Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Villfisker
Skrevet
Agent smith skrev (4 timer siden):

Episode 257

Det var klart for den årlige ferieturen.

Alle skulle få være med @Frøkenfryden og hennes like gode halvdel franzen på tur i Mexico.

Tuten gikk til tijuana, der vi skulle bli tatt i mot av el chapo og kartellet hans.

@Cid hadde pakket kofferten sin og var klar, @Kvakkekyllingen var også klar, som et egg

@Agent smith var hyret inn som poolboy/groupie og skulle ligge mellom fryden og franzen om nettene, @Entern skulle være DJ og hadde tatt med alle death thrash metal platene sine, @Peanut hadde solgt alt hun eide, både hus og naboer og var klar for et latino eventyr.

@TheHairyToothfairy hadde pakket med seg tipien sin og skulle tilbringe ferien noen mil lenger sør, i tenochitlan.

@AliceNextDoor sa hun kunne bli med på en betingelse, at de fant et øde sted uten naboer 

@Villfisker ble ansatt som kokk på turen, og det ble fisk til middag hver dag 

@Athena Catalina ble bare med fordi hun hadde lyst til å se en jaguar i sitt rette element.bilen altså ikke dyret

@Embla Othea ble kun med fordi de har palmer i Mexico, da kan hun drikke oljen rett fra treet.

Og det ble pannewoket grønt som tilbehør, men kun nok til at alle også måtte spise fisk for å bli mette. :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Villfisker skrev (6 minutter siden):

Og det ble pannewoket grønt som tilbehør, men kun nok til at alle også måtte spise fisk for å bli mette. :lur:

Det høres ut som en god deal :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Villfisker skrev (6 minutter siden):

👍👍

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er enige vi.👍👍

• Hjerte 1
Gjest Villfisker
Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Ja, det syns jeg også. 😄 

Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er enige vi.👍👍

Ja, viktig at alle spiser skikkelig. Kjedelig å stoppe ekstra pga slitne folk som ikke har spist ordentlig. Folk spiser alt for lite fisk ;) 

Skrevet
Villfisker skrev (1 minutt siden):

Ja, det syns jeg også. 😄 

Ja, viktig at alle spiser skikkelig. Kjedelig å stoppe ekstra pga slitne folk som ikke har spist ordentlig. Folk spiser alt for lite fisk ;) 

Cassidy Tvillingene er veldig glade i å spise fisk vi.:spise::spise:🐟🐟😋😋:Nikke::Nikke:

Gjest Villfisker
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er veldig glade i å spise fisk vi.:spise::spise:🐟🐟😋😋:Nikke::Nikke:

Så flott. Det skal dere bare fortsette med. Sunt og godt for dere :Nikke::Nikke:💪💪

Jeg skal prøve en ny måte å lage sardiner på snart også. Vet ikke om det er godt på den måten, men jeg må teste det ut. ;);) 

Skrevet
Villfisker skrev (2 minutter siden):

Så flott. Det skal dere bare fortsette med. Sunt og godt for dere :Nikke::Nikke:💪💪

Jeg skal prøve en ny måte å lage sardiner på snart også. Vet ikke om det er godt på den måten, men jeg må teste det ut. ;);) 

Ja det skal vi fortsette med.:Nikke::Nikke: Og Cassidy Tvillingene pleier ofte å fiske makrell sammen om sommeren vi.🎣🎣🐟🐟

Gjest Villfisker
Skrevet

Ja det skal vi fortsette med.:Nikke::Nikke: Og Cassidy Tvillingene pleier ofte å fiske makrell sammen om sommeren vi.🎣🎣🐟🐟

Det er bra :Nikke::Nikke:

Da får dere sol, frisk luft, og masse god næring og en kjekk aktivitet til å stresse ned med. Makrell er fin b12 kilde også mener jeg ;);) Noe som er med på å bidra til normalt stoffskifte. D vitaminer og omega3 er heller ikke feil. 🧠🧠 Så da har dere god grunn til å smile etterpå:nigo::nigo:

Skrevet
Villfisker skrev (2 minutter siden):

Det er bra :Nikke::Nikke:

Da får dere sol, frisk luft, og masse god næring og en kjekk aktivitet til å stresse ned med. Makrell er fin b12 kilde også mener jeg ;);) Noe som er med på å bidra til normalt stoffskifte. D vitaminer og omega3 er heller ikke feil. 🧠🧠 Så da har dere god grunn til å smile etterpå:nigo::nigo:

Cassidy Tvillingene har fisket makrell sammen siden vi var 11 år gamle vi.🎣🎣🐟🐟:Nikke::Nikke:

• Hjerte 1
Gjest Villfisker
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har fisket makrell sammen siden vi var 11 år gamle vi.🎣🎣🐟🐟:Nikke::Nikke:

Da har dere sikkert flere gode måter å tilberede dem på også? :jepp::jepp:

Skrevet

Da har dere sikkert flere gode måter å tilberede dem på også? :jepp::jepp:

Ja det har vi, men Cassidy Tvillingene pleier mest å spise makrellen stekt sammen med stekt løk, kokte poteter og rømme på vi.🐟🐟🧅🧅🥔🥔🥛🥛:spise::spise:

Gjest Villfisker
Skrevet

Ja det har vi, men Cassidy Tvillingene pleier mest å spise makrellen stekt sammen med stekt løk, kokte poteter og rømme på vi.🐟🐟🧅🧅🥔🥔🥛🥛:spise::spise:

Det er skikkelig mat ja ☺️☺️

Selv måtte jeg nok stått over melkeproduktene, men kan spise alt det andre. Finnes heldigvis flere alternativer til tilbehør da. ;)  ;)  

Skrevet

Det er skikkelig mat ja ☺️☺️

Selv måtte jeg nok stått over melkeproduktene, men kan spise alt det andre. Finnes heldigvis flere alternativer til tilbehør da. ;)  ;)  

Cassidy Tvillingene spiser også ofte både makrell i tomat.🐟🐟🍅🍅 Og varmrøktmakrell vi.♨️♨️🌫️🌫️🐟🐟

Gjest Villfisker
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene spiser også ofte både makrell i tomat.🐟🐟🍅🍅 Og varmrøktmakrell vi.♨️♨️🌫️🌫️🐟🐟

Det er gode vaner :jepp::jepp: 

Men nå ser at jeg må :tanpuss::tanpuss:  Og hoppe i seng snart. Ellers er jeg ikke i form i morgen :natti::natti:

Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (1 time siden):

Jeg dropper grønt, 

Gjest Villfisker
Skrevet

Så da må folket i tråden sove godt når den tiden kommer :vinke:

Skrevet

Det er gode vaner :jepp::jepp: 

Men nå ser at jeg må :tanpuss::tanpuss:  Og hoppe i seng snart. Ellers er jeg ikke i form i morgen :natti::natti:

Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt vi Villfisker.🥱🥱😴😴💤💤

• Hjerte 1
Skrevet
Villfisker skrev (Akkurat nå):

Så da må folket i tråden sove godt når den tiden kommer :vinke:

Du og 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Du og 😊

😊😊☺️☺️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...