Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Enig! :D

I know my way around the internjet :D Det finnes en side 😇

Men synd at dattera delte samme skjebne, hadde vært kult å se henne som voksen nå 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Carol og Gabriel har jo gjennomgått ganske store forandringer i løpet av serien. 

Det har jammen Eugene og Negan også gjort. Kanskje ikke så mye stilmessig sådan, men du vet hva jeg snakker om, uten å spoile for stakkars Cid :D 

Cid skrev (3 minutter siden):

Gabriel?

En prest i TWD, mener han dukket opp i sesong 5

Cid skrev (2 minutter siden):

Men synd at dattera delte samme skjebne, hadde vært kult å se henne som voksen nå 

Mange karakterer som møtte døden sin litt for tidlig dessverre :( 

Skrevet
Ford3000 skrev (23 minutter siden):

Det har jammen Eugene og Negan også gjort. Kanskje ikke så mye stilmessig sådan, men du vet hva jeg snakker om, uten å spoile for stakkars Cid :D 

En prest i TWD, mener han dukket opp i sesong 5

Mange karakterer som møtte døden sin litt for tidlig dessverre :( 

Synes Gabriel ser likedan ut nå :P eldrer seg bra

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Takk, bra du likte episoden.

Daryl ser mest ekte ut, de andre ser uforskammet velstelte ut til å ha levd 15 år i en zombie apokalypse

Daryl har hatt samme emo sveisen hele tiden. Kan han ikke ta det jækla håret bak øra eller noe.

Aldri likt han, han er jo ikke med engang i tegneserien.

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Daryl har hatt samme emo sveisen hele tiden. Kan han ikke ta det jækla håret bak øra eller noe.

Har alltid følt at han ikke passer helt inn, men han er jo en god survivor i serien da

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Har alltid følt at han ikke passer helt inn, men han er jo en god survivor i serien da

Synes karakterene i tegneserien var bedre (bortsett fra ordføreren som var helt malplassert, og katanadama). Der døde alle de tidlige hovedpersonene unntatt Rick & sønn i kampen mot ordføreren.

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Han og katanadama er altfor overkule. Men har jo blitt fler og fler overkule folk, synes serien har blitt for mye survivalist power fantasy såpeopera etter hvert, tegneserien og de tidlige sesongene av tv-serien var ikke sånn :( 

Gjest Agent smith
Skrevet

Episode 288

@Ichiko @Ichiko av @Daryl Dixon Cups

My @Zenobia and your @tånegla

Were sitting by the @Rumle

My @Boetica told your @Titania

Im gonna set your @Cid on fire

Talkin bout hey now

Hey now

@Ichiko @Ichiko un day

@jukkapalme na né

@jukkapalme na né

Look at my king all dressed in @Cid

@Ichiko @Ichiko un day

I @Boetica Five dollars he 'll kill ya @Cid

@jukkapalme na né

My flag boy and your flag boy

@Kvakkekyllingen by the fire

My flag boy told your flag boy

Im gonna set your flag on fire

See that guy all dressed in @Kvakkekyllingen 

@Ichiko @Ichiko un day

He is not an @Entern he is a loving @Maskinfører

@jukkapalme na né

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (16 minutter siden):

Synes karakterene i tegneserien var bedre (bortsett fra ordføreren som var helt malplassert, og katanadama). Der døde alle de tidlige hovedpersonene unntatt Rick & sønn i kampen mot ordføreren.

Å? Trodde michonne overlevde mot ordføreren i tegneserien?

Skrevet
Entern skrev (22 minutter siden):

Han og katanadama er altfor overkule. Men har jo blitt fler og fler overkule folk, synes serien har blitt for mye survivalist power fantasy såpeopera etter hvert, tegneserien og de tidlige sesongene av tv-serien var ikke sånn :( 

Det er jo en grunn til at de fleste liker de første sesongene mer enn de siste sesongene, dessverre. Har sett de første 5-6 sesongene flere ganger, har startet på nytt altså, og sett gjennom, begynt å bli kjedelig, kommet meg til sesong 7 eller 8, gitt opp, tatt pause. Jeg vet jeg er rar, men har også sett Breaking Bad flere ganger bare fordi jeg hadde lyst.

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Det er jo en grunn til at de fleste liker de første sesongene mer enn de siste sesongene, dessverre. Har sett de første 5-6 sesongene flere ganger, har startet på nytt altså, og sett gjennom, begynt å bli kjedelig, kommet meg til sesong 7 eller 8, gitt opp, tatt pause. Jeg vet jeg er rar, men har også sett Breaking Bad flere ganger bare fordi jeg hadde lyst.

Jeg har begynt å se på nytt, men spoler over de kjedelige sekvensene.

Skrevet (endret)
Agent smith skrev (17 minutter siden):

Å? Trodde michonne overlevde mot ordføreren i tegneserien?

Husker ikke 😮 

(Pleier å ignorere Michonne så mye som mulig)

Endret av Entern
Skrevet
Ford3000 skrev (10 minutter siden):

Har du lest tegneserien? :) 

Jeg liker den, men synes faktisk første sesong av tv-serien var enda bedre enn tegneserien var :) 

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Husker ikke 😮 

(Pleier å ignorere Michonne så mye som mulig)

Synes hu var kul i de første sesongene hu var med i tv serien, en ekte kriger, men ble litt for soft efterhvert 

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Synes hu var kul i de første sesongene hu var med i tv serien, en ekte kriger, men ble litt for soft efterhvert 

Hun var altfor overdrevet og overkul og ødela troverdigheten til serien, når serien handlet om allminnelige folk utsatt for ekstreme situasjoner var den mye bedre, Michonne og andre kvasi Frank Miller aktige greier ødela serien 

Skrevet
Entern skrev (12 minutter siden):

Har du lest tegneserien? :) 

Jeg liker den, men synes faktisk første sesong av tv-serien var enda bedre enn tegneserien var :) 

Jeg har ikke lest tegneserien. Dessverre. Ting koster jo og ikke så lett å få tak i tror jeg. Ikke her i Finnmark såvidt meg bekjent. Kanskje det fins på nettet. Hvor har du kjøpt tegneseriene? :D  Kan jo ønske meg til jul eller noe :D  

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke lest tegneserien. Dessverre. Ting koster jo og ikke så lett å få tak i tror jeg. Ikke her i Finnmark såvidt meg bekjent. Kanskje det fins på nettet. Hvor har du kjøpt tegneseriene? :D  Kan jo ønske meg til jul eller noe :D  

Outland, men kan og bestilles på Amazon så klart

The Walking Dead: Compendium One: Robert Kirkman, Charlie Adlard, Cliff Rathburn, Tony Moore (amazon.com)

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Daryl er den mest populære karakteren faktisk, at han ikke var med i tegneserien spiller ingen rolle

Skrevet
Cid skrev (28 minutter siden):

Daryl er den mest populære karakteren faktisk, at han ikke var med i tegneserien spiller ingen rolle

Mulig han er populær men det er Sputnik og

Skrevet
Entern skrev (18 minutter siden):

Mulig han er populær men det er Sputnik og

Jeg vet veldig lite om Sputnik, følger ikke med på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...