToothfairy uncle john from Harstad- ikke like eksotisk som Jamaica men nesten 😄🥳 Han gleder seg også!
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2022 #13056 Skrevet 9. november 2022 Villfisker skrev (2 timer siden): Det gjør jeg også Alltid best det. 👍👍 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 289 Vengaboys edition @Kvakkekyllingen groom groom groom groom- gleder seg til neste år, da kan hun endelig ta med brudgommen på rommet @Entern pupp and down- han liker seg både oppe og nede. @Titania we are going to fredriksta- gleder seg til ferietur på Hvaler @Frøkenfryden shalalala (in the morning) Sto opp Grytidlig for å synge @TheHairyToothfairy uncle john from Harstad- ikke like eksotisk som Jamaica men nesten Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra episode vi.👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2022 #13057 Skrevet 9. november 2022 Cid skrev (5 timer siden): Jeg vet veldig lite om Sputnik, følger ikke med på Samme her, Cassidy Tvillingene følger heller ikke så mye med på han heller vi. 1
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2022 #13058 Skrevet 9. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 289 Vengaboys edition @Kvakkekyllingen groom groom groom groom- gleder seg til neste år, da kan hun endelig ta med brudgommen på rommet @Entern pupp and down- han liker seg både oppe og nede. @Titania we are going to fredriksta- gleder seg til ferietur på Hvaler @Frøkenfryden shalalala (in the morning) Sto opp Grytidlig for å synge @TheHairyToothfairy uncle john from Harstad- ikke like eksotisk som Jamaica men nesten Ja jeg er ganske sha la la in the mooorning 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2022 #13059 Skrevet 9. november 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Ja jeg er ganske sha la la in the mooorning 🤣🤣👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. november 2022 #13060 Skrevet 9. november 2022 Villfisker skrev (4 timer siden): Sikkert en skrivefeil. Noen kaller seg etisk vegetarianer. Altså hevder de at de er det av etiske grunner. Men etnisk var en fantastisk skrivefeil da 😂😂 Hahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå