Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11701 Skrevet 24. oktober 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 257 Det var klart for den årlige ferieturen. Alle skulle få være med @Frøkenfryden og hennes like gode halvdel franzen på tur i Mexico. Tuten gikk til tijuana, der vi skulle bli tatt i mot av el chapo og kartellet hans. @Cid hadde pakket kofferten sin og var klar, @Kvakkekyllingen var også klar, som et egg @Agent smith var hyret inn som poolboy/groupie og skulle ligge mellom fryden og franzen om nettene, @Entern skulle være DJ og hadde tatt med alle death thrash metal platene sine, @Peanut hadde solgt alt hun eide, både hus og naboer og var klar for et latino eventyr. @TheHairyToothfairy hadde pakket med seg tipien sin og skulle tilbringe ferien noen mil lenger sør, i tenochitlan. @AliceNextDoor sa hun kunne bli med på en betingelse, at de fant et øde sted uten naboer @Villfisker ble ansatt som kokk på turen, og det ble fisk til middag hver dag @Athena Catalina ble bare med fordi hun hadde lyst til å se en jaguar i sitt rette element.bilen altså ikke dyret @Embla Othea ble kun med fordi de har palmer i Mexico, da kan hun drikke oljen rett fra treet. Og det ble pannewoket grønt som tilbehør, men kun nok til at alle også måtte spise fisk for å bli mette.
Entern Skrevet 24. oktober 2022 #11702 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (6 minutter siden): Og det ble pannewoket grønt som tilbehør, men kun nok til at alle også måtte spise fisk for å bli mette. Det høres ut som en god deal 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11703 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (6 minutter siden): Og det ble pannewoket grønt som tilbehør, men kun nok til at alle også måtte spise fisk for å bli mette. 👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11704 Skrevet 24. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det høres ut som en god deal Cassidy Tvillingene er enige vi.👍👍 1
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11705 Skrevet 24. oktober 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Det høres ut som en god deal Ja, det syns jeg også. 😄 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige vi.👍👍 Ja, viktig at alle spiser skikkelig. Kjedelig å stoppe ekstra pga slitne folk som ikke har spist ordentlig. Folk spiser alt for lite fisk
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11706 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Ja, det syns jeg også. 😄 Ja, viktig at alle spiser skikkelig. Kjedelig å stoppe ekstra pga slitne folk som ikke har spist ordentlig. Folk spiser alt for lite fisk Cassidy Tvillingene er veldig glade i å spise fisk vi.🐟🐟😋😋
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11707 Skrevet 24. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i å spise fisk vi.🐟🐟😋😋 Så flott. Det skal dere bare fortsette med. Sunt og godt for dere 💪💪 Jeg skal prøve en ny måte å lage sardiner på snart også. Vet ikke om det er godt på den måten, men jeg må teste det ut.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11708 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): Så flott. Det skal dere bare fortsette med. Sunt og godt for dere 💪💪 Jeg skal prøve en ny måte å lage sardiner på snart også. Vet ikke om det er godt på den måten, men jeg må teste det ut. Ja det skal vi fortsette med. Og Cassidy Tvillingene pleier ofte å fiske makrell sammen om sommeren vi.🎣🎣🐟🐟
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11709 Skrevet 24. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det skal vi fortsette med. Og Cassidy Tvillingene pleier ofte å fiske makrell sammen om sommeren vi.🎣🎣🐟🐟 Det er bra Da får dere sol, frisk luft, og masse god næring og en kjekk aktivitet til å stresse ned med. Makrell er fin b12 kilde også mener jeg Noe som er med på å bidra til normalt stoffskifte. D vitaminer og omega3 er heller ikke feil. 🧠🧠 Så da har dere god grunn til å smile etterpå
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11710 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): Det er bra Da får dere sol, frisk luft, og masse god næring og en kjekk aktivitet til å stresse ned med. Makrell er fin b12 kilde også mener jeg Noe som er med på å bidra til normalt stoffskifte. D vitaminer og omega3 er heller ikke feil. 🧠🧠 Så da har dere god grunn til å smile etterpå Cassidy Tvillingene har fisket makrell sammen siden vi var 11 år gamle vi.🎣🎣🐟🐟 1
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11711 Skrevet 24. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fisket makrell sammen siden vi var 11 år gamle vi.🎣🎣🐟🐟 Da har dere sikkert flere gode måter å tilberede dem på også?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11712 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Da har dere sikkert flere gode måter å tilberede dem på også? Ja det har vi, men Cassidy Tvillingene pleier mest å spise makrellen stekt sammen med stekt løk, kokte poteter og rømme på vi.🐟🐟🧅🧅🥔🥔🥛🥛
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11713 Skrevet 24. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det har vi, men Cassidy Tvillingene pleier mest å spise makrellen stekt sammen med stekt løk, kokte poteter og rømme på vi.🐟🐟🧅🧅🥔🥔🥛🥛 Det er skikkelig mat ja ☺️☺️ Selv måtte jeg nok stått over melkeproduktene, men kan spise alt det andre. Finnes heldigvis flere alternativer til tilbehør da.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11714 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Det er skikkelig mat ja ☺️☺️ Selv måtte jeg nok stått over melkeproduktene, men kan spise alt det andre. Finnes heldigvis flere alternativer til tilbehør da. Cassidy Tvillingene spiser også ofte både makrell i tomat.🐟🐟🍅🍅 Og varmrøktmakrell vi.♨️♨️🌫️🌫️🐟🐟
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11715 Skrevet 24. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiser også ofte både makrell i tomat.🐟🐟🍅🍅 Og varmrøktmakrell vi.♨️♨️🌫️🌫️🐟🐟 Det er gode vaner Men nå ser at jeg må Og hoppe i seng snart. Ellers er jeg ikke i form i morgen
Gjest Agent smith Skrevet 24. oktober 2022 #11716 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Og det ble pannewoket grønt som tilbehør, men kun nok til at alle også måtte spise fisk for å bli mette. Jeg dropper grønt,
Gjest Villfisker Skrevet 24. oktober 2022 #11717 Skrevet 24. oktober 2022 Så da må folket i tråden sove godt når den tiden kommer
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11718 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Det er gode vaner Men nå ser at jeg må Og hoppe i seng snart. Ellers er jeg ikke i form i morgen Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt vi Villfisker.🥱🥱😴😴💤💤 1
Entern Skrevet 24. oktober 2022 #11719 Skrevet 24. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Så da må folket i tråden sove godt når den tiden kommer Du og 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2022 #11720 Skrevet 24. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du og 😊 😊😊☺️☺️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå