Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Villfisker
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden):

Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt vi Villfisker.🥱🥱😴😴💤💤

Takk for det begge to ☺️☺️

Entern skrev (13 timer siden):

Du og 😊

Takk for det 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Ja enig, det er først og fremst @Agent smith (og ikke noe galt med det, det plager meg ikke i det hele tatt :))

Rart av han å si at jeg har spøkt bare med han :klo: vi spøker alle like mye med hverandre men vi vet også hva grensen er

Gjest Villfisker
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Episode 258

Brukernes visdomsord

@KvakkekyllingenDet som er bra for høna er bra for egget

@TitaniaDet som er bra med lego er bra for Titania

@CidDet som er bra for Cid er 69

@CAPS LOCKJO STØRRE JO BEDRE

@Ciaran og CiaraDer det er rom for to er det rom for ro

@SVKRolig vann har dypeste tankene

@VillfiskerDer det er vann er det fisk

@TheHairyToothfairyRo, ro til lopphavet

@HoppetaujentaDer det er hopperom er det hjerterom

@Athena CatalinaDer det er hjerterom er det smerterom

@Agent smithDer det er hjerterom er det jukkerom

@DundreMilfinDer det er jukkerom er det dundrerom

@Embla OtheaDet som er bra for far er bra for melka 

@FrøkenfrydenDet som er bra for lefsa er bra for slufsa

Ja, hvis ikke er det noe galt med vannet ;) 

Skrevet
Villfisker skrev (1 minutt siden):

Ja, hvis ikke er det noe galt med vannet ;) 

Ja det er jo sant :) 

Ikke fisk i sånt vann:

Bilderesultat for algeoppblomstring

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Rart av han å si at jeg har spøkt bare med han :klo: vi spøker alle like mye med hverandre men vi vet også hva grensen er

Ja, litt spesielt. Jaja, ikke tenk mer på det du :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Ja, litt spesielt. Jaja, ikke tenk mer på det du :) 

Nå har jeg vel ødelagt tråden her 😞

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Nei du har ikke ødelagt noen ting, ikke din feil :klem:

• Hjerte 1
Skrevet

Nei du har ikke ødelagt noen ting, ikke din feil :klem:

Tror flere her er irriterte på meg nå, jeg skulle bars ignorert det med ødipus og latt det fare. Typisk meg å lage drama ut av noe lite 

Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
Entern skrev (4 minutter siden):

Ja det er jo sant :) 

Ikke fisk i sånt vann:

Bilderesultat for algeoppblomstring

Nei. Fysj. 😝

Nøkken liker seg nok der da. Og han lukter dritt, men det vet han om, og lever godt med det. Har fått ham til å skremme andre fiskere fra gode plasser før :lur:

Endret av Villfisker
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Vi har alle spøkt litt med hverandre seksuelt her inne det siste året men jeg har ikke gått bestemt etter deg, er mest @Agent smith som driver på med sånt nå uansett

la meg poengtere at jeg har IKKE spøkt seksuelt rettet mot noen annet enn meg selv. så det du sier der er ikke helt sant, men kanskje din oppfatning. tvert imot har jeg nevnt at jeg vil helst ikke delta i slikt siden jeg har all slags kvinnelig familie ombord på samme forum, ganske enkelt for å unngå misforståelser eller at noen blir såret - eller dumme antagelser skapes.

herav blant annet grunnen til at jeg heller elendig har forsøkt å trekke meg ut av sosialforumet, dels fordi det er enkelte som stadig kommer med dårlig mobbing, og dels fordi den seksuelle tonen ikke tiltrekker meg. jeg har funnet en slags middelvei med å blokkere brukere som ikke bidrar positivt i min oppfatning av forumet, særlig fordi et par andre brukere har bedt meg om å bidra litt for den gode stemnings skyld. 

du er en av de jeg liker å følge med på, @Cid, men du kan ikke la være å ta inn over deg at du deltar mye i det du ser andre gjør også. slik som at du poengterte avsporing i en annen tråd - men aktivt deltar i avsporing feks. her, og uttrykker misnøye når moderatorer faktisk rydder i avsporing. det er for så vidt fair, men det verd å ha i bakhodet at man oppfattes fra flere vinkler enn den man kanskje selv ønsker. 

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Tror flere her er irriterte på meg nå, jeg skulle bars ignorert det med ødipus og latt det fare. Typisk meg å lage drama ut av noe lite 

Ikke bry deg om det du. Trenger ikke å være din feil om noen er sure på deg, noen folk er bare sure innimellom samme hva vet du :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Nei. Fysj. 😝

Nøkken liker seg nok der da. Og han lukter dritt, men det vet han om, og lever godt med det. Har fått ham til å skremme andre fiskere fra god plasser før :lur:

Ja sånne skikkelig algeinfiserte vann ser ut som noe fra en skrekkfilm 😮 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

du har ikke ødelagt en ting. du har uttrykket noe, og det er faktisk ganske kult at man gjør. nå har vi diskutert det, og da kan vi fjase videre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke irritert på deg ☺️

Bare en dårlig spøk fra min side 👍

• Hjerte 2
Gjest Villfisker
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Ja sånne skikkelig algeinfiserte vann ser ut som noe fra en skrekkfilm 😮 

Ja, det er jo ikke noe kjekt for oss. Men nøkken er immun ;) 

Han ser mye rart fra folk som tror ingen ser dem også. Så man må bare oppføre seg  :lur:

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

la meg poengtere at jeg har IKKE spøkt seksuelt rettet mot noen annet enn meg selv. så det du sier der er ikke helt sant, men kanskje din oppfatning. tvert imot har jeg nevnt at jeg vil helst ikke delta i slikt siden jeg har all slags kvinnelig familie ombord på samme forum, ganske enkelt for å unngå misforståelser eller at noen blir såret - eller dumme antagelser skapes.

herav blant annet grunnen til at jeg heller elendig har forsøkt å trekke meg ut av sosialforumet, dels fordi det er enkelte som stadig kommer med dårlig mobbing, og dels fordi den seksuelle tonen ikke tiltrekker meg. jeg har funnet en slags middelvei med å blokkere brukere som ikke bidrar positivt i min oppfatning av forumet, særlig fordi et par andre brukere har bedt meg om å bidra litt for den gode stemnings skyld. 

du er en av de jeg liker å følge med på, @Cid, men du kan ikke la være å ta inn over deg at du deltar mye i det du ser andre gjør også. slik som at du poengterte avsporing i en annen tråd - men aktivt deltar i avsporing feks. her, og uttrykker misnøye når moderatorer faktisk rydder i avsporing. det er for så vidt fair, men det verd å ha i bakhodet at man oppfattes fra flere vinkler enn den man kanskje selv ønsker. 

Jeg beklager om jeg har tagget deg i upassende sammenhenger, jeg skal huske på det fremover og ikke nevne deg i noen upassende sammenhenger :)

Jeg tenker ikke alltid over hva jeg sier før jeg sier det så det hender da til tider at jeg kan fremstå på en spesiell måte 🙊 

Jeg beklager for det lille dramaet jeg har lagd her nå, jeg har tatt innover meg hva du har sagt og skal huske det fremover :) Håper det er greit å bli nevnt i uskyldige sammenhenger da som i kg tidsepoke tråden hvor du er hovedkarakteren? (Lover at ingenting seksuelt vil skje med karakteren din 😄)

Jeg setter pris på at du er på kg :)

Skrevet

Ja, det er jo ikke noe kjekt for oss. Men nøkken er immun ;) 

Han ser mye rart fra folk som tror ingen ser dem også. Så man må bare oppføre seg  :lur:

Nøkken er i grunnen en skikkelig skummel skapning, det finnes en skotsk variant som er enda verre 😮 

image.jpeg.c4bff8c98c1d8b51155c26286039aa01.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

Nøkken er i grunnen en skikkelig skummel skapning, det finnes en skotsk variant som er enda verre 😮 

image.jpeg.c4bff8c98c1d8b51155c26286039aa01.jpeg

🏃‍♂️

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Episode 258

Brukernes visdomsord

@KvakkekyllingenDet som er bra for høna er bra for egget

@TitaniaDet som er bra med lego er bra for Titania

@CidDet som er bra for Cid er 69

@CAPS LOCKJO STØRRE JO BEDRE

@Ciaran og CiaraDer det er rom for to er det rom for ro

@SVKRolig vann har dypeste tankene

@VillfiskerDer det er vann er det fisk

@TheHairyToothfairyRo, ro til lopphavet

@HoppetaujentaDer det er hopperom er det hjerterom

@Athena CatalinaDer det er hjerterom er det smerterom

@Agent smithDer det er hjerterom er det jukkerom

@DundreMilfinDer det er jukkerom er det dundrerom

@Embla OtheaDet som er bra for far er bra for melka 

@FrøkenfrydenDet som er bra for lefsa er bra for slufsa

🤣😄 Det skal herved være mitt visdomsord 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...