Entern Skrevet 2. november 2022 #12481 Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (3 timer siden): I fjern slekt med voffe William? Ja oldefaren 1
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #12482 Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja oldefaren Lenge siden voffe angrep meg
Entern Skrevet 2. november 2022 #12483 Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Lenge siden voffe angrep meg Ja du har oppført deg så pent så da kan voffe-William gjøre andre ting, som å jage @Agent smith og gjøre unevnelige ting på @TheHairyToothfairys biler 1
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #12484 Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ja du har oppført deg så pent så da kan voffe-William gjøre andre ting, som å jage @Agent smith og gjøre unevnelige ting på @TheHairyToothfairys biler
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2022 #12485 Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (26 minutter siden): Ja du har oppført deg så pent så da kan voffe-William gjøre andre ting, som å jage @Agent smith og gjøre unevnelige ting på @TheHairyToothfairys biler 1
Gjest Villfisker Skrevet 2. november 2022 #12486 Skrevet 2. november 2022 (endret) Agent smith skrev (16 timer siden): Daddy cool Ja, bruk den til noe også. Vi liker sangene dine vi. Endret 2. november 2022 av Villfisker
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12487 Skrevet 2. november 2022 Entern skrev (10 timer siden): @Agent smith er vår ubergruppenführer Du er unterubergruppenführer Og du er lederen for luftwaffel
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12488 Skrevet 2. november 2022 Villfisker skrev (43 minutter siden): Ja, bruk den til noe også. Vi liker sangene dine vi. Kan hende det kommer en boney M episode
Entern Skrevet 2. november 2022 #12489 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Og du er lederen for luftwaffel Jeg er luftwaffelführer 1
Ford3000 Skrevet 2. november 2022 #12491 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (43 minutter siden): Kan hende det kommer en boney M episode Tenker alltid på ordet boner når jeg ser navnet eller hører musikken til Boney M. Litt sånn disko-boner... og så tenker jeg på Tove Lo sin låt Disko Tits, så nynner jeg litt på den. Totalt uinteressant. 2
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12492 Skrevet 2. november 2022 Ford3000 skrev (44 minutter siden): Tenker alltid på ordet boner når jeg ser navnet eller hører musikken til Boney M. Litt sånn disko-boner... og så tenker jeg på Tove Lo sin låt Disko Tits, så nynner jeg litt på den. Totalt uinteressant. Daddy cool handler om sugar Daddy tror jeg hvertfall
Ford3000 Skrevet 2. november 2022 #12493 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Daddy cool handler om sugar Daddy tror jeg hvertfall Jo, det kan være, men Boney M hadde jo flere sanger. Nå var det ikke selve sangen som fikk mitt hodet til å spinne i tankene 🤓
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12494 Skrevet 2. november 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Jo, det kan være, men Boney M hadde jo flere sanger. Nå var det ikke selve sangen som fikk mitt hodet til å spinne i tankene 🤓 😁
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12495 Skrevet 2. november 2022 Episode 269 Prokastinering Alle hadde egentlig bedre ting å gjøre enn å sitte på kg, @Cid skulle egentlig ha 69 @Hoppetaujenta skulle egentlig hoppet hoppetau @Entern skulle egentlig fikse senga @Frøkenfryden skulle egentlig se Espens ass på Tv @Athena Catalina skulle egentlig ule mot månen @Kvakkekyllingen skulle egentlig på do @Peanut skulle egentlig skyte naboene @AliceNextDoor skulle egentlig på tur i limousin @jukkapalme skulle egentlig ut å kjøpe palmeolje @Ciaran og Ciara skulle egentlig i butikken @SVK skulle egentlig se på maling tørke @CAPS LOCK skulle egentlig være tastaturkriger på et annet forum @tånegla skulle egentlig klippe neglene @Boetica skulle egentlig spise godtesnop @Zenobia skulle egentlig programmere @Sommer2464 skulle egentlig lese bibelen @LiseTV skulle egentlig skifte kjole @TheHairyToothfairy skulle egentlig til Ålesund @Ford3000 skulle egentlig på beverjakt @Adobyen skulle egentlig på rodeo @Titania skulle egentlig vært på jobb @TinaEmilie98 skulle egentlig sugd på en sigg @Embla Othea skulle egentlig drukket farsmelk
Ford3000 Skrevet 2. november 2022 #12497 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 269 Prokastinering Alle hadde egentlig bedre ting å gjøre enn å sitte på kg, @Cid skulle egentlig ha 69 @Hoppetaujenta skulle egentlig hoppet hoppetau @Entern skulle egentlig fikse senga @Frøkenfryden skulle egentlig se Espens ass på Tv @Athena Catalina skulle egentlig ule mot månen @Kvakkekyllingen skulle egentlig på do @Peanut skulle egentlig skyte naboene @AliceNextDoor skulle egentlig på tur i limousin @jukkapalme skulle egentlig ut å kjøpe palmeolje @Ciaran og Ciara skulle egentlig i butikken @SVK skulle egentlig se på maling tørke @CAPS LOCK skulle egentlig være tastaturkriger på et annet forum @tånegla skulle egentlig klippe neglene @Boetica skulle egentlig spise godtesnop @Zenobia skulle egentlig programmere @Sommer2464 skulle egentlig lese bibelen @LiseTV skulle egentlig skifte kjole @TheHairyToothfairy skulle egentlig til Ålesund @Ford3000 skulle egentlig på beverjakt @Adobyen skulle egentlig på rodeo @Titania skulle egentlig vært på jobb @TinaEmilie98 skulle egentlig sugd på en sigg @Embla Othea skulle egentlig drukket farsmelk Jaaaa... jeg skulle egentlig gjort flere andre ting enn å sitte på KG. Får ta med meg hagla og gå ut en tur 😄 Jeg tar det som et vennlig hint!
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2022 #12498 Skrevet 2. november 2022 På tide med ny kombo-musikk i tråden! 1
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12499 Skrevet 2. november 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): På tide med ny kombo-musikk i tråden! 😆
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #12500 Skrevet 2. november 2022 Har selvfølgelig planer om en rammstein episode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå