Gjest Villfisker Skrevet 4. november 2022 #12621 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): @Anonymburker Louie? @CAPS LOCK of life? Det er det beste jeg kom på i farten 😂😂😂 Likte de. Men man trenger tid for å lage noe. Cid skrev (3 minutter siden): Var faktisk en tegneserie på 90 tallet som het Life with Louie, jeg brukte å se det på Fox Kids Ja, han fantes i virkeligheten også, men tror han er død nå. Entern skrev (6 minutter siden): Walk of @Cid Ja, hvordan han vandrer rundt på kg og gjør det ene og det andre 😅 og/eller @Cid, this game can’t last forever… 😂
Gjest Villfisker Skrevet 4. november 2022 #12622 Skrevet 4. november 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Kan finne de frem men av en eller annen grunn så føler det mer spesielt hvis det går på en kanal Ser den. Regner med at du spoler vekk reklamene da.
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #12623 Skrevet 4. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 Likte de. Men man trenger tid for å lage noe. Ja, han fantes i virkeligheten også, men tror han er død nå. Ja, hvordan han vandrer rundt på kg og gjør det ene og det andre 😅 og/eller @Cid, this game can’t last forever… 😂 Ja døde tidligere i år Louie Anderson
Gjest Cid Skrevet 4. november 2022 #12624 Skrevet 4. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Ser den. Regner med at du spoler vekk reklamene da. Sjekker kg da
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12625 Skrevet 4. november 2022 Villfisker skrev (4 timer siden): 😂😂😂 Likte de. Men man trenger tid for å lage noe. Ja, han fantes i virkeligheten også, men tror han er død nå. Ja, hvordan han vandrer rundt på kg og gjør det ene og det andre 😅 og/eller @Cid, this game can’t last forever… 😂 Kommer episoder snart
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12626 Skrevet 4. november 2022 Episode 272 Jeg føler at KG er nesten som en liten familie for meg Her kommer en oversikt over relasjonene mine @Frøkenfryden Sister from another mister @TheHairyToothfairy Brother from another Mother. @hjärterdam den beste halvdelen til Brother from another Mother @Entern den litt rare men snille onkelen fra innlandet @Sjokoladepenge fjern slektning fra utlandet @Hoppetaujenta tante Sofie @Cid 69menning fra ålebyen @Athena Catalina sjenert kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på over 41 år @Kvakkekyllingen blid venninne fra Trøndelag @Peanut snill grandtante fra finere strøk i Oslo @AliceNextDoor sjenert nabo @DundreMilfin tøff milf fra hovedstaden @jukkapalmej tante kokosnüsse fra ukjent sted @Ciaran og Ciara rebelske tvillinger fra kjellerleiligheten @SVK kjempesnill onkel fra Dovrefjell @Villfisker onkel will, bor i nærheten av Glomma @CAPS LOCK min bror tastaturkrigeren fra Tasta utenfor Stavanger @tånegla ukjent tante fra hovedstaden @Lacuna ukjent kusine @Boetica rar vennine som ikke deler godtesnopet sitt @Zenobia binær tante fra the matrix @Sommer2464 min bror i kristus @LiseTV min fetter/kusine @Ford3000 tremennning fra polarsirkelen @Adobyen fetter fra tombstone @Titania tremenning fra særp @MarianneE utadvendt kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på nesten 42 år. Continues....
