Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #11401 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ja fæl dame Kjente du henne? Entern skrev (2 minutter siden): Din type da, hun og Hvem er det?
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #11402 Skrevet 20. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Din type da, hun og Hun er penere hverfall, men det kan bli for mye pupp også
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11403 Skrevet 20. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er det? Jessheims store datter, Tanja Hansen
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #11404 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Hun er penere hverfall, men det kan bli for mye pupp også Liker du best flatbrystet?
Ford3000 Skrevet 20. oktober 2022 #11405 Skrevet 20. oktober 2022 Episode 255 I fare for å bli jaktet på av @Agent smith og alle andre, tar jeg for meg en spesial-episode. Ser for meg høygafler og øks i hendene til en sinna KG-mobb. Bob-Ross spesial 😄 Han var en fyr som malte mange malerier i hele 31 sesonger på tv. Serien het The Joy of Painting, som gikk fra 1983-1994. Hans episoder ligger på en youtubekanal med samme navn som mannen, men for de som ikke gidder å se episodene, har jeg funnet en nettside med hans malerier fra tv-serien. @Agent smith - Black River - ikke like gøy som brunøyet, men man kan gå etter lyden @Cid - Bubbling Brook - i bekken bobler det fake news @Entern - Wetlands - pupper gjør han gira på noe vått @Frøkenfryden - Arctic Beauty - sier seg selv @Embla Othea - Cabin at Sunset - trengte å se noe vakkert @Ciaran & Ciara - Twin Falls - de reiste seg opp og det er nydelig å se på @Villfisker - Hidden Stream - endelig en plass Villfisker kunne teste ut den nye fluestanga @HoppetaujentaPeaceful Haven - et rolig sted for alle hoppetau-interesserte @TheHairyToothfairy - Golden Morning Mist - unngikk goldenshower på morningen Jeg gjorde et forsøk, men vi alle vet hvem mesteren er på disse episodene. En nydelig applaus til Agenten 👏 Det ligger en del arbeid i dette. 2
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11406 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (10 minutter siden): Episode 255 I fare for å bli jaktet på av @Agent smith og alle andre, tar jeg for meg en spesial-episode. Ser for meg høygafler og øks i hendene til en sinna KG-mobb. Bob-Ross spesial 😄 Han var en fyr som malte mange malerier i hele 31 sesonger på tv. Serien het The Joy of Painting, som gikk fra 1983-1994. Hans episoder ligger på en youtubekanal med samme navn som mannen, men for de som ikke gidder å se episodene, har jeg funnet en nettside med hans malerier fra tv-serien. @Agent smith - Black River - ikke like gøy som brunøyet, men man kan gå etter lyden @Cid - Bubbling Brook - i bekken bobler det fake news @Entern - Wetlands - pupper gjør han gira på noe vått @Frøkenfryden - Arctic Beauty - sier seg selv @Embla Othea - Cabin at Sunset - trengte å se noe vakkert @Ciaran & Ciara - Twin Falls - de reiste seg opp og det er nydelig å se på @Villfisker - Hidden Stream - endelig en plass Villfisker kunne teste ut den nye fluestanga @HoppetaujentaPeaceful Haven - et rolig sted for alle hoppetau-interesserte @TheHairyToothfairy - Golden Morning Mist - unngikk goldenshower på morningen Jeg gjorde et forsøk, men vi alle vet hvem mesteren er på disse episodene. En nydelig applaus til Agenten 👏 Det ligger en del arbeid i dette. Jippi 😊🥳 Fin episode 😊 1
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #11407 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (12 minutter siden): Episode 255 I fare for å bli jaktet på av @Agent smith og alle andre, tar jeg for meg en spesial-episode. Ser for meg høygafler og øks i hendene til en sinna KG-mobb. Bob-Ross spesial 😄 Han var en fyr som malte mange malerier i hele 31 sesonger på tv. Serien het The Joy of Painting, som gikk fra 1983-1994. Hans episoder ligger på en youtubekanal med samme navn som mannen, men for de som ikke gidder å se episodene, har jeg funnet en nettside med hans malerier fra tv-serien. @Agent smith - Black River - ikke like gøy som brunøyet, men man kan gå etter lyden @Cid - Bubbling Brook - i bekken bobler det fake news @Entern - Wetlands - pupper gjør han gira på noe vått @Frøkenfryden - Arctic Beauty - sier seg selv @Embla Othea - Cabin at Sunset - trengte å se noe vakkert @Ciaran & Ciara - Twin Falls - de reiste seg opp og det er nydelig å se på @Villfisker - Hidden Stream - endelig en plass Villfisker kunne teste ut den nye fluestanga @HoppetaujentaPeaceful Haven - et rolig sted for alle hoppetau-interesserte @TheHairyToothfairy - Golden Morning Mist - unngikk goldenshower på morningen Jeg gjorde et forsøk, men vi alle vet hvem mesteren er på disse episodene. En nydelig applaus til Agenten 👏 Det ligger en del arbeid i dette. Bra laget
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #11408 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (12 minutter siden): Episode 255 I fare for å bli jaktet på av @Agent smith og alle andre, tar jeg for meg en spesial-episode. Ser for meg høygafler og øks i hendene til en sinna KG-mobb. Bob-Ross spesial 😄 Han var en fyr som malte mange malerier i hele 31 sesonger på tv. Serien het The Joy of Painting, som gikk fra 1983-1994. Hans episoder ligger på en youtubekanal med samme navn som mannen, men for de som ikke gidder å se episodene, har jeg funnet en nettside med hans malerier fra tv-serien. @Agent smith - Black River - ikke like gøy som brunøyet, men man kan gå etter lyden @Cid - Bubbling Brook - i bekken bobler det fake news @Entern - Wetlands - pupper gjør han gira på noe vått @Frøkenfryden - Arctic Beauty - sier seg selv @Embla Othea - Cabin at Sunset - trengte å se noe vakkert @Ciaran & Ciara - Twin Falls - de reiste seg opp og det er nydelig å se på @Villfisker - Hidden Stream - endelig en plass Villfisker kunne teste ut den nye fluestanga @HoppetaujentaPeaceful Haven - et rolig sted for alle hoppetau-interesserte @TheHairyToothfairy - Golden Morning Mist - unngikk goldenshower på morningen Jeg gjorde et forsøk, men vi alle vet hvem mesteren er på disse episodene. En nydelig applaus til Agenten 👏 Det ligger en del arbeid i dette. Bob rass maler veggene hvite med farsmelk
Ford3000 Skrevet 20. oktober 2022 #11409 Skrevet 20. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jippi 😊🥳 Fin episode 😊 Cid skrev (Akkurat nå): Bra laget Takk begge to, men dere kan være ærlige 😄
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #11410 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Takk begge to, men dere kan være ærlige 😄 Ok, det var bra OG fint laget 😃
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11411 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Takk begge to, men dere kan være ærlige 😄 Er ærlig, nå skal jeg google Bob-Ross 1
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11412 Skrevet 20. oktober 2022 Å det er han ja Jeg er litt svak for sånne bilder, og Wetlands er fint Da er det bare å sette på denne sangen i bakgrunnen: 1
Ford3000 Skrevet 20. oktober 2022 #11413 Skrevet 20. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Å det er han ja Jeg er litt svak for sånne bilder, og Wetlands er fint Da er det bare å sette på denne sangen i bakgrunnen: Det passet absolutt sammen! 😄 1
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11414 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Det passet absolutt sammen! 😄 Ja 😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #11415 Skrevet 20. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Liker du best flatbrystet? En munnfull er best
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11416 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): En munnfull er best En munnfull farsmelk 💦
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #11417 Skrevet 20. oktober 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Episode 255 I fare for å bli jaktet på av @Agent smith og alle andre, tar jeg for meg en spesial-episode. Ser for meg høygafler og øks i hendene til en sinna KG-mobb. Bob-Ross spesial 😄 Han var en fyr som malte mange malerier i hele 31 sesonger på tv. Serien het The Joy of Painting, som gikk fra 1983-1994. Hans episoder ligger på en youtubekanal med samme navn som mannen, men for de som ikke gidder å se episodene, har jeg funnet en nettside med hans malerier fra tv-serien. @Agent smith - Black River - ikke like gøy som brunøyet, men man kan gå etter lyden @Cid - Bubbling Brook - i bekken bobler det fake news @Entern - Wetlands - pupper gjør han gira på noe vått @Frøkenfryden - Arctic Beauty - sier seg selv @Embla Othea - Cabin at Sunset - trengte å se noe vakkert @Ciaran & Ciara - Twin Falls - de reiste seg opp og det er nydelig å se på @Villfisker - Hidden Stream - endelig en plass Villfisker kunne teste ut den nye fluestanga @HoppetaujentaPeaceful Haven - et rolig sted for alle hoppetau-interesserte @TheHairyToothfairy - Golden Morning Mist - unngikk goldenshower på morningen Jeg gjorde et forsøk, men vi alle vet hvem mesteren er på disse episodene. En nydelig applaus til Agenten 👏 Det ligger en del arbeid i dette. Du er også flink, håper du skriver flere episoder😆
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11418 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Du er også flink, håper du skriver flere episoder😆 Enig 😄 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #11419 Skrevet 20. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): En munnfull farsmelk 💦 Det er @Embla Othea som liker det, liker å få magen full
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #11420 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det er @Embla Othea som liker det, liker å få magen full Nå blir det drama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå