Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det er greit å spøke om foreldrene mine sånn, greit å tulle om meg men mer enn det blir for mye 

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

:klem:

Man må være syk i hodet hvis man vil gjøre noe seksuelt med moren sin

Skrevet
Embla Othea skrev (34 minutter siden):

Her må vi få lov til å protestere på det aller sterkeste! :nei: 

Entern skrev (22 minutter siden):

Naughty stepmom?

Vask hjernen din nå. :nei: 

Agent smith skrev (13 minutter siden):

Ødipus

Nei, slikt finnes heller ikke hverken her eller der. :nei: Kun en forumpus av den sunne sorten. 🐈

• Hjerte 1
Skrevet

Innom for å si hei til alle dere fine folk! Ler meg skakk av deres påfunn! Nydelig! Hjemme idag, som alle andre dager den siste tiden, fyrer i ovnen og har hundene liggende i sofaen. Ikke si noe til mannen om hunder i sofaen, han er ikke så keen på det.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Innom for å si hei til alle dere fine folk! Ler meg skakk av deres påfunn! Nydelig! Hjemme idag, som alle andre dager den siste tiden, fyrer i ovnen og har hundene liggende i sofaen. Ikke si noe til mannen om hunder i sofaen, han er ikke så keen på det.

Kjekt å se deg 😄 

Skrevet

Det er bare en gammel freudiansk greie, spør @Frøkenfryden

Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Hei! ☺️ Hyggelig å se deg! 😊 Høres ut som om du koser deg 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

At man bare spøker?

Nei, den Ødipuskompleks greia

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Nei, den Ødipuskompleks greia

Men er fortsatt ufyselig tanken på hva der betyr?

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Men er fortsatt ufyselig tanken på hva der betyr?

Ja det er det jo

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

det er et stadie alle unge menn går gjennom, men det betyr ikke at de gjennomfører eller "har lyst". når de passerer det siste der, det er da det er sykt.
rent teknisk er dette begrepet på stadiet hvor man etablerer forståelse over at det ikke er en ok ting å gjøre. 

forøvrig har du spøkt om andres foreldre i løpet av denne høsten, mens vi er inne på å poengtere. 

Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Hei! ☺️ Hyggelig å se deg! 😊 Høres ut som om du koser deg 😊

Hei! Takk det samme! Ja, både på KG og hjemme 😄 

Cid skrev (3 minutter siden):

Kjekt å se deg 😄 

Takk det samme 😄 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

det er et stadie alle unge menn går gjennom, men det betyr ikke at de gjennomfører eller "har lyst". når de passerer det siste der, det er da det er sykt.
rent teknisk er dette begrepet på stadiet hvor man etablerer forståelse over at det ikke er en ok ting å gjøre. 

forøvrig har du spøkt om andres foreldre i løpet av denne høsten, mens vi er inne på å poengtere. 

Jeg har heldigvis aldri gått igjennom det

Jeg har aldri spøkt om noe seksuelt med andres foreldre, den grensen passerer jeg ikke

Endret av Cid
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri spøkt om noe seksuelt med andres foreldre, den grensen passerer jeg ikke..

jeg sa ikke seksuelt. når vet du hvilke grenser som er ok å passere for andre? 
er det for eksempel ok å spøke seksuelt med bare meg, selv om jeg har satt ord på at jeg finner det upassende? 

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Det er vel først og fremst en barndomsgreie når mor er person #1

Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Jeg synes ikke det er greit å spøke om foreldrene mine sånn, greit å tulle om meg men mer enn det blir for mye 

Sorry :balltre:

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

jeg sa ikke seksuelt. når vet du hvilke grenser som er ok å passere for andre? 
er det for eksempel ok å spøke seksuelt med bare meg, selv om jeg har satt ord på at jeg finner det upassende? 

Vi har alle spøkt litt med hverandre seksuelt her inne det siste året men jeg har ikke gått bestemt etter deg, er mest @Agent smith som driver på med sånt nå uansett

Skrevet

Vi har alle spøkt litt med hverandre seksuelt her inne det siste året men jeg har ikke gått bestemt etter deg, er mest @Agent smith som driver på med sånt nå uansett

Ja enig, det er først og fremst @Agent smith (og ikke noe galt med det, det plager meg ikke i det hele tatt :))

Gjest Villfisker
Skrevet
Agent smith skrev (13 timer siden):

Jeg dropper grønt, 

Et godt valg. Mye bedre den veien :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...