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #12627 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Episode 272 Jeg føler at KG er nesten som en liten familie for meg Her kommer en oversikt over relasjonene mine @Frøkenfryden Sister from another mister @TheHairyToothfairy Brother from another Mother. @hjärterdam den beste halvdelen til Brother from another Mother @Entern den litt rare men snille onkelen fra innlandet @Sjokoladepenge fjern slektning fra utlandet @Hoppetaujenta tante Sofie @Cid 69menning fra ålebyen @Athena Catalina sjenert kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på over 41 år @Kvakkekyllingen blid venninne fra Trøndelag @Peanut snill grandtante fra finere strøk i Oslo @AliceNextDoor sjenert nabo @DundreMilfin tøff milf fra hovedstaden @jukkapalmej tante kokosnüsse fra ukjent sted @Ciaran og Ciara rebelske tvillinger fra kjellerleiligheten @SVK kjempesnill onkel fra Dovrefjell @Villfisker onkel will, bor i nærheten av Glomma @CAPS LOCK min bror tastaturkrigeren fra Tasta utenfor Stavanger @tånegla ukjent tante fra hovedstaden @Lacuna ukjent kusine @Boetica rar vennine som ikke deler godtesnopet sitt @Zenobia binær tante fra the matrix @Sommer2464 min bror i kristus @LiseTV min fetter/kusine @Ford3000 tremennning fra polarsirkelen @Adobyen fetter fra tombstone @Titania tremenning fra særp @MarianneE utadvendt kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på nesten 42 år. Continues.... Veldig gøy! 😃👍 Flinkis!! Bra truffet! Hilsen sista’ 😁😆🥳💙 1
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #12629 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 272 Jeg føler at KG er nesten som en liten familie for meg Her kommer en oversikt over relasjonene mine @Frøkenfryden Sister from another mister @TheHairyToothfairy Brother from another Mother. @hjärterdam den beste halvdelen til Brother from another Mother @Entern den litt rare men snille onkelen fra innlandet @Sjokoladepenge fjern slektning fra utlandet @Hoppetaujenta tante Sofie @Cid 69menning fra ålebyen @Athena Catalina sjenert kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på over 41 år @Kvakkekyllingen blid venninne fra Trøndelag @Peanut snill grandtante fra finere strøk i Oslo @AliceNextDoor sjenert nabo @DundreMilfin tøff milf fra hovedstaden @jukkapalmej tante kokosnüsse fra ukjent sted @Ciaran og Ciara rebelske tvillinger fra kjellerleiligheten @SVK kjempesnill onkel fra Dovrefjell @Villfisker onkel will, bor i nærheten av Glomma @CAPS LOCK min bror tastaturkrigeren fra Tasta utenfor Stavanger @tånegla ukjent tante fra hovedstaden @Lacuna ukjent kusine @Boetica rar vennine som ikke deler godtesnopet sitt @Zenobia binær tante fra the matrix @Sommer2464 min bror i kristus @LiseTV min fetter/kusine @Ford3000 tremennning fra polarsirkelen @Adobyen fetter fra tombstone @Titania tremenning fra særp @MarianneE utadvendt kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på nesten 42 år. Continues.... Binær Tante fra matrix😂 1 1
Entern Skrevet 4. november 2022 #12630 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 272 Jeg føler at KG er nesten som en liten familie for meg Her kommer en oversikt over relasjonene mine @Frøkenfryden Sister from another mister @TheHairyToothfairy Brother from another Mother. @hjärterdam den beste halvdelen til Brother from another Mother @Entern den litt rare men snille onkelen fra innlandet @Sjokoladepenge fjern slektning fra utlandet @Hoppetaujenta tante Sofie @Cid 69menning fra ålebyen @Athena Catalina sjenert kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på over 41 år @Kvakkekyllingen blid venninne fra Trøndelag @Peanut snill grandtante fra finere strøk i Oslo @AliceNextDoor sjenert nabo @DundreMilfin tøff milf fra hovedstaden @jukkapalmej tante kokosnüsse fra ukjent sted @Ciaran og Ciara rebelske tvillinger fra kjellerleiligheten @SVK kjempesnill onkel fra Dovrefjell @Villfisker onkel will, bor i nærheten av Glomma @CAPS LOCK min bror tastaturkrigeren fra Tasta utenfor Stavanger @tånegla ukjent tante fra hovedstaden @Lacuna ukjent kusine @Boetica rar vennine som ikke deler godtesnopet sitt @Zenobia binær tante fra the matrix @Sommer2464 min bror i kristus @LiseTV min fetter/kusine @Ford3000 tremennning fra polarsirkelen @Adobyen fetter fra tombstone @Titania tremenning fra særp @MarianneE utadvendt kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på nesten 42 år. Continues.... Bra men hadde vært bedre hvis du hadde byttet om på Frøkenfryden og Hairytoothfairy, sånn: Agent smith skrev (11 minutter siden): @FrøkenfrydenMother of another brother @TheHairyToothfairy Sister from another mister 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12631 Skrevet 4. november 2022 ..... @Anonymburker anonym fetter fra langtvekkistan @Sola de fjern slektning from a galaxy far far away.. @TinaEmilie98 firmenning fra røyken @Missi ukjent tante @Embla Othea niese fra en annen planet i melkeveien @Maskinfører ukjent nevø @Daryl Dixon fetter fra apokalypsen @Ichiko kul tante fra tøyen @Baktus familiens sorte får
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12632 Skrevet 4. november 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): Grandtante du Du er en grandtante type😁
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12633 Skrevet 4. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Bra men hadde vært bedre hvis du hadde byttet om på Frøkenfryden og Hairytoothfairy, sånn: 😆
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12634 Skrevet 4. november 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Veldig gøy! 😃👍 Flinkis!! Bra truffet! Hilsen sista’ 😁😆🥳💙 Got ya sis
Embla Othea Skrevet 4. november 2022 #12635 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): ..... @Anonymburker anonym fetter fra langtvekkistan @Sola de fjern slektning from a galaxy far far away.. @TinaEmilie98 firmenning fra røyken @Missi ukjent tante @Embla Othea niese fra en annen planet i melkeveien @Maskinfører ukjent nevø @Daryl Dixon fetter fra apokalypsen @Ichiko kul tante fra tøyen @Baktus familiens sorte får 2 1
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2022 #12636 Skrevet 4. november 2022 @Agent smith få låne no spenn av deg, brutter'n, trenger en femmer til bensin 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #12637 Skrevet 4. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): @Agent smith få låne no spenn av deg, brutter'n, trenger en femmer til bensin Wallah bror
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2022 #12638 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): @Anonymburker Louie? @CAPS LOCK of life? Det er det beste jeg kom på i farten Ein bischen Fryden? 🥳 1
Gjest Peanut Skrevet 4. november 2022 #12639 Skrevet 4. november 2022 35 minutter siden, Agent smith said: Du er en grandtante type😁 Hvordan er en grandtantetype?
Gjest Boetica Skrevet 4. november 2022 #12640 Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (58 minutter siden): Episode 272 Jeg føler at KG er nesten som en liten familie for meg Her kommer en oversikt over relasjonene mine @Frøkenfryden Sister from another mister @TheHairyToothfairy Brother from another Mother. @hjärterdam den beste halvdelen til Brother from another Mother @Entern den litt rare men snille onkelen fra innlandet @Sjokoladepenge fjern slektning fra utlandet @Hoppetaujenta tante Sofie @Cid 69menning fra ålebyen @Athena Catalina sjenert kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på over 41 år @Kvakkekyllingen blid venninne fra Trøndelag @Peanut snill grandtante fra finere strøk i Oslo @AliceNextDoor sjenert nabo @DundreMilfin tøff milf fra hovedstaden @jukkapalmej tante kokosnüsse fra ukjent sted @Ciaran og Ciara rebelske tvillinger fra kjellerleiligheten @SVK kjempesnill onkel fra Dovrefjell @Villfisker onkel will, bor i nærheten av Glomma @CAPS LOCK min bror tastaturkrigeren fra Tasta utenfor Stavanger @tånegla ukjent tante fra hovedstaden @Lacuna ukjent kusine @Boetica rar vennine som ikke deler godtesnopet sitt @Zenobia binær tante fra the matrix @Sommer2464 min bror i kristus @LiseTV min fetter/kusine @Ford3000 tremennning fra polarsirkelen @Adobyen fetter fra tombstone @Titania tremenning fra særp @MarianneE utadvendt kusine fra Grenland som jeg ikke har sett på nesten 42 år. Continues.... Smigret og rørt asså Deilig å være en del av en så dysfunksjonell familie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå