Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #12341 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hva betyr det Her er noen saftige tyske banneord 🤪 Scheiße Dritt/Faen Donnerwetter Helvete du Sau Din dust Ziege Bitch geh zur Hölle Dra til helvete Blöd Dum Dumkopf Dust Das war zum Teufel Det var som faen Lick mich am Arßch Slikk meg i ræva Halt die Fresse Hold kjeft 1
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #12343 Skrevet 30. oktober 2022 MarianneE skrev (2 minutter siden): Stum av beundring! Hva beundrer du? 1
MarianneE Skrevet 30. oktober 2022 #12344 Skrevet 30. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Hva beundrer du? Evnen til å skrive avhandlingene som blir en ny episode av KGs Såpeopera 1
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #12345 Skrevet 30. oktober 2022 MarianneE skrev (Akkurat nå): Evnen til å skrive avhandlingene som blir en ny episode av KGs Såpeopera Hvilke avhandlinger? 1
MarianneE Skrevet 30. oktober 2022 #12346 Skrevet 30. oktober 2022 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Hvilke avhandlinger? Episoder, da 1
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #12347 Skrevet 30. oktober 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): Episoder, da Han er kreativ 😁 1
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #12348 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (52 minutter siden): Episode 266 Her kommer @Entern av @jukkapalme og valentinerne Er du av typen som aldri blir @FruN Og som aldri heller prøver på å bli @Kruset Er du ansett som en @Cidlig @Kate Upton fordi du stort sett ikke gidder å @MarianneE Har du problemer med å omgås overdrevet @Sjokoladepenge folk Du ække aleine, vi er mange som hare sånn Er du av typen som liker å @Cidde, @Cidde inne å pimpe når @Sola de skinner. Er du av typen som er svak for @CAPS LOCK Men bare på @Kvakkekyllingen og bare når vi vinner. Da har du problemer i følge @Peanuthjerneforbundet Men du ække aleine, vi er mange som hare sånn Folkens jeg kommer med @Villfisker Jeg må få be om absolutt stillhet @Embla Othea er over,det kommer til å falle snø i natt Her kommer @Entern Her kommer den @Athena Catalina fine tida Endelig @Cid å få Er du av typen som lar deg irritere av Folk som alltid skal imponere Har du et kjøleskap har du en @MarianneE Da har du alt du trenger for å leve. Jippi 🥳🥳🥳bra 😊😊 1
Gjest Villfisker Skrevet 30. oktober 2022 #12349 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 266 Her kommer @Entern av @jukkapalme og valentinerne Er du av typen som aldri blir @FruN Og som aldri heller prøver på å bli @Kruset Er du ansett som en @Cidlig @Kate Upton fordi du stort sett ikke gidder å @MarianneE Har du problemer med å omgås overdrevet @Sjokoladepenge folk Du ække aleine, vi er mange som hare sånn Er du av typen som liker å @Cidde, @Cidde inne å pimpe når @Sola de skinner. Er du av typen som er svak for @CAPS LOCK Men bare på @Kvakkekyllingen og bare når vi vinner. Da har du problemer i følge @Peanuthjerneforbundet Men du ække aleine, vi er mange som hare sånn Folkens jeg kommer med @Villfisker Jeg må få be om absolutt stillhet @Embla Othea er over,det kommer til å falle snø i natt Her kommer @Entern Her kommer den @Athena Catalina fine tida Endelig @Cid å få Er du av typen som lar deg irritere av Folk som alltid skal imponere Har du et kjøleskap har du en @MarianneE Da har du alt du trenger for å leve. Ingrid Olava om jeg ikke husker feil.
Gjest Agent smith Skrevet 30. oktober 2022 #12350 Skrevet 30. oktober 2022 Villfisker skrev (2 timer siden): Ingrid Olava om jeg ikke husker feil. Hu har laget en versjon av den ja, men jokke og valentinerne har originalen
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2022 #12351 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 266 Her kommer @Entern av @jukkapalme og valentinerne Er du av typen som aldri blir @FruN Og som aldri heller prøver på å bli @Kruset Er du ansett som en @Cidlig @Kate Upton fordi du stort sett ikke gidder å @MarianneE Har du problemer med å omgås overdrevet @Sjokoladepenge folk Du ække aleine, vi er mange som hare sånn Er du av typen som liker å @Cidde, @Cidde inne å pimpe når @Sola de skinner. Er du av typen som er svak for @CAPS LOCK Men bare på @Kvakkekyllingen og bare når vi vinner. Da har du problemer i følge @Peanuthjerneforbundet Men du ække aleine, vi er mange som hare sånn Folkens jeg kommer med @Villfisker Jeg må få be om absolutt stillhet @Embla Othea er over,det kommer til å falle snø i natt Her kommer @Entern Her kommer den @Athena Catalina fine tida Endelig @Cid å få Er du av typen som lar deg irritere av Folk som alltid skal imponere Har du et kjøleskap har du en @MarianneE Da har du alt du trenger for å leve. Haha, så utrolig bra! 👏🏻 Flere enn meg som sang låta inni seg mens de leste? 😂 Her kommer vinter'n er en av mine favorittlåter når det kommer til norsk på norsk. Agent smith skrev (7 minutter siden): Hu har laget en versjon av den ja, men jokke og valentinerne har originalen Og Jokkes versjon er den beste selv om Ingrid Olava sin også er fin. 2
Gjest Agent smith Skrevet 30. oktober 2022 #12352 Skrevet 30. oktober 2022 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Haha, så utrolig bra! 👏🏻 Flere enn meg som sang låta inni seg mens de leste? 😂 Her kommer vinter'n er en av mine favorittlåter når det kommer til norsk på norsk. Og Jokkes versjon er den beste selv om Ingrid Olava sin også er fin. Ja, enig, originalen er best men IO sin versjon er også fin
Gjest Villfisker Skrevet 30. oktober 2022 #12353 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Hu har laget en versjon av den ja, men jokke og valentinerne har originalen Da husket jeg feil da, men ikke helt
Gjest Cid Skrevet 30. oktober 2022 #12354 Skrevet 30. oktober 2022 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Haha, så utrolig bra! 👏🏻 Flere enn meg som sang låta inni seg mens de leste? 😂 Her kommer vinter'n er en av mine favorittlåter når det kommer til norsk på norsk. Og Jokkes versjon er den beste selv om Ingrid Olava sin også er fin. Kjekt å se deg var redd du hadde forsvunnet igjen 😕
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2022 #12355 Skrevet 30. oktober 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Kjekt å se deg var redd du hadde forsvunnet igjen 😕 Takk, snille du ♥️ Neida, er bare den pokkers depresjonen som er så tung, så ikke alltid jeg orker å være her inne. 1
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #12356 Skrevet 30. oktober 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Takk, snille du ♥️ Neida, er bare den pokkers depresjonen som er så tung, så ikke alltid jeg orker å være her inne. God bedring 💖 1
Gjest Cid Skrevet 30. oktober 2022 #12357 Skrevet 30. oktober 2022 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Takk, snille du ♥️ Neida, er bare den pokkers depresjonen som er så tung, så ikke alltid jeg orker å være her inne. Uff noe du går til psykolog for?
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2022 #12358 Skrevet 30. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): God bedring 💖 Tusen takk ♥️ Cid skrev (1 minutt siden): Uff noe du går til psykolog for? Tusen takk 💜 Har gått til psykolog før, flere ulike både private og offentlige, men det har ikke hjulpet noe. Har gått så langt nå at jeg ikke tør/orker å søke mer hjelp... Den sosiale angsten har også økt med depresjonen. Har også gått på antidepressiva tidligere, men ble bare sint og flat i humøret av dem. For noen år siden måtte jeg begynne på en livsviktig medisin som ikke kan kombineres med antidepressiva, så kan ikke prøve noe nytt merke heller. Så må bare holde ut så godt jeg kan. Det er tungt, mørkt og vanskelig, men hunden og kattene hjelper meg igjennom dagene på et vis, selv om jeg føler meg innesperret i et stort svart hull. Hunden må jo ha tur uansett hvor ille det er. Har også hatt hjemmekontor helt siden starten av pandemien på grunn av elendig immunforsvar, så kommer meg ikke ut så mye heller. 3
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2022 #12359 Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (10 timer siden): Snart er du med i en tradisjonell britisk krim 🤪 🤣🤣 1
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #12360 Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (10 timer siden): @Frøkenfryden er sjalu 🤪🤪🤪 Sparer det til mitt virkelige liv jeg😉 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå