Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er den ekstra skumle versjonen:

image.jpeg.827a52c03a1889a1caf43ac43061c7e0.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

🤣😄 Det skal herved være mitt visdomsord 

Hurra 🥳

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Her er den ekstra skumle versjonen:

image.jpeg.827a52c03a1889a1caf43ac43061c7e0.jpeg

Et av dyrene som kommer etter meg?

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Et av dyrene som kommer etter meg?

Hadde aldri sendt noe så ondt og grusomt etter deg Cid :) 

Gjest Villfisker
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Nøkken er i grunnen en skikkelig skummel skapning, det finnes en skotsk variant som er enda verre 😮 

image.jpeg.c4bff8c98c1d8b51155c26286039aa01.jpeg

Ja, han har jo slektninger. ;)
Men ganske kul egentlig. Orker ikke å sitte og lukte på ham da, men han er fin å prate med, med litt avstand. Humor har han også. Men han liker ikke folk flest. 

Jeg forteller han rare ting, og han forteller meg om rare ting som har skjedd i skogen. Det er veldig gøy :nigo:

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden):

la meg poengtere at jeg har IKKE spøkt seksuelt rettet mot noen annet enn meg selv. så det du sier der er ikke helt sant, men kanskje din oppfatning. tvert imot har jeg nevnt at jeg vil helst ikke delta i slikt siden jeg har all slags kvinnelig familie ombord på samme forum, ganske enkelt for å unngå misforståelser eller at noen blir såret - eller dumme antagelser skapes.

herav blant annet grunnen til at jeg heller elendig har forsøkt å trekke meg ut av sosialforumet, dels fordi det er enkelte som stadig kommer med dårlig mobbing, og dels fordi den seksuelle tonen ikke tiltrekker meg. jeg har funnet en slags middelvei med å blokkere brukere som ikke bidrar positivt i min oppfatning av forumet, særlig fordi et par andre brukere har bedt meg om å bidra litt for den gode stemnings skyld. 

du er en av de jeg liker å følge med på, @Cid, men du kan ikke la være å ta inn over deg at du deltar mye i det du ser andre gjør også. slik som at du poengterte avsporing i en annen tråd - men aktivt deltar i avsporing feks. her, og uttrykker misnøye når moderatorer faktisk rydder i avsporing. det er for så vidt fair, men det verd å ha i bakhodet at man oppfattes fra flere vinkler enn den man kanskje selv ønsker. 

Beklager om jeg har støtt deg noen ganger, også i min teite episode her på Såpeoperaen. Var ikke meningen. Du virker som en okei person, som med mange andre her :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Villfisker skrev (Akkurat nå):

Ja, han har jo slektninger. ;)
Men ganske kul egentlig. Orker ikke å sitte og lukte på ham da, men han er fin å prate med, med litt avstand. Humor har han også. Men han liker ikke folk flest. 

Jeg forteller han rare ting, og han forteller meg om rare ting som har skjedd i skogen. Det er veldig gøy :nigo:

Høres bra ut :) 

Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Beklager om jeg har støtt deg noen ganger, også i min teite episode her på Såpeoperaen. Var ikke meningen. Du virker som en okei person, som med mange andre her :) 

pft, jeg finnes ikke grei. jeg er en sånn der ekte innfull gamling med fordommer mot alt som heter nymotens fjas og påfunn

(neida, går greit, har ikke lagt merke til noe upassende fra deg) ;)

• Hjerte 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

pft, jeg finnes ikke grei. jeg er en sånn der ekte innfull gamling med fordommer mot alt som heter nymotens fjas og påfunn

Kult! Gamlinger med fordommer er så gøye. Vifter du med stokken på trappa når nabobarna bråker litt mye ute?

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Håper ikke jeg heller har støtt deg ☺️

Skrevet

Kult! Gamlinger med fordommer er så gøye. Vifter du med stokken på trappa når nabobarna bråker litt mye ute?

vet du, her jeg bor er det så enormt langt til noen naboer som helst :P driver mest å jager dumme dyr.

• Liker 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

vet du, her jeg bor er det så enormt langt til noen naboer som helst :P driver mest å jager dumme dyr.

Kuer og høns?

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Kuer og høns?

sånt driver vi ikke med i troms. her er det rein og ørn. 

Skrevet

sånt driver vi ikke med i troms. her er det rein og ørn. 

Beste rein jeg vet om er Trine Rein 😄 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Beste rein jeg vet om er Trine Rein 😄 

hun er ganske hyggelig, selv om hun ikke rekker toget

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

Det må være lykken for en gamling som deg, slipper å slite ut stokken på å vifte mot naboer! Du har vel heller en riflestokk du da sikter mot dyrene? I Troms er det jo en del rev har jeg hørt :)  Rein og ørn er jo fredet.

Skrevet

Det må være lykken for en gamling som deg, slipper å slite ut stokken på å vifte mot naboer! Du har vel heller en riflestokk du da sikter mot dyrene? I Troms er det jo en del rev har jeg hørt :)  Rein og ørn er jo fredet.

rifle er noe man bruker på jobb. hagle smeller mer og lager morsommere hull i ting som feks låveveggen etc. treffer jo ikke noe uansett, uten at lorgnetten er på plass

Skrevet

rifle er noe man bruker på jobb. hagle smeller mer og lager morsommere hull i ting som feks låveveggen etc. treffer jo ikke noe uansett, uten at lorgnetten er på plass

Er du en... leiemorder? Sånn som... meg? Wow! Hagleskyting er gøy, men har ikke mye erfaring med å skyte på låvevegger 😄 

Skrevet
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Er du en... leiemorder? Sånn som... meg? Wow! Hagleskyting er gøy, men har ikke mye erfaring med å skyte på låvevegger 😄 

nei, jeg bare poserer i skogen med rifle for å gi fi en latter

låvevegger har den fordelen at de ikke stikker avgårde, dermed har jeg en sjanse

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

nei, jeg bare poserer i skogen med rifle for å gi fi en latter

låvevegger har den fordelen at de ikke stikker avgårde, dermed har jeg en sjanse

Tror du er en kjekk, eldre, sur gubbe, litt sånn silverfox hår og rifle på armen og ei dau kråke foran deg 😄 Hawt! Det er sant, så du er kanskje ikke med på leirduebanen senere da? 😄 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...