Frøkenfryden Skrevet 1. november 2022 #12421 Skrevet 1. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (22 minutter siden): Bare ryggen. Det er for å gli lettere under bilen. Og vanskeligere for @hjärterdam å lugge deg når du er umulig😁 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2022 #12422 Skrevet 1. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og vanskeligere for @hjärterdam å lugge deg når du er umulig😁 🤣🤣 1
Entern Skrevet 1. november 2022 #12423 Skrevet 1. november 2022 Agent smith skrev (48 minutter siden): Feel ya broh! Hater når det lugger i rygghårene Nei det er bare godt 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. november 2022 #12424 Skrevet 1. november 2022 Episode 267 Living next Door to @AliceNextDoor av smukken. @TheHairyToothfairy called when he got the @Cid And he Said: i suppose i have heard about @AliceNextDoor When I rushed to the window and i looked outside I @Cid hardly belive my eyes As a big @Adobyen rolled up @Ichiko @AliceNextDoors drive Oh i dont know why @Sola de is leaving or where shes @Titania go I guess @SVK got her reasons @Boetica i just dont wanna know Cause @Sommer2464 i have been living next Door to @AliceNextDoor @Sommer2464 just @Kvakkekyllingen for a chance to tell her how i feel and maybe get a @SVK glance Now ive gotta get used to not living next Door to @AliceNextDoor We grew up @Villfisker, two @Cids in the park We carved our intials deep in the bark Me and @AliceNextDoor Now she walks to the door With her @Cid held high Just for a @Kruset i caught her eye As a big limousine pulled slowly out of @AliceNextDoor s drive And @TheHairyToothfairy called @Baktus and asked how i felt And he said i know how to help @Peanut over @AliceNextDoor He Said @AliceNextDoor is gone, but im still here You know i have been waiting for 24 years And a big limousine dissappeared
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2022 #12426 Skrevet 1. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og vanskeligere for @hjärterdam å lugge deg når du er umulig😁 Er jo knapt hjemme for tiden, hun rekker ikke 1
AliceNextDoor Skrevet 1. november 2022 #12427 Skrevet 1. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 267 Living next Door to @AliceNextDoor av smukken. @TheHairyToothfairy called when he got the @Cid And he Said: i suppose i have heard about @AliceNextDoor When I rushed to the window and i looked outside I @Cid hardly belive my eyes As a big @Adobyen rolled up @Ichiko @AliceNextDoors drive Oh i dont know why @Sola de is leaving or where shes @Titania go I guess @SVK got her reasons @Boetica i just dont wanna know Cause @Sommer2464 i have been living next Door to @AliceNextDoor @Sommer2464 just @Kvakkekyllingen for a chance to tell her how i feel and maybe get a @SVK glance Now ive gotta get used to not living next Door to @AliceNextDoor We grew up @Villfisker, two @Cids in the park We carved our intials deep in the bark Me and @AliceNextDoor Now she walks to the door With her @Cid held high Just for a @Kruset i caught her eye As a big limousine pulled slowly out of @AliceNextDoor s drive And @TheHairyToothfairy called @Baktus and asked how i felt And he said i know how to help @Peanut over @AliceNextDoor He Said @AliceNextDoor is gone, but im still here You know i have been waiting for 24 years And a big limousine dissappeared Alltid drømt om en egen sang. Må jammen høre på originalsangen mens jeg leser den vidunderlige teksten din, nå.
Gjest Agent smith Skrevet 1. november 2022 #12428 Skrevet 1. november 2022 AliceNextDoor skrev (26 minutter siden): Alltid drømt om en egen sang. Må jammen høre på originalsangen mens jeg leser den vidunderlige teksten din, nå. 🙂
hjärterdam Skrevet 1. november 2022 #12429 Skrevet 1. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Er jo knapt hjemme for tiden, hun rekker ikke En annen dag ses vi jo 🤣 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. november 2022 #12430 Skrevet 1. november 2022 Episode 268 @Agent smith av @jukkapalme og valentinerne Å stå opp @Cidlig er en @jukkapalme i det @Sjokoladepenge livet ditt Å @Rumle middag er en middelalderskikk Du hakke tid til den slags dritt Hei folkens her @Villfisker @Agent smith Og gjett om han er tørst i dag, hei folkens ikke bare litt, han @Anonymburker sikkert hvis vi henger oss på. @Rumle står å ler av deg og prater bak din Rygg @Rumle står å ler av deg Og venter på at du skal gå å utløse din @Cid Du blir sittende å lure på om man Er dum fordi om man er snill Alle @Villfisker i den samme @Adobyen men du er den som alltid må @Ichiko Hei folkens ta en @Titania på @Agent smith i sta varn konge Men se pån nå, nå @Entern @tånegla Kanke gå et skritt Og her er det tomt det er på tide å gå. Når du ligger der 7 fot under Som en følge av kronisk kolikk Tror du virkelig at @Adobyen der oppe vil komme til å huske deg @Agent smith Ikke prøv å snakk no dritt om @Agent smith Han var alltid god for en @Ølga og en @dram Det er klart vi @Anonymburker gamle @Agent smith vi har hatt mye moro med han @Rumle de som @Ichiko av deg og @Lacuna bak din rygg har nå blitt dine beste venner, livet kan være stygt
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2022 #12431 Skrevet 1. november 2022 hjärterdam skrev (1 time siden): En annen dag ses vi jo 🤣 Haha, true! Satser på en kjapp klem torsdag 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. november 2022 #12432 Skrevet 1. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Haha, true! Satser på en kjapp en torsdag TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Haha, true! Satser på en kjapp en torsdag 😲😯
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2022 #12433 Skrevet 1. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Haha, true! Satser på en kjapp klem torsdag Er det det dere kaller det? Nåååh🤨 1
Entern Skrevet 1. november 2022 #12434 Skrevet 1. november 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Er det det dere kaller det? Nåååh🤨 Kjappis & Klemmis 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2022 #12435 Skrevet 1. november 2022 Åhh....jeg hører lokkerops-Ord her inne? K&K! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2022 #12436 Skrevet 1. november 2022 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Er det det dere kaller det? Nåååh🤨 tenker du på fiffling og foffling? 1
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2022 #12437 Skrevet 1. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): tenker du på fiffling og foffling? Aldri 2
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2022 #12438 Skrevet 1. november 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Aldri godt, for sånt driver vi ikke med. det kommer jeg til å hevde så lenge både min mor og min datter også bruker kg og iaffal når jeg ikke vet hva de kaller seg! Endret 1. november 2022 av TheHairyToothfairy 2
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2022 #12439 Skrevet 1. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (30 minutter siden): godt, for sånt driver vi ikke med. det kommer jeg til å hevde så lenge både min mor og min datter også bruker kg og iaffal når jeg ikke vet hva de kaller seg! Hei pappa! 🥸 1
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2022 #12440 Skrevet 1. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hei pappa! 🥸 hei datter! kom hjem og rydd rommet ditt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå