Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

jada, jobber på alt det reimer og tøy klarer holde her, er jeg litt heldig får jeg mobilen min tilbake i dag. da blir jeg happy, litt surt å sende den fra seg allerede etter en måneds bruk. 

Håper du får den tilbake i dag! :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Embla Othea skrev (2 minutter siden):

God morgen ☺️
Håper alle får en fin torsdag!

Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig fin torsdag og en Godmorgen Embla Othea.😊😊☺️☺️ Men det er omvendt godmorgen for oss to snart.🥱🥱😴😴💤💤

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (6 minutter siden):

God morgen ☺️
Håper alle får en fin torsdag!

God morgen Embla og takk det samme ☺️

• Hjerte 1
Skrevet

"Pakken(e) er kommet til HARSTAD og gjøres klar for levering
Estimert levert 21.10.2022 16:00"

jeg har vært slem så den er ikke i tromsø før i morgen :(

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig fin torsdag og en Godmorgen Embla Othea.😊😊☺️☺️ Men det er omvendt godmorgen for oss to snart.🥱🥱😴😴💤💤

Sov godt ☺️

• Hjerte 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

jada, jobber på alt det reimer og tøy klarer holde her, er jeg litt heldig får jeg mobilen min tilbake i dag. da blir jeg happy, litt surt å sende den fra seg allerede etter en måneds bruk. 

Håper du får den tilbake i dag da ☺️

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Da håper jeg dere begge får sove godt 😴😊

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Sov godt ☺️

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi.:takke::takke:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Da håper jeg dere begge får sove godt 😴😊

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi.:takke::takke:

• Hjerte 1
Skrevet

Nå har jeg lest meg opp fra siste tagging, på tirsdag, må bare si... dere er en fantastisk gjeng alle sammen! Fy fader så gøy! Det trengte jeg. Skal prøve å være mer på fremover, må bare komme litt ovenpå 💖

• Hjerte 2
Skrevet
Ford3000 skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg lest meg opp fra siste tagging, på tirsdag, må bare si... dere er en fantastisk gjeng alle sammen! Fy fader så gøy! Det trengte jeg. Skal prøve å være mer på fremover, må bare komme litt ovenpå 💖

Kjekt å se deg :klem1:

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Kjekt å se deg :klem1:

Takk det samme 😄🤗 Hvordan står det til? 😄  

• Hjerte 2
Skrevet
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Takk det samme 😄🤗 Hvordan står det til? 😄  

Bra her, hva med deg?

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Bra her, hva med deg?

Godt å høre! 😄  Jeg lever, mye kjipe greier, men har familien min så da er det vel bra alt i alt :)  Jeg syns det er jævlig kjipt, men om alle andre syns det, er jo en helt annen sak.

• Hjerte 2
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

shit-o-rama
trykkeriet
the rumble room
lesebua
maskinrommet

kjært barn har mange navn elns ❤️ 

Kabeltrommelen

Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (31 minutter siden):

🥳 

Skrevet
Ford3000 skrev (14 minutter siden):

Godt å høre! 😄  Jeg lever, mye kjipe greier, men har familien min så da er det vel bra alt i alt :)  Jeg syns det er jævlig kjipt, men om alle andre syns det, er jo en helt annen sak.

:klem:

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

Kjøp deg en bedre mobil, ingen som tvinger deg til å bruke samsung

Skrevet
Ford3000 skrev (45 minutter siden):

❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Har Såpeoperaen hatt en episode fra Bob Ross-verdenen? Vet ikke helt hvordan episoden skulle blitt, men han malte jammen mye forskjellige greier. Har lekt litt Bob Ross de siste to ukene, er så sykt langt unna hans talent, men... er inspirert og det er vel det viktigste. Har sett masse av hans videoer på YouTube, den fyren var så gøy og flink. Er glad de har hans gamle tv-episoder på en egen Bob Ross-kanal på YT 😄 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